Armyofone92
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tren ace?Kwa trainen zweet ik niet zoveel extra moet ik zeggen..Puur snachts.
Had een tip gekregen om smorgens te injecteren, daardoor t nachtelijke zweten minder zou worden..En moet zeggen dat t wel zeker werkt gelukkig.
Herkenbaar, neem je zma voor het slapen? En wat voor mij goed werkt is een uur voor bedtijd geen tv/gsm/computer ed meer te gebruiken. Doe iets zeer ontspannends zoals een goed boek lezen en je krijgt die debiele extreme gedachten die tren je geven uit je hoofd... Zorgt iig voor dat je wat sneller inslaapt.Nu voor de eerste keer bezig met tren e 500 mg samen met test e 600 mg.
Zit nu in einde week 3 maar slaap echt voor geen moer meer. Qua trainen begin ik t wel al te merken,pomp,hardheid en kracht gaat al wat omhoog. Nu alleen onverklaarbare pijn in de onderrug al een paar dagen maar dat zal hopelijk wel wegtrekken.
Herkenbaar, neem je zma voor het slapen? En wat voor mij goed werkt is een uur voor bedtijd geen tv/gsm/computer ed meer te gebruiken. Doe iets zeer ontspannends zoals een goed boek lezen en je krijgt die debiele extreme gedachten die tren je geven uit je hoofd... Zorgt iig voor dat je wat sneller inslaapt.
Herkenbaar! Wat voor mij persoonlijk het slechtste was dat ik kon doen is slaap gaan forceren. Dan lig je echt nachten wakker met tren. Oftewel, zoek een ontspannen sfeer, eet rustig je kwarkje, lees een boek en als je je slaperig voelt ga langzaam aan naar bed.Zma nog nooit gebruikt wel melatonine 5 mg maar dat helpt geen f**k. Slaap sowieso al nooit lang (6 uurtjes) maar nu echt max 4 uurtjes de hele week. De uncle fester look neemt al aardige vormen aan.
met pijn in je onderrug bedoel je dan backpumps? want daar heb ik deze x ook meer last van als andere keren
Gooi wat winny in de mix en backpumps gegarandeerd hier.meestal door orals maar tren kan ook.. het is iig irritant
Zal wel fake zijnNouu ik weet niet of ik geluk heb maar heb echt zero sides. Ik ben zelfs empatischer en geduldiger en eigenlijk veel liever op tren als test... Komt dit vaker voor?

Gooi wat winny in de mix en backpumps gegarandeerd hier.