- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar hoop je te landen. 94-95?
98-99
Is dit de eerste keer dat je 'speciale supplementen' gebruikt, of heb je hier al ervaring mee?
Ik ben vorig jaar mei met mijn eerste kuur gestart, als je daar op doelt. Tren wel eerste keer.Is dit de eerste keer dat je 'speciale supplementen' gebruikt, of heb je hier al ervaring mee?
Ik denk dat dit een mooi doel is.
Op youtube etc. wordt vaak over 'special supplements' gesproken, wanneer AAS en daarop gelijkende producten wordt bedoeld.Ik ben vorig jaar mei met mijn eerste kuur gestart, als je daar op doelt. Tren wel eerste keer.
Dat is geen doel, dat is de verwachting wat ik overhoud als ik 5-6% BW sta. Het doel is boven de 100 kg op het podium te staan. Maar bedankt.Ik denk dat dit een mooi doel is.
Benieuwd naar de verdere progressie.
Gewoon om 6 uur 's ochtends naar dat parkje gaan. Whatever it takes goddammit!Waarschijnlijk waarschijnlijk wat klooien met elastieken in het fitnessparkje waar je met veel te veel mensen op een veel te klein oppervlak staat om de 1,5 meter te kunnen waarborgen, maar ja, je moet wat.

Het RIVM geeft aan dat PT één-op-één wel toegestaan is en er zijn tal van sportscholen die dit zijn blijven geven. Mijn sportschool stond onder PT toe dat er twee mensen tegelijk (coach-gecoachte) in de sportschool mochten met de nodige maatregelen (apparaten desinfecteren, 1,5 m afstand houden, weg zijn voordat de volkende komt) om verspreiding te vorokomen.
Sinds wanneer train jij?Ik zal maar bekennen dat ik de tipgever was
Vieze Jij niet trainen ,dan helemaal niemand trainen
Heb je @MrDroeftoeter van z'n troon gestoten?Wat lui je nou,ik ben toevallig wel de King of muscles van Helmond hoor
Ik kan 4 dagen per week in iemands homegym terecht, misschien was ik niet duidelijkWel een beetje zonde dat je de eerste keer met trenbolone in je mik met elastieken moet trainen... Lijkt me verre van ideaal. Als ik jou was zou ik mijn cut gewoon uitstellen totdat dit allemaal achter de rug is, maar dat moet je zelf weten uiteraard.
.
Nu is BB_ boos op Vieze Jij en krijgt Vieze Jij vieze billenkoek van BB_.Ik zal maar bekennen dat ik de tipgever was
Vieze Jij niet trainen ,dan helemaal niemand trainen

Daar kan ik mee leven, want als je in het noorden woont ben je sowieso al fucked.ik denk dat het zuiden langer fucked is! en wij in het noorden iets gelukkiger zijn.
nouja dat is wat ik hoop natuurlijk.

Blijf daar maar in geloven. Blijft het hier lekker rustig.Daar kan ik mee leven, want als je in het noorden woont ben je sowieso al fucked.![]()