XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat het zuiden langer fucked is! en wij in het noorden iets gelukkiger zijn.

nouja dat is wat ik hoop natuurlijk.
Ik denk dat Bert geluk heeft. Volgens 1 vandaag zou gefaseerd gebieden open gaan. Te beginnen bij gebieden die het ergst getroffen zijn.

Ik denk dat Bert geluk heeft. Volgens 1 vandaag zou gefaseerd gebieden open gaan. Te beginnen bij gebieden die het ergst getroffen zijn.
In NB was inderdaad de afname vroeger merkbaar (de piek lag ook eerder) dan in sommige andere regio's, maar in het noorden zijn er nooit echt veel slachtoffers geweest. Ik denk nog steeds dat carnaval een grote boosdoener was (i.c.m. de voorjaarsvakantie en vakantiegangers naar Italie), en natuurlijk is de dichtbevolktheid in het zuiden/westen hoger dan in het noorden.

@Bert met al jou liefde tegen het noorden. zou je mij eens 3pluspunten en 3 minpunten kunnen noemen van brabant doe ik daarna het tegenspreken

- Post verwijderd want een onzinnige discussie die niets met mijn log te maken heeft. -

Kusjes.

Laatst bewerkt:
Poh lekkere gewichten Bert! Hoe voer je de rows uit, zoals Yates?

Plus:
- Redelijk was bossen en ik vind persoonlijk het bos wel mooi en houd meer van bossen dan platteland;
- Goede bereisbaarheid randstad (waar mijn familie woont);
- De meeste vliegbasisen (m.u.v. Leeuwarden) liggen in NB, wat voor mijn werk wel praktisch is.

Min:
- Brabanders praten best achterlijk;
- Redelijk wat criminaliteit en drugspraktijken (dumpingen in de natuur e.d.);
- Drukker op de snelwegen dan in het noorden.
wij hebben ook redelijk wat bossen, wel minder parken. maar voor een dagje uit wil je natuurlijk wel een stukje rijden. gelukkig kunnen wij ons ook sneller verplaatsen
tja wat is randstad? ik ben in 1 uur in amsterdam. eerste stuk is de weg altijd rustiger
jouw werk kan toch prima mobiel uitgevoerd worden.

friezen praten ook achterlijk
criminaliteit is toch echt overal. van tokkies tot crimineel afval.
tja drukker bij jullie is het vaak 3 of4 baans en bij ons 2.

vergeet de huizen even niet bert.
ik betaal 25%minder dan jij voor het zelfde huis gok ik.
veel huizen met veel meer grond/ruimte dan opgepropt zitten in de wijkjes in brabant.

-

Laatst bewerkt:
ik vind dat je minder moet haten op het noorden.
+ wij hebben mooiere vrouwen.

dus stop ermee bert

ik vind dat je minder moet haten op het noorden.
+ wij hebben mooiere vrouwen.

dus stop ermee bert
Ik maak gewoon een grapje en zeg daarna dat het noorden best mooi vind, wat is het probleem?:kiss:

Laten we nu weer verder gaan met mijn log.

In NB was inderdaad de afname vroeger merkbaar (de piek lag ook eerder) dan in sommige andere regio's, maar in het noorden zijn er nooit echt veel slachtoffers geweest. Ik denk nog steeds dat carnaval een grote boosdoener was (i.c.m. de voorjaarsvakantie en vakantiegangers naar Italie), en natuurlijk is de dichtbevolktheid in het zuiden/westen hoger dan in het noorden.
Hier in de kop van Noord-Holland en mijn omgeving zie ik ook weinig corona.

Ik ken 0 mensen met Corona.

Mijn ouders wonen in Gelderland en van hun en mijn zussen daar hoor ik er ook weinig over
Bij gemiddeld 1 op de 600 Nederlanders in het virus geconstateerd, dus als je het zo ziet zal de gemiddelde persoon echt niet heel veel mensen kennen die besmet zijn. Verschilt natuurlijk wel per regio, maar dan nog.

Bij gemiddeld 1 op de 600 Nederlanders in het virus geconstateerd, dus als je het zo ziet zal de gemiddelde persoon echt niet heel veel mensen kennen die besmet zijn. Verschilt natuurlijk wel per regio, maar dan nog.
Sanguin zegt 3% van de donoren heeft antistoffen. Dus dat is al weer heel wat meer; een hoop mensen dus die niet getest zijn en er niet of nauwelijks kast van hebben.

Sanguin zegt 3% van de donoren heeft antistoffen. Dus dat is al weer heel wat meer; een hoop mensen dus die niet getest zijn en er niet of nauwelijks kast van hebben.
Dat klopt. Maar als het gaat om of jij in je omgeving iets hebt gehoord, neem ik aan dat dat van mensen is die positief is getest.

Het aantal mensen dat het echt gehad heeft, zal veel hoger liggen.

Vandaag wat oefeningen buiten en met elastiek gedaan. Op zich niet verkeerd, maar het loggen niet waard en te veel staan ouwehoeren met een andere gast.

Komende weken ben ik even inactief hier. Ik merk dat ik te snel afgeleid ben en niet te discipline heb van het forum weg te blijven tijdens o.a. mijn werk. Daarnaast wil ik mijn vrije tijd wat meer aan andere dingen en zelfontwikkeling besteden. Uiteraard blijf ik trainen en gaat de cut door en pak ik over een aantal weken het log wel weer op, want mijn contestdeelname is niet van de baan, maar we hebben nog even!

Fijn weekend!
:wave2:

Succes!

Terug
Naar boven