MuscleMeat

Mercedes, BMW of Audi

Peiling Peiling Mercedes, BMW, of Audi?

• Totaal stemmers
    361
Het liefst rij ik in een Volkswagen Passat station, die van de StarWars reclame.

Audi

BMW all the way! M'n pa heeft de F10 M Sports Pack en Exclusive Line in Carbon Schwarz.
Lekkere achttrapsautomaat met sportstand! Vooral de heads up is een geinig speeltje, maar vooral echt een heerlijke bak om mee rond te cruisen. Veel mooiere GPS dan bij Mercedes of zelfs Audi ook...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me verschrikkelijk irritant, rijden in een auto met start-stop systeem.

BMW all the way! M'n pa heeft de F10 M Sports Pack en Exclusive Line in Carbon Schwarz.
Lekkere achttrapsautomaat met sportstand! Vooral de heads up is een geinig speeltje, maar vooral echt een heerlijke bak om mee rond te cruisen. Veel mooiere GPS dan bij Mercedes of zelfs Audi ook...

who ****in cares de GPS:rolleyes:

BMW X6M als ik dan toch moet kiezen, maar goed dat ik t geld er niet voor heb, zou helemaal gek worden met al die keuze.

Vind de f10 een prachtige update ten opzichte van de vorige, 535?

Ik ben wel een Audi fan, met name de Audi R8 V8 vind ik een werkelijk prachtig beest, maar ook de RS modellen hoor. Alhoewel ik moet toegeven, ik vind persoonlijk de BMW M5 de beste sedan ;p En Mercedes, tja, ik vind die modellen maar niets, behalve de CLS.

Terug
Naar boven