Fitness Seller

Mensen die met tren hebben gekuurd

Zit momenteel ook voor de eerste keer op tren. Was erg bang voor de sides maar ik heb serieus nergens last van.. doseer 50ed en al bijna 3 weken op weg. Voeding is perfect rond de 5000kcal clean op high carb dagen maar oog droger.

Qua massa winst vind ik het maar tegen vallen. Snap dus ook niet waar die fantastische verhalen vandaan komen want ik vind zowel de sides als de positieve wat buiten proportie getrokken

Of ben ik ongeduldig haha?

Als je na 3 weken ED acetaat zet en je vind het maar tegenvallen dan heb je ofwel slechte tren ofwel moet je naar 100mg/dag.

Als je na 3 weken ED acetaat zet en je vind het maar tegenvallen dan heb je ofwel slechte tren ofwel moet je naar 100mg/dag.

Tren is van een bekend merk met alleen maar goede ervaringen. Buiten dat iemand in mijn omgeving dezelfde batch en merk had gebruikt en ook lekker knalde op 100 eod (zelfde dus).

Over het algemeen heb ik zoiezo een perfecte tolerantie voor eigenlijk alles wel.. Van drugs tot drank tot aas dus ook gek genoeg.

Tren is van een bekend merk met alleen maar goede ervaringen. Buiten dat iemand in mijn omgeving dezelfde batch en merk had gebruikt en ook lekker knalde op 100 eod (zelfde dus).

Over het algemeen heb ik zoiezo een perfecte tolerantie voor eigenlijk alles wel.. Van drugs tot drank tot aas dus ook gek genoeg.

en ook nog geen tren cough gehad? of komt dat maar zelden voor

en ook nog geen tren cough gehad? of komt dat maar zelden voor

Heb geduld nog, de trenhoest krijg je vroeg of laat wel bij tren-A omdat je meer moet injecteren per week tegenover langere ester(tren e) heb je meer
kans dat je in een ader komt:D Maar eerlijk gezegd zo erg vind ik het hoesten niet maar wel de koppijn die ik ervan krijg na het hoesten en de zieke zweetbuien

Ik heb het hoesten zelfs met NPP en primo ook gehad, maar met een bepaald merk tren ace (die ik niet ga noemen) had ik het letterlijk bij elke injectie. Altijd bij het injecteren in m'n quad ook. Glute nergens last van.

Voor zover ik weet is het een reactie van je lichaam op de benzyl alcohol wat erin zit :) Correct me if I'm wrong...

Tren is de koning, de sides zijn juist heerlijk. Goede vorm van agressie die goed te kanaliseren is. En de combi van massa aanzetten en droger worden is perfect imo.

Ik heb het hoesten zelfs met NPP en primo ook gehad, maar met een bepaald merk tren ace (die ik niet ga noemen) had ik het letterlijk bij elke injectie. Altijd bij het injecteren in m'n quad ook. Glute nergens last van.

Voor zover ik weet is het een reactie van je lichaam op de benzyl alcohol wat erin zit :) Correct me if I'm wrong...

Ik heb het met alle AAS ook voorgehad bro, niet alleen bij tren zoals veel beweren. Uit mijn eigen ervaring ben ik 100% zeker dat het met littekenweefsel te maken heeft, de spier die je altijd het meeste gebruikt daar krijg je het ook meestal. Andere spier die nog vers is heb je het zo goed als niet. Benzyl alcohol reactie is een dikke bult of ontsteking gevolgd door een griepje van 3dagen bro

Tren is de koning, de sides zijn juist heerlijk. Goede vorm van agressie die goed te kanaliseren is. En de combi van massa aanzetten en droger worden is perfect imo.

Ik vind tren ook wel lekker maar misschien dat ik gewoon te laag doseer om echt een goed oordeel te kunnen geven. Ben ook 100kg misschien is 50ed icm met 250test EW gewoon wat weinig

Ik vind tren ook wel lekker maar misschien dat ik gewoon te laag doseer om echt een goed oordeel te kunnen geven. Ben ook 100kg misschien is 50ed icm met 250test EW gewoon wat weinig
Eerste keer tren was ook 300mg ew. Ging toen ook al lekker.

Eerste keer tren was ook 300mg ew. Ging toen ook al lekker.

ik ga ook wel lekker voel me topfit geen sides echt helemaal niks negatiefs. Ben energieker stofwisseling gaat als een tierelier en krijg meer lijnen en word droger. Maar qua massa bouwen had ik meer verwacht want had vooral de eerste week een beetje het idee dat ik leeg liep.

ik ga ook wel lekker voel me topfit geen sides echt helemaal niks negatiefs. Ben energieker stofwisseling gaat als een tierelier en krijg meer lijnen en word droger. Maar qua massa bouwen had ik meer verwacht want had vooral de eerste week een beetje het idee dat ik leeg liep.

Als je massa wil moet je uw test gewoon iets hoger zetten niet uw tren bro, als je uw tren hoger zet word je juist droger

gewoon meer eten

Kan slecht eten op tren en ga stinken en wordt lui.

Ergste sides zijn slecht slapen en nightsweats

ik geloof je hoor :o

Terug
Naar boven