Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Bert hoe bevalt de tren? Ik zie namelijk een redelijke verandering in je postgedrag :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat dit een mooi doel is.
Benieuwd naar de verdere progressie.
Dat is geen doel, dat is de verwachting wat ik overhoud als ik 5-6% BW sta. Het doel is boven de 100 kg op het podium te staan. Maar bedankt.

Maandag kan ik weer echt trainen. Waarschijnlijk waarschijnlijk wat klooien met elastieken in het fitnessparkje waar je met veel te veel mensen op een veel te klein oppervlak staat om de 1,5 meter te kunnen waarborgen, maar ja, je moet wat. Verder van het weekend denk ik wat weelrennen voor de cut en een rustdag. Als het meezit nog wel tijd om wat zon te pakken. Vandaag nog even binnen werken ondanks het mooie weer.

Waarschijnlijk waarschijnlijk wat klooien met elastieken in het fitnessparkje waar je met veel te veel mensen op een veel te klein oppervlak staat om de 1,5 meter te kunnen waarborgen, maar ja, je moet wat.
Gewoon om 6 uur 's ochtends naar dat parkje gaan. Whatever it takes goddammit! ;)

Het RIVM geeft aan dat PT één-op-één wel toegestaan is en er zijn tal van sportscholen die dit zijn blijven geven. Mijn sportschool stond onder PT toe dat er twee mensen tegelijk (coach-gecoachte) in de sportschool mochten met de nodige maatregelen (apparaten desinfecteren, 1,5 m afstand houden, weg zijn voordat de volkende komt) om verspreiding te vorokomen.

Ik zal maar bekennen dat ik de tipgever was

Vieze Jij niet trainen ,dan helemaal niemand trainen

Wel een beetje zonde dat je de eerste keer met trenbolone in je mik met elastieken moet trainen... Lijkt me verre van ideaal. Als ik jou was zou ik mijn cut gewoon uitstellen totdat dit allemaal achter de rug is, maar dat moet je zelf weten uiteraard.

Wel een beetje zonde dat je de eerste keer met trenbolone in je mik met elastieken moet trainen... Lijkt me verre van ideaal. Als ik jou was zou ik mijn cut gewoon uitstellen totdat dit allemaal achter de rug is, maar dat moet je zelf weten uiteraard.
Ik kan 4 dagen per week in iemands homegym terecht, misschien was ik niet duidelijk:).
Daar heb ik een powerrack met lat pulldown en row tot mijn beschikking en DB's tot 25 kg.
Tot en met afgelopen woensdag kon ik daarnaast ook nog doordeweeks een paar keer in een echte gym terecht, maar enkel dat dus sinds gisteren voor onbekende tijd dus niet meer. Dat is niet erg. 4 dagen per week FB in de gym is prima en daarnaast 1 dagje buiten cardio en 1 dagje buiten oefeningen is prima met dit weer. Ik denk zelf dat het ook wel prima is om als ik 4x FB train in het weekend rust te houden en een beetje geniet van de vrije tijd , actief buiten zijn en herstel. Ik voel m'n benen en schouders goed en van die skwats en OHP's. :grinny:

Wachten tot het over is heb ik weinig zin in. Stilstand is achteruitgang. Als ik echt geen andere opties had, zou ik wel een powerrack en BB kopen en er sowieso het beste van maken. Ik begrijp niet dat sommigen direct toen de gyms dicht gingen al de handdoek in de ring gooiden. Als je een doel hebt en wilt winnen, zijn er altijd wel mogelijkheden.

Laten we volgende week maar eens afwachten wat Markje ons gaat vertellen, dan weten we meer. Ik kan mij niet voorstellen dat de hele maatschappij het zomaar accepteert als alles weer verlengd wordt. Dan gaan er echt veel bedrijven omvallen en is de economische schade niet binnen een paar jaar hersteld.

Laatst bewerkt:
ik denk dat het zuiden langer fucked is! en wij in het noorden iets gelukkiger zijn.

nouja dat is wat ik hoop natuurlijk.

Terug
Naar boven