Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom pakken ze dan niet die 2l colafles...zucht.. moet ik nu echt altijd ALLES voorkauwen?Ik heb een fles wijn in iemand zijn kont al een keer goed fout zien gaan.
Het vervolg op one man one jar? One Bert one bottle?Ik heb een fles wijn in iemand zijn kont al een keer goed fout zien gaan.
Aline is vies. Ik hou van viesWaarom pakken ze dan niet die 2l colafles...zucht.. moet ik nu echt altijd ALLES voorkauwen?

Als zij g op heeft

Pas lunchen om 16:00 uur, want geen tijd voor pauze gehad (IF, gelukkig paar rijstwafels en ei'tje in m'n mik kunnen duwen al lopende). 

Precies, 2 weken geleden de foto's genomen, maar ik log nog even door. Welkom.

Dan eten.

20200827 Legs
Legs = weak point #1 (quads, hams, adductors)
- Leg Press (Linear):
Wide, High Stance, hamstring focus
4 x 20 x 1700 kg
1 minuut rust tussen sets
Laatste set kon ik niet non-stop doorpushen. Ging ongeveer net zo heavy als vorige keer met 150 kg, dus dat is positief, volgende week 180 kg proberen.![]()

?
Ja, maar niet te snel. Beetje rebounden. Grappig hoe mijn lichaam na de cut reageert, veel mensen komen juist gauw te veel aan..Uppen die kcal! Gebeurd vaker dat je afvalt terwijl je meer consumeert. Vertering van de voeding kost ook energie.
Sauna is heerlijk. Je brengt me op goede ideeën man. Goed voor de ontspanning. Buitenhuis eten zal ook genieten zijn nu het weer kan. Wat staat er op de planning?
Ja, maar niet te snel. Beetje rebounden. Grappig hoe mijn lichaam na de cut reageert, veel mensen komen juist gauw te veel aan..
Lunchen in de sauna. Bij Thermen Binnenmaas ga ik altijd voor de Soto Ajam en broodje Indonesische kip. Nu al trek in.