XXL Nutrition

Mensen die met tren hebben gekuurd

Tren is best ja !

zweten en ruiken als een buffel!

• Like
Waarderingen: Boca
bij de meeste mensen wel :-)

Ik vreet als een paard op tren.
Word idd wel erg lui..
Ik ruik overigens altijd naar roosjes. Tren of geen tren

• Like
Waarderingen: REJ
Lijkt me heerlijk spul dat tren. Snel maar is proberen.
Voor de harde droge tren look moet je daar al je zuivel voor schrappen uit je schema of maakt dat niet uit?

Nee hoor.
Je moet echter niet als een zwijn vreten.

• Like
Waarderingen: Boca
Bulk 25mcg
Cut 50mcg

• Like
Waarderingen: REJ
Sides van tren zijn tochwel extreem persoonsgebonden. Zweten doe ik alleen snachts. Eten kan ik nogsteeds als een varken. Stinken... die is nieuw voor me.

Tren maakt me een enorm agressief impulsief persoon , ik kan soms ontploffen voor iets kleins en achteraf denk ik waar waren me hersenen nou ? Resultaten zijn wel met geen enkele aas te vergelijken, veruit de beste voor mij. Nachtzweten nooit gehad , Insomnia wel af en toe alleen dat kan ook doordat ik veel cafeïne consumeer iedere dag dus of het helemaal aan de tren ligt kan ik niet duidelijk zeggen. Lichaamshaar groeit sneller , gelukkig geen haaruitval. Zweten tijdens trainen is wel erg af en toe , bij squatten is het ergste .

een nachtelijke zweet partij wil nog wel eens stinken

Dacht dat iedereen verandering in transpiratie geur ondervond..Ik moet niet zoveel denken, denk ik.
Misschien dat het bij veel wel voorkomt, bij mij echter niet. Andere sides zijn wel aanwezig dus gear is wel legit.

een nachtelijke zweet partij wil nog wel eens stinken

Zoiezo, na een nachje idd. Alleen ik ondervond al heel vlug na 1e injectie een penetranter geurtje kwa zweet. Wassen heb dr niks mee te maken vermeld t zelf maar ff. :D

• Like
Waarderingen: vntl
Misschien dat het bij veel wel voorkomt, bij mij echter niet. Andere sides zijn wel aanwezig dus gear is wel legit.

Kwa trainen zweet ik niet zoveel extra moet ik zeggen..Puur snachts.

Had een tip gekregen om smorgens te injecteren, daardoor t nachtelijke zweten minder zou worden..En moet zeggen dat t wel zeker werkt gelukkig.

Terug
Naar boven