XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Inderdaad. Ik rij meestal rond de 150-220 naar mijn werk en het lijkt allemaal stil te staan.

• Like
Waarderingen: vntl
Ik rijd altijd fucking voorzichtig. Vooral in Russia kan je maar beter een erg defensieve rijstijl hanteren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.027
Dit is gerstewijn en men raadt vaak een schenktemperatuur aan van 12-16°C.
Eens eens, je bent iemand met verstand van zaken hoor ik, maar op dit moment heb ik veel etenswaren en drinken gekoeld liggen omdat ik afgelopen weken nergens mijn huis beneden de 25 meer kreeg. Het is een kwestie van op tijd uit de koeling halen om het op kamertemperatuur te laten komen. Ik heb bijvoorbeeld ook een HJ Grand Prestige liggen, geldt hetzelfde voor, maar die zit in een stenen kruik met kurk. Dat is beter, of een fles met kurk in zo'n opslagblik en dan donker wegkeggen in de kelder. Wordt met het jaar beter. Geldt m.n. voor gerstewijn e.d. Staat ook op het etiket van die Bommen&Granaten, 12 graden.

• #2.028
Inderdaad. Ik rij meestal rond de 150-220 naar mijn werk en het lijkt allemaal stil te staan.
Die 100-limiet is een van de domste grappen uit de politiek afgelopen jaar, maar wegens het coronageouwehoer, maakt niemand zich er meer druk om. Ik vind buiten de Randstad en knooppunten een 150/uur limiet prima, ook al heb ik zelf niet de behoefte dat te rijden. Ben alleen bang dat veel Nederlanders het niet gewend zijn en niet normaal kunnen reageren en anticiperen. In Duitsland kan men er beter mee omgaan.

• #2.029
20200823 Back
Lat focus (width, seize)

- Straight-Arm Lat Pull Down (met V-grip) SS Seated Cable Row (rowing handle, small-grip):
1 x 15 x 75 kg SS 15 x 70 kg
3 x 15 x 80 kg SS 15 x 75 kg
Deze voelt zo lekker in de Lats.

- Reverse Grip Lat Pull Down:
4 x 15 x 70 kg

- Small Grip Lat Pull Down (rowing pulley):
4 x ca. 10 x 70 kg
Dropset 60 kg tot failure

- Reverse / Underhand Grip BB Row:
1 x 15 x 80 kg
3 x 11 x 90 kg

Ben normaal niet zo van de frituur, maar heb nu toch gefrituurde vleugeltjes. :P

- (Speed) Sumo DL:
5 x 5 x 150 kg easy
Touch-and-go. Korte rust, laatste rust stond ik te ouwehoeren, dus paar reps extra gedaan.

- Cable Shrugs:
4 x 15-20 x 100 kg/side

- Cable Crunches:
3 sets 115-100 kg
Heerlijk tot failure die abs.

- Cardio: 15 minuten crosstrainer + 14 km functioneel fietsen. Wilde nog even langs de Aldi, want had daar blikjes tonijn met dressing en groenten en goeie macro's gezien. (Beter dan die droge tonijn.) Waren ze uitverkocht.

Prima training. Had echt goeie kracht vandaag.:cool:
Kcals komende week iets omhoog, gains incoming.

Have an A-1 day. (Ben bij de laatste 3 afleveringen van Breaking Bad, wordt echt een mooie ontknoping denk ik.)

Laatst bewerkt:
Die 100-limiet is een van de domste grappen uit de politiek afgelopen jaar, maar wegens het coronageouwehoer, maakt niemand zich er meer druk om. Ik vind buiten de Randstad en knooppunten een 150/uur limiet prima, ook al heb ik zelf niet de behoefte dat te rijden. Ben alleen bang dat veel Nederlanders het niet gewend zijn en niet normaal kunnen reageren en anticiperen. In Duitsland kan men er beter mee omgaan.

In Duitsland zijn de mensen doorgaans ook een stuk slimmer/welgemanierder/beschaafder. Een 150km limiet zie ik in Nederland niet goedkomen.

Sinds jij daar ontwikkelingswerk hebt gedaan is het wel veranderd.

Bedankt voor het compliment! Maar ondanks dat ik mijn best heb gedaan, heeft het niet veel geholpen. Duitse collega's van wie ik het absoluut niet verwachtte, bleken nog steeds bewonderaars van ome Adolf te zijn.

De meeste duitsers zijn gewoon meer volgers, van de wet en ook op sociaal vlak

• #2.039
Goed topic dit. Ik ben in.

Terug
Naar boven