Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En op die tweede foto heeft je hoofd wel iets weg van de Braziliaanse Ronaldo hahah

200 mg Test E
Bedankt.Dat wordt een flink diepe cut, ben benieuwd naar je progress en uiteindelijke resultaat! Succes!
?
200 mg Test E
200 mg Mast E
100 mg Tren E
(Verdeel het over 2x p/w, dus 2x 250 mg (0,5 ml). De mix is geconcentreerd op 500 mg/ml.)
Bedankt.
Vandaag @ the gym:
- Low Inline DB Press:
12 x 40 kg
10, 10, 8 x 46 kg
- Seated DB Shoulder Press:
12 x 30 kg
10, 10, 10 x 36 kg
En toen kwamen er twee ordehandhavers binnen. Zij waren van mening dat PT niet binnen bocht, wel buiten. Dus als we op de binnenplaats buiten met DB's zouden trainen, zou het wel mogen (we waren met z'n twee"en in de gym.). Een beetje onduidelijk verhaal, ze wisten zelf volgens mij ook niet hoe het precies zat en wat het beleid en de noodverordening nou exact inhielden, maar de conclusie was dat we moesten stoppen en de zaak voorgelegd wordt (bij justitie?).
Het zij zo. Jammer was dat het geen routinecontrole was, maar ze anoniem getipt zouden zijn?
Toen door geracet naar @SandJ en daar verder getraind.
- BOR:
10 x 70 kg
10 x 90 kg
10 x 100 kg
10, 10 x 110 kg
Eindelijke voelde ik m'n lats eens goed
- RDL:
10 x 110 kg
10, 10, 10 x 140 kg
Verder benen rust gegund, wat ma/di ook al getraind. Morgen weer
- Pull-ups:
4 sets
- DB Side Raise:
3 sets 15 kg
- Cable Rope Triceps Pushdown:
4 sets 25 kg
- Cable Rope Biceps Curl:
4 sets 25 kg
Dat was 'm.
Voeding ca.
Kcal - K / E / V
3600 - 417/250/90
De regel is toch dat alle sportscholen/gyms gesloten moeten zijn? Of was dit volgens jouw wel 'legaal'?En toen kwamen er twee ordehandhavers binnen. Zij waren van mening dat PT niet binnen bocht, wel buiten. Dus als we op de binnenplaats buiten met DB's zouden trainen, zou het wel mogen (we waren met z'n twee"en in de gym.). Een beetje onduidelijk verhaal, ze wisten zelf volgens mij ook niet hoe het precies zat en wat het beleid en de noodverordening nou exact inhielden, maar de conclusie was dat we moesten stoppen en de zaak voorgelegd wordt (bij justitie?).
Stevige mix, vooral benieuwd hoe de makers 500 mg in de oplossing weten te houden. Hoe is de PIP?200 mg Test E
200 mg Mast E
100 mg Tren E
(Verdeel het over 2x p/w, dus 2x 250 mg (0,5 ml). De mix is geconcentreerd op 500 mg/ml.
Nauwelijks. Ik denk ook dat het scheelt dat ik 'm verdeel. Ik heb van dit merk eerder 500 mg Test E /ml gehad. Zolang ik 't samen met Mast zette, nergens last van, maar toen ik 1 ml Test only zette kon ik 3 dagen huilend de trap af. Testresultaten tonen wel aan dat het niet ondergedoseerd is, dus daar maak ik mij niet druk om.Stevige mix, vooral benieuwd hoe de makers 500 mg in de oplossing weten te houden. Hoe is de PIP?
Het RIVM geeft aan dat PT één-op-één wel toegestaan is en er zijn tal van sportscholen die dit zijn blijven geven. Mijn sportschool stond onder PT toe dat er twee mensen tegelijk (coach-gecoachte) in de sportschool mochten met de nodige maatregelen (apparaten desinfecteren, 1,5 m afstand houden, weg zijn voordat de volkende komt) om verspreiding te vorokomen.De regel is toch dat alle sportscholen/gyms gesloten moeten zijn? Of was dit volgens jouw wel 'legaal'?
Dat snap ik, maar volgens de regels mag dat hier niet besproken worden dus daarom heb ik geen merknaam genoemd.Pharmamix 6
Ben benieuwd naar je bevindingen en resultaten.
Zou ik me met dat merk geen zorgen om maken nee.Nauwelijks. Ik denk ook dat het scheelt dat ik 'm verdeel. Ik heb van dit merk eerder 500 mg Test E /ml gehad. Zolang ik 't samen met Mast zette, nergens last van, maar toen ik 1 ml Test only zette kon ik 3 dagen huilend de trap af. Testresultaten tonen wel aan dat het niet ondergedoseerd is, dus daar maak ik mij niet druk om.