- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Was al wel duidelijk welk merkDat snap ik, maar volgens de regels mag dat hier niet besproken worden dus daarom heb ik geen merknaam genoemd.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was al wel duidelijk welk merkDat snap ik, maar volgens de regels mag dat hier niet besproken worden dus daarom heb ik geen merknaam genoemd.

Heb ik met decline pullover met een EZ barbell of met kabel lage pully i.c.m. touw. Tip.
BedanktHeb ik met decline pullover met een EZ barbell of met kabel lage pully i.c.m. touw. Tip.
. Lat prayers of straight arm pulldown heb ik het ook . Nu moest ik heb doen met de middelen die ik tot mijn beschikking had.Ook lekker.Bedankt. Lat prayers of straight arm pulldown heb ik het ook . Nu moest ik heb doen met de middelen die ik tot mijn beschikking had.
Bij mij voelde het vanaf dag 1 in de gym verslavend.Ook lekker.
Vanaf decline komt er bij mij meer stretch op en voelt verslavend.
Succes met 5%.

Dieptriest dit man ga er maar vanuit dat je getipt bent. Zie steeds vaker op fb voorbij komen in politie groepen dan mensen vanuit hun flat foto's maken dat er 5man binnen staat ipv 3. Jammer dat mensen zo diep gezonken zijn dat ze van mij wel aanreden mogen worden.
200 mg Test E
200 mg Mast E
100 mg Tren E
(Verdeel het over 2x p/w, dus 2x 250 mg (0,5 ml). De mix is geconcentreerd op 500 mg/ml.)
Bedankt.
Vandaag @ the gym:
- Low Inline DB Press:
12 x 40 kg
10, 10, 8 x 46 kg
- Seated DB Shoulder Press:
En toen kwamen er twee ordehandhavers binnen. Zij waren van mening dat PT niet binnen bocht, wel buiten. Dus als we op de binnenplaats buiten met DB's zouden trainen, zou het wel mogen (we waren met z'n twee"en in de gym.). Een beetje onduidelijk verhaal, ze wisten zelf volgens mij ook niet hoe het precies zat en wat het beleid en de noodverordening nou exact inhielden, maar de conclusie was dat we moesten stoppen en de zaak voorgelegd wordt (bij justitie?).
Het zij zo. Jammer was dat het geen routinecontrole was, maar ze anoniem getipt zouden zijn?
Heb me net een goed fototoestel aangeschaft. Gsm binnen handbereik. Een mens moet wat tegen de verveling hee.Dieptriest dit man ga er maar vanuit dat je getipt bent. Zie steeds vaker op fb voorbij komen in politie groepen dan mensen vanuit hun flat foto's maken dat er 5man binnen staat ipv 3. Jammer dat mensen zo diep gezonken zijn dat ze van mij wel aanreden mogen worden.
Het is aan het eind van een industrieterrein. De ramen zijn geblindeerd en er zijn nooit meer mensen binnen. Het is allemaal netjes volgens de regels geregeld.Dieptriest dit man ga er maar vanuit dat je getipt bent. Zie steeds vaker op fb voorbij komen in politie groepen dan mensen vanuit hun flat foto's maken dat er 5man binnen staat ipv 3. Jammer dat mensen zo diep gezonken zijn dat ze van mij wel aanreden mogen worden.
Jawel, zoals je in m'n log ziet kon ik mijn training in iemands homegym afmaken. Daar kan ik nog terecht. Verder beetje buiten en met elastieken.Wat nu Bert? Nog wel de mogelijkheid om te trainen?

Gemakzucht en kostenVanwaar de keuze om een mix te gebruiken ipv alles afzonderlijk? Zeker gezien het feit dat je Tren gebruikt.
Houd je ook rekening met de mogelijke cardio klap?
Prima , mag nog niet klagen. Even kijken hoe mijn gewicht verloopt en dan verder omlaag waarschijnlijk.Hoe bevalt het leven op 3500kcal.
Je hebt toch een tijdje een groot budget gewoon geweest.
Ga je iets van fat burners nemen op een bepaald moment?Gemakzucht en kosten
Nee
Prima , mag nog niet klagen. Even kijken hoe mijn gewicht verloopt en dan verder omlaag waarschijnlijk.
Ik heb lang op 5000-5500 gezeten ja.
Nee.Ga je iets van fat burners nemen op een bepaald moment?
Hoeveel kg heb je de laatste keer op geëindigd toen je een wedstrijd draaide?Gemakzucht en kosten
Nee
Prima , mag nog niet klagen. Even kijken hoe mijn gewicht verloopt en dan verder omlaag waarschijnlijk.
Ik heb lang op 5000-5500 gezeten ja.
87-88, maar dat was natty.Hoeveel kg heb je de laatste keer op geëindigd toen je een wedstrijd draaide?