- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die moet je hooguit iets onder kamertemperatuur drinken, niet zo uit de koelkast.Ik heb nu de Rochefort genomen, maar de anderen liggen nog koud. Dit drink je inderdaad om echt te genieten.
Lauw bier, shame on you...Die moet je hooguit iets onder kamertemperatuur drinken, niet zo uit de koelkast.
Dit is gerstewijn en men raadt vaak een schenktemperatuur aan van 12-16°C.
Ik vind het lauw echt een stukje minder lekkerDit is gerstewijn en men raadt vaak een schenktemperatuur aan van 12-16°C.
smaken komen dan een beetje te fel door.Eens eens, je bent iemand met verstand van zaken hoor ik, maar op dit moment heb ik veel etenswaren en drinken gekoeld liggen omdat ik afgelopen weken nergens mijn huis beneden de 25 meer kreeg. Het is een kwestie van op tijd uit de koeling halen om het op kamertemperatuur te laten komen. Ik heb bijvoorbeeld ook een HJ Grand Prestige liggen, geldt hetzelfde voor, maar die zit in een stenen kruik met kurk. Dat is beter, of een fles met kurk in zo'n opslagblik en dan donker wegkeggen in de kelder. Wordt met het jaar beter. Geldt m.n. voor gerstewijn e.d. Staat ook op het etiket van die Bommen&Granaten, 12 graden.Dit is gerstewijn en men raadt vaak een schenktemperatuur aan van 12-16°C.
Die 100-limiet is een van de domste grappen uit de politiek afgelopen jaar, maar wegens het coronageouwehoer, maakt niemand zich er meer druk om. Ik vind buiten de Randstad en knooppunten een 150/uur limiet prima, ook al heb ik zelf niet de behoefte dat te rijden. Ben alleen bang dat veel Nederlanders het niet gewend zijn en niet normaal kunnen reageren en anticiperen. In Duitsland kan men er beter mee omgaan.Inderdaad. Ik rij meestal rond de 150-220 naar mijn werk en het lijkt allemaal stil te staan.

Die 100-limiet is een van de domste grappen uit de politiek afgelopen jaar, maar wegens het coronageouwehoer, maakt niemand zich er meer druk om. Ik vind buiten de Randstad en knooppunten een 150/uur limiet prima, ook al heb ik zelf niet de behoefte dat te rijden. Ben alleen bang dat veel Nederlanders het niet gewend zijn en niet normaal kunnen reageren en anticiperen. In Duitsland kan men er beter mee omgaan.
In Duitsland zijn de mensen doorgaans ook een stuk slimmer/welgemanierder/beschaafder. Een 150km limiet zie ik in Nederland niet goedkomen.
Sinds jij daar ontwikkelingswerk hebt gedaan is het wel veranderd.
Dat vind jij

Sinds jij daar ontwikkelingswerk hebt gedaan is het wel veranderd.

Mwa... Als ik de hedendaagse samenleving in West Europa zo eens van een afstandje analyseer waren zijn ideeën zo gek nog niet![]()