AndroidHealthClinic

Mercedes, BMW of Audi

Peiling Peiling Mercedes, BMW, of Audi?

• Totaal stemmers
    361
Iemand die concept auto van BMW gezien? Lelijk ding. Zit ook wel in Mission Impossible, ghost protocol

[Link niet meer beschikbaar]

Zijn wel meer foto's van.

Vind em niet lelijk hoor, integendeel.
Je ziet er toch wel een BMW in, maar heeft ook iets exotisch als een Lambo.

BMW for sure!

Vind em niet lelijk hoor, integendeel.
Je ziet er toch wel een BMW in, maar heeft ook iets exotisch als een Lambo.

is de i8, electrisch ding.

Doet me ook een beetje denken aan de R8, maar daar gaat bmw ook met iets voor komen, de M1, als dat doorgaat wordt dat een beast!

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 15:48 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klassieker nieuw leven inblazen :D

Doet me ook een beetje denken aan de R8, maar daar gaat bmw ook met iets voor komen, de M1, als dat doorgaat wordt dat een beast!

:titty:

• Topic Starter Topic Starter
Audi A1 quattro is ook wel leuk karretje

Ik blijf bij deze:

2010-Audi-RS5-Coupe-0.jpg

:d

Vind je die 'kleur' nou echt mooi?

Zo of wit vind ik idd het mooist.

Mat zwart heeft iets "ruig" vind ik.

de M1 bestaat toch al, der stond over een paar weken ne nieuwen bij mijne garagist int zwart -----> http://www.youtube.com/watch?v=xpCuJrsGxD8&feature=related

Das een 1 M Coupé.

M1 is een legend uit de jaren 80

Mercedes = lelijk en hoor ik ook nog eens veel klachten over.

Audi zijn wel mooi en hebben veel klasse, maar BMW creatiever/boeiender design en zeer goede motors. Wil nooit meer iets anders.

Wat is er lelijk aan mercedes, T?

Das een 1 M Coupé.

M1 is een legend uit de jaren 80

yep dat weet ik, waren sjieke bakskes en ze gingen goed vooruit. :) ah hij had het op diene dat er van dat een nieuw model uitkwam.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 22:15 ----------

ik vind het toch ook niet schoon, is eerder voor oude mensen vind ik persoonlijk. maar ze zeggen als ge voor bmw zijt, da ge dan van mercedes niet moet weten en het is mss omgekeerd ook eh.
:D

Als je dat vraagt dan vind jij dus ws van niet, dat kan natuurlijk. Ze maken niet voor niets elk hun eigen stijl, voor ieder wat. Ik vind Mercedes altijd al vreselijk lelijk design hebben. Hoewel de oudere modellen dat minder hadden (in verhouding tot de andere merken toen). Maar de huidige zijn echt van die overdreven door de windtunnel getrokken k*tbakken, en de hele stijl bevalt me gewoon niet. Echt zo'n ouwe knarren merk, niks sportiefs of jeugdigs aan dat merk. Dat heb ik ook bij Jaguar bijvoorbeeld.

ik vind het toch ook niet schoon, is eerder voor oude mensen vind ik persoonlijk. maar ze zeggen als ge voor bmw zijt, da ge dan van mercedes niet moet weten en het is mss omgekeerd ook eh.
:D

Weet niet. Ik ben niet zo van zwart of wit. Het is natuurlijk niet zo raar dat in een nette mercedes een ouder iemand rijdt omdat zij het geld ervoor hebben. Idem met de andere twee merken. Anders zijn het vaak lease bakken of minstens vijf jaar oud en dan is de sjeu er wel van af.

Weet niet. Ik ben niet zo van zwart of wit. Het is natuurlijk niet zo raar dat in een nette mercedes een ouder iemand rijdt omdat zij het geld ervoor hebben. Idem met de andere twee merken. Anders zijn het vaak lease bakken of minstens vijf jaar oud en dan is de sjeu er wel van af.

ja daar heb je wel gelijk in, dat is regelmatig zo het geval op afbetaling... kvind da niet goed een wagen kopen op afbetaling, iedereen zou veel beter sparen tot ze genoeg geld hebben en dan 1 kopen en zeker 1 tje kopen naar je eigen stand zodat men nog deftig kan rondkomen met de rest en voor onvoorziene kosten en omstandigheden.

Terug
Naar boven