- Waardering
- 998
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
aaah dus stiekem maar 150 ace per dagIk regel de marketing + whey doseringen voor boddieenfit ;-)

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aaah dus stiekem maar 150 ace per dagIk regel de marketing + whey doseringen voor boddieenfit ;-)

Als je na 3 weken ED acetaat zet en je vind het maar tegenvallen dan heb je ofwel slechte tren ofwel moet je naar 100mg/dag.
Tren is van een bekend merk met alleen maar goede ervaringen. Buiten dat iemand in mijn omgeving dezelfde batch en merk had gebruikt en ook lekker knalde op 100 eod (zelfde dus).
Over het algemeen heb ik zoiezo een perfecte tolerantie voor eigenlijk alles wel.. Van drugs tot drank tot aas dus ook gek genoeg.
en ook nog geen tren cough gehad? of komt dat maar zelden voor
Maar eerlijk gezegd zo erg vind ik het hoesten niet maar wel de koppijn die ik ervan krijg na het hoesten en de zieke zweetbuien
Correct me if I'm wrong...Ik heb het hoesten zelfs met NPP en primo ook gehad, maar met een bepaald merk tren ace (die ik niet ga noemen) had ik het letterlijk bij elke injectie. Altijd bij het injecteren in m'n quad ook. Glute nergens last van.
Voor zover ik weet is het een reactie van je lichaam op de benzyl alcohol wat erin zitCorrect me if I'm wrong...
Tren is de koning, de sides zijn juist heerlijk. Goede vorm van agressie die goed te kanaliseren is. En de combi van massa aanzetten en droger worden is perfect imo.
Eerste keer tren was ook 300mg ew. Ging toen ook al lekker.Ik vind tren ook wel lekker maar misschien dat ik gewoon te laag doseer om echt een goed oordeel te kunnen geven. Ben ook 100kg misschien is 50ed icm met 250test EW gewoon wat weinig
Eerste keer tren was ook 300mg ew. Ging toen ook al lekker.
ik ga ook wel lekker voel me topfit geen sides echt helemaal niks negatiefs. Ben energieker stofwisseling gaat als een tierelier en krijg meer lijnen en word droger. Maar qua massa bouwen had ik meer verwacht want had vooral de eerste week een beetje het idee dat ik leeg liep.
Ik durf er me hand voor in het vuur te steken dat ik meer en cleaner eet als jou bro

Als je massa wil moet je uw test gewoon iets hoger zetten niet uw tren bro, als je uw tren hoger zet word je juist droger