Daar gaat de sfeer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gaat de sfeer.
Direct uit het blik?

Bier uit blik is zonde. Bijpassend glas is een must . Zeker met Pauwel Kwak.

Flesje of glas...
Kwak is niet eens zo lekker, het glas maakt hem wel specialer.Bier uit blik is zonde. Bijpassend glas is een must . Zeker met Pauwel Kwak.![]()
Maar het is wel grappig dat ze Kanon in blik afvullen.
Grand prestige🤩🤩🤩🤩Nou BB, door jou maar eens een HJ Grand Prestige en een Straffe Hendrik gekocht, mijn Jumbo heeft best een leuk assortiment bieren.
![]()
Stenen kruikje is allang leeg by the way, maar had ik bewaard. Gekocht bij de Brouwerij in Arcen, de moeite van een bezoek zeker waard.

Ben er 3x geweest en zeg geen nee tegen een 4e x. Met je eens dus. Helaas heeft mn ex onze zorgvuldig bewaarde fles grand prestige in zijn eentje leeg gezopen na de scheiding. Hoop dat ie er net als ik een beste kater aan heeft overgehouden 🤣🤣 alleen was hij beter af, bij hem was de grand prestige de oorzaak, bij mij de gedachte aan de inhoud van de jarenlang zorgvuldig bewaarde fles 😅Stenen kruikje is allang leeg by the way, maar had ik bewaard. Gekocht bij de Brouwerij in Arcen, de moeite van een bezoek zeker waard.
Na m'n marathon toen ik thuiskwam als eerst deze op na weken niet drinken. Na een half glas stond ik op en was ik al flink aangeschoten, zo na zo'n inspanning.
![]()
Je bent welkom om samen de fles te verorberen.Ben er 3x geweest en zeg geen nee tegen een 4e x. Met je eens dus. Helaas heeft mn ex onze zorgvuldig bewaarde fles grand prestige in zijn eentje leeg gezopen na de scheiding. Hoop dat ie er net als ik een beste kater aan heeft overgehouden 🤣🤣 alleen was hij beter af, bij hem was de grand prestige de oorzaak, bij mij de gedachte aan de inhoud van de jarenlang zorgvuldig bewaarde fles 😅

Waar kan ik me melden? 🙃 Bijna een challenge, hoeveel nipjes kan ik aan tegenwoordig 🤣
Waar kan ik me melden? 🙃 Bijna een challenge, hoeveel nipjes kan ik aan tegenwoordig 🤣
Dat hoopt Aline zelf ookIk denk dat BB hoopt dat je na een paar slokjes al zo dronken bent dat je niet meer weet wat je doet

Bb kan het hebbenIk heb een fles wijn in iemand zijn kont al een keer goed fout zien gaan.