Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
De eerste keer dat ik de bulk begon na m’n cut (bulk van wel 1 a 2 maanden. Dank aan Corona...), verloor ik ook gewicht ipv dat ik aankwam. Dit keer kom ik snel aan.

Lunchen in de sauna lijkt me wel ongemakkelijk (Deze kreeg je nog terug).
?

Ja, maar niet te snel. Beetje rebounden. Grappig hoe mijn lichaam na de cut reageert, veel mensen komen juist gauw te veel aan..

Lunchen in de sauna. Bij Thermen Binnenmaas ga ik altijd voor de Soto Ajam en broodje Indonesische kip. Nu al trek in.
Heel veel plezier, geniet!

• Heart
Waarderingen: BB_
Dat eten IN een sauna mij vrij ongemakkelijk lijkt. Nogal warm, zweterig etc.
Het schijnt heel gebruikelijk te zijn in Finland om bier te drinken en hotdogs te eten IN de sauna... volgens mij wil ik niet weten hoe ze ooit op dat idee zijn gekomen 🤔

• Haha
Waarderingen: Onit
Het schijnt heel gebruikelijk te zijn in Finland om bier te drinken en hotdogs te eten IN de sauna... volgens mij wil ik niet weten hoe ze ooit op dat idee zijn gekomen 🤔
ik heb een paar maanden met finnen in huis gewoond en ook al dronken zij bijna niet verbaasd dit me helemaal niets :roflol: :roflol:

• #2.087
  • Heart
  • #2.091
Dat is gewoon een taalfout van jou B, nu is degene die het verbeterd opeens een bijdehandje
Wat is dan de taalfout???
Het restaurant maakt toch deel uit van de sauna.

Als je in het saunacomplex eet, kun je dat toch gewoon zeggen. Als ik zeg dat ik op school zit, bedoel ik toch ook niet fysiek op het dak van de school.

Had je dan niet in sauna moeten schrijven ipv in de sauna? :D

Lekker rellen tijdens de laatste dagen van de contest.

de top 3 is toch al bekend. in dit geval al voor dat iedereen zijn prep begon.

in mijn hoofd namelijk wel.
Er zijn ook wel een aantal mensen (noem even geen namen) die het heel erg goed aangepakt hebben. Goede interessante logs, ik doe de aanname ook hele goede foto’s

• Like
  • #2.099
Ik bepaal zelf wel wat ik in de sauna doe ja. :P
Ik snap het punt wel nu ik het teruglees.

• #2.100
Er zijn ook wel een aantal mensen (noem even geen namen) die het heel erg goed aangepakt hebben. Goede interessante logs, ik doe de aanname ook hele goede foto’s
Ik vind de top 3 nog niet zo'n uitgemaakte zaak. Ik kijk ook naar wel/niet natty, dedication, leeftjjd, transformatie etc. Ik zou nog niet weten wie ik in de top 3 zou zetten stel dat ik jury zou zijn.

Terug
Naar boven