- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Het gaat al vrij snel over "sleeves or wraps", wat heeft een beginner hieraan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hele sectie van hun staat vol, daarom ook de link naar alle video’s !Het gaat al vrij snel over "sleeves or wraps", wat heeft een beginner hieraan?
Naar mijn idee is dat waarschijnlijk wel het geval. Elastiek gebruiken en squaten met je hak/buitenkant voetZou het kunnen zijn dat ik in general te ontspannen squat?
Er zijn veel verschillende manieren van benchen.En bench. Al weet ik bij deze dat je traps "engagen" heel belangrijk is. Al snap ik leg drive ook niet en of je brace hier wat bijdraagt.
Hoe zou jij de spierspanning beschrijven hier.
vast herkennen jullie het wel. Hoe pakken jullie dat aan?Wat als je knieën even moeten wennen en zich aanpassen?
Wat als je knieën even moeten wennen en zich aanpassen?
Of wat als het van fietsen of andere belasting (erbovenop) komt?
Ik vraag mij af of meer proteïne zou kunnen helpen. De standaard van 2 gr per kg houdt nog geen rekening met weefsel anders dan spiermassa, welke zich ook moet herstellen.
wwnt je moet toch echt je glutes, "core" en lats/rug aanspannen en dan je hak planten / voeten "settlen" ofzo? Als ik het goed gebruik. Kan zijn dat ik nog wat technische foutjes maak. Maar ook gewenning kan zeker kloppen.Fietsen kan ook trouwens maar ik heb een airbike besteld. Wel een rogue oftewel duurt nog wel eve voor hij er is. Wat zachter op gewrichten.Wat als je knieën even moeten wennen en zich aanpassen?
Of wat als het van fietsen of andere belasting (erbovenop) komt?
Ik vraag mij af of meer proteïne zou kunnen helpen. De standaard van 2 gr per kg houdt nog geen rekening met weefsel anders dan spiermassa, welke zich ook moet herstellen.
Ik gebruik ze amper. als je last hebt kun je beter niet kniebuigen dan met hulpmiddelen wel.Dat wennen zou zeker kunnen ja. Al denk ik wel dat ik iets te "ontspannen" soor mijn oefeningen heen ga. Wat meer full body tension moet proberen te krijgen.wwnt je moet toch echt je glutes, "core" en lats/rug aanspannen en dan je hak planten / voeten "settlen" ofzo? Als ik het goed gebruik. Kan zijn dat ik nog wat technische foutjes maak. Maar ook gewenning kan zeker kloppen.
Ja. Dat is ook een goed idee!
Zouden sleeves trouwens helpen? Knee wrist enz of andere lifting accesoires of schiet niet op?
Vind je squat er best ok uit zien. Mss juist wat je upperback actiever / harder omhoog in de bar duwen als je uit de hole komt zodat die even snel mee gaat als je heupen.Zien jullie hier een verklaring ervoor?
Neem aan dat deadlifts niet verantwoordelijk zillen zijn voor kniepijn maar mocht het kunnen laat maar weten dan plaats ik nog wat.
Hoe zou lopen je buik kunnen helpen?Ook probewe ik 10k stappen per dag in te werken. Voel me eerste dagen aardig brak en in een deficit. Went dit uiteindelijk iets meer of is het een teken dat het too much is? Ik doe dit om de buik proberen te helpen.
Dank je wel.
Ik mis hierin nog wel uitleg hoe dat dan je buik zou kunnen helpen? Of bedoel je activiteit voor afvallen?En ja ik leef een vrij inactief bestaan dus vandaar ik zag dat een paar powerlifters stappen deden om zichzelf te dwingen tot activiteit buiten training.
Nee meer als in actiever zijn betere doorbloeding, vertering misschien.Wat heb je in de praktijk tijdens het liften aan issues opgemerkt welke beletten dat je die oefeningen met barbells kunt doen?
Ik mis hierin nog wel uitleg hoe dat dan je buik zou kunnen helpen? Of bedoel je activiteit voor afvallen?
Voldoende bewegen kan zeker helpen, je kunt het ook opbouwen, het is niet of 0 of 10k stappen. 10k stappen is wel een prima doel.Nee meer als in actiever zijn betere doorbloeding, vertering misschien.
150gr eiwit is geen ramp.Ja knieën. Maar als je het letterlijk bekijkt kom ik in zo'n dip periode nog maar op 150 gram eiwit. Vandaar.