MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Er zijn ook wel een aantal mensen (noem even geen namen) die het heel erg goed aangepakt hebben. Goede interessante logs, ik doe de aanname ook hele goede foto’s
maar hoe dbb elk jaar stemt. had je het van te voren wel kunnen invullen.

Beter volgend jaar fysieke contest, kunnen we elkaar de koppen inslaan bij een uitslag die ons niet ligt. Of elkaar knuffelen als de uitslag ons wel ligt. Ben in voor beide

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.105
  • Like
Waarderingen: Onit
Wie denk je en wie hoop je dat er vanavond gaat winnen?

Ik denk de nieuwslezeres, maar hoop de zangeres.

Ik vind de top 3 nog niet zo'n uitgemaakte zaak. Ik kijk ook naar wel/niet natty, dedication, leeftjjd, transformatie etc. Ik zou nog niet weten wie ik in de top 3 zou zetten stel dat ik jury zou zijn.

dit ja ,iedereen gaat ervan uit de de usual suspects zo maar even gaan winnen ,kan nog gaan tegenvallen,
ik ga voor transformatie en dedication,telt voor mij veel zwaarder dan spiermassa

Laatst bewerkt:
  • #2.110
Wie denk je en wie hoop je dat er vanavond gaat winnen?

Ik denk de nieuwslezeres, maar hoop de zangeres.
Astrid Kerssepit (-boom) is erg sterk en iets beter dan Francis van Broekhuizen, maar zij is wel grappig, haha. Ik moet mijzelf weer even voor de geest halen hoe sterk Jeroen Grueter was, hij heeft wel de beste score. Ik ga denk ik voor Astrid.

dit ja ,iedereen gaat ervan uit de de usual suspects zo maar even gaan winnen ,kan nog gaan tegenvallen,
ik ga voor transformatie en dedication,telt voor mij veel zwaarder dan spiermassa
Eens, zelfs als het in mijn nadeel is. Wel grappig trouwens, 'zwaarder dan spiermassa'. :P

---

20200828 Back (on track)
Lat focus, m.n. wijdte/breede

- Straight-Arm Lat Pull Down (met V-grip) SS Seated Cable Row (rowing handle, small-grip):
4 x 15 x 80 kg SS 15 x 75 kg
Deze voelt weer zo lekker in de Lats.

- Wide-Grip Lat Pull Down:
4 x 15 x 70 kg
(2 sets neutral, 2 sets reverse grip)

- Reverse / Underhand Grip BB Row:
4 x 10 x 100 kg
Niet superstrikt, was misschien wat te zwaar, wel lekker.

- Small Grip Lat Pull Down (rowing pulley):
4 x 15 x 70 kg

- (Lat) Pull-In:
1 x 15 x 55 kg
3 x ca. 15 x 60 kg

- Cable Shrugs:
4 x 15-20 x 100 kg/side

- Cable Crunches:
3 sets 115-100 kg
Heerlijk tot failure die abs.

- Cardio: 20-25 minuten crosstrainer + fietsen naar huis

BW = 101,3 kg
3600-3700 kcal

Morgen sauna dagje en cheat. In de ochtend Shoulders + Triceps. Fijn weekend. :wave:

Me2. Ik ga ook zeker niet stemmen voor de meeste massa. Maar een fysiek dat ik persoonlijk mooi vind. In proportie Vind ik zelf ook wel een punt.

• #2.116
  • #2.118
Ik heb:
- Geen benen
- Hoge Lats
- Weinig wijdte/breedte lats
- Weinig biceps
- Upper chest is ook niet geweldig, maar valt op de foto's iets minder op

Ik heb:
- Geen benen
- Hoge Lats
- Weinig wijdte/breedte lats
- Weinig biceps
- Upper chest is ook niet geweldig, maar valt op de foto's iets minder op
Jij bezit:
- toewijding
- discipline
- een goed gevoel voor humor
- best een beetje verstand in die bovenkamer van je
- empathie
- zelfkennis

Zeg euh..hou even op jezelf de grond in te boren oké?! Ik ken je niet eens, nog geen foto gezien maar toch..een soort rekensommetje. Heb meerdere malen gelezen op dit forum dat je jezelf onderschat. Ik wacht de foto's af voor ik daadwerkelijk oordeel maar denk dat ik t met de desbetreffende forumleden eens ben

Terug
Naar boven