- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
How, was wat tekst weggevallen. Ik typte 'toegegeven, niet helemaal natty natuurlijk'.Man, dat was een bizarre foto. Echt serieus, jij hebt echt een veel te laag beeld van jezelf.
Ik heb diep respect voor hoe jij volledig toegewijd sport. Daarnaast heb je een van de moeilijkste technische studies gedaan en een mooie baan in dat veld. Je bent naar een heleboel maatstaven ontzetttend succesvol.
Ik ben blij met wat ik heb en kom niets tekort in mijn appartement. Heb ook nooit verjaardagswensen ofzo. Geld is niet alles (het ontzorgt hooguit wat). Nul reden tot klagen.Nu nog een dik salaris, dito auto, een riant optrekje en een lekker wijf.

Heb je wel gelijk in. Uiteindelijk is een betrouwbare goed betaalbare auto voor mij belangrijker en is het voor mij maar ene vervoermiddel. Tuurlijk is het leuk om eens te scheuren in een dikke auto, maar als ik adrelaline zoek spring ik wel uit een vliegtuig ofzo.B lijkt me eigenlijk juist meer het type dat ook al had ‘ie er het geld voor nooit een dikke auto zou kopen.

Ik wil als m'n financiele situatie dat toelaat een Mazda 6 kopen. Uiteindelijk is een dikke auto leuk, maar ook niet alles. Bovendien is het imago van veel mensen in dikke auto's ook niet geweldig en zijn er belangrijkere dingen in het leven. Ik gebruik momenteel mijn auto heel weinig aangezien ik wegens Corona veel thuiswerk en in de stad/dorp gebruik ik bij voorkeur de fiets.
Ik ben oprecht verbaasd hoeveel mensen zich daar zo strikt aan houden. Als ik nu 110-120 rijd, heel erg beschaafd al zeg ik het zelf, haal ik alsnog 90% van het verkeer in en kan ik constant op de rem voor trager verkeer op de linkerbaar. Overigens heb ik niets tegen snelheidsduivels, ik geef ze ruimbaan. Net als dat ik prima vind als iemand rustig aandoet, maar ga dan lekker rechts rijden. Doe mij maar zoals het in Duitsland is, of in ieder geval vroeger was. Vrijheid, blijheid.

Jeej, je bent terug.

---
20200822 Chest + Biceps
Upper Chest focus (+ extra werken aan biceps)
- Inline DB Press:
4 sets 46 kg (ca. 10 reps/set)
Zegt iemand: "wist je dat die gewichten niet kloppen?"
Dus ik zet zo'n unit op de weegschaal. Blijkt 't 49 kg i.p.v. 46 te zijn (zijn ook handmatig gelabeld boven de 40 kg; 42 ook getest en bleek 41,5 te zijn).
- Incline Smith Press:
1 set 60 kg way too easy
1 set 80 kg, too heavy (for 15 reps)
4 x ca. 5 x 70 kg
Perfect. Gewichten zonder BB (want geen idee wat die Smith BB weegt en met weerstand enzo lastig te zeggen)
- Incline Machine Press:
3 sets 80 kg (12-15 reps/set)
- Standing Cable Flye:
4 x ca. 15 x 35 kg/side
- Rotation Bar Curl:
4 sets 38 kg
Dropset 28 kg
- Cable Pulley Hammer Curl (One-Arm):
4 sets 25-22,5 kg, non-stop
- Preacher Curl:
3 sets 40 kg
Dropset 30 kg, lekker tot falen

- Cardio: 23 minuten crosstrainer + fietsen naar gym en winkels
Weer een toppie training. Komend jaar iedere training lekker werken aan m'n zwakke punten (biceps en upper chest zijn er 2), dan moet ik in een jaar tijd hier goed op kunnen progressen.
Morgen rug, wijdte lats is m'n volgende zwakke punt. (Benen staat op #1, maandag weer.)
Gewicht vanochtend 101,7 kg, stabiel. Volgende week kan ik dus wel wat ophogen in de rebound.
Beetje cheaten vandaag, heb lekkere dingen op en tot nu toe wel getrackt, maar tot nu toe slechts 2000 kcal op (incl. kwark pre-bed), want was wat druk in de weer en m'n wasmachine en Ziggo mediabox hadden issues en moest nog winkelen. Dat betekent dat ik nog genoeg ruimte voor lekker avondeten en een goed biertje heb en geen idee hoeveel kcal dat is, ik kook niet zelf.