Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Nou BB, door jou maar eens een HJ Grand Prestige en een Straffe Hendrik gekocht, mijn Jumbo heeft best een leuk assortiment bieren.
4A9B2E83-D901-4EF9-B37D-52047A70FB26.jpeg

Ik ben zelf wel van een Kanon heel af en toe.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.045
Untappd nicknames incoming in 3, 2, 1....

• #2.051
Grand prestige🤩🤩🤩🤩
Stenen kruikje is allang leeg by the way, maar had ik bewaard. Gekocht bij de Brouwerij in Arcen, de moeite van een bezoek zeker waard.
Na m'n marathon toen ik thuiskwam als eerst deze op na weken niet drinken. Na een half glas stond ik op en was ik al flink aangeschoten, zo na zo'n inspanning. :P
IMG_20200824_191537.jpg

• #2.052
20200824 Legs

- Lying Leg Curl:

4 x 15-20 x 15 kg/side
Dropset 10 kg/side met hold
1 minuut rust tussen sets

- Leg Press (Linear):
Wide, High Stance, hamstring focus
4 x 20 x 150 kg
Laatste set kon ik niet non-stop doorpushen. Volgende keer 160 kg. :yes:

- Incline Squat Machine
Close Stance, quad focus
4 x 20 x 100 kg
Benen niet strekken, constante spanning
Set 3 en 4 met hele korte rest-pauses net zolang totdat ik bij de 20 was, net aan. :zweet:
1 minuut rust tussen sets, flink draaierig en licht misselijk, hahaha, heerlijk :roflol:

- Leg Extension:
1 x 15 x 40 kg
3 x 15-20 x 35 kg
Dropset 30 kg met hold :fire:

- Adductor Machine SS Abductor Machine:
1 x 20 kg x 75 kg + band SS ? x 90 kg
3 x ca. 15 x 75 kg + band SS ca. 15 x 90 kg

- Seated SS Standing Calf Raise:
4 sets 50-40 kg SS 75 kg
Dropset 30 kg (SS 70 kg)

- Cardio: 21 minuten hometrainer + op de fiets naar gym/huis

Heerlijke training. High rep met korte rust is echt stukgaan op de Leg Press en Squat Machine :P
BW = 102,6 kg

Van het weekend niet exact getrackt, wel ongeveer behalve avondeten. Vandaag weer clean 3400 kcal en als morgenochtend m'n gewicht weer op het niveau van vorige week is (ik verwacht dat 't weer iets zakt daar ik gisteren minder clean at), ga ik ophogen naar 3500-3600 en gainz maken.

Morgen lang dagje op werk, wel toffe dingen doen. 's Avonds nog wel trainen (tenzij het te laat wordt, dan rustdag, al even geleden weer).

Stenen kruikje is allang leeg by the way, maar had ik bewaard. Gekocht bij de Brouwerij in Arcen, de moeite van een bezoek zeker waard.
Na m'n marathon toen ik thuiskwam als eerst deze op na weken niet drinken. Na een half glas stond ik op en was ik al flink aangeschoten, zo na zo'n inspanning. :P
IMG_20200824_191537.jpg
Ben er 3x geweest en zeg geen nee tegen een 4e x. Met je eens dus. Helaas heeft mn ex onze zorgvuldig bewaarde fles grand prestige in zijn eentje leeg gezopen na de scheiding. Hoop dat ie er net als ik een beste kater aan heeft overgehouden 🤣🤣 alleen was hij beter af, bij hem was de grand prestige de oorzaak, bij mij de gedachte aan de inhoud van de jarenlang zorgvuldig bewaarde fles 😅

• #2.054
Ben er 3x geweest en zeg geen nee tegen een 4e x. Met je eens dus. Helaas heeft mn ex onze zorgvuldig bewaarde fles grand prestige in zijn eentje leeg gezopen na de scheiding. Hoop dat ie er net als ik een beste kater aan heeft overgehouden 🤣🤣 alleen was hij beter af, bij hem was de grand prestige de oorzaak, bij mij de gedachte aan de inhoud van de jarenlang zorgvuldig bewaarde fles 😅
Je bent welkom om samen de fles te verorberen. :engel:

Ik heb een fles wijn in iemand zijn kont al een keer goed fout zien gaan.

Terug
Naar boven