MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Het wedden gaan nu open over hoe lang Bert dit gaat uithouden.

Vandaag wat oefeningen buiten en met elastiek gedaan. Op zich niet verkeerd, maar het loggen niet waard en te veel staan ouwehoeren met een andere gast.

Komende weken ben ik even inactief hier. Ik merk dat ik te snel afgeleid ben en niet te discipline heb van het forum weg te blijven tijdens o.a. mijn werk. Daarnaast wil ik mijn vrije tijd wat meer aan andere dingen en zelfontwikkeling besteden. Uiteraard blijf ik trainen en gaat de cut door en pak ik over een aantal weken het log wel weer op, want mijn contestdeelname is niet van de baan, maar we hebben nog even!

Fijn weekend!
:wave2:
Wat voor zelfontwikkeling zoek je naar ?

op zich prima plan natuurlijk.

Succes :thumb:

Vandaag wat oefeningen buiten en met elastiek gedaan. Op zich niet verkeerd, maar het loggen niet waard en te veel staan ouwehoeren met een andere gast.

Komende weken ben ik even inactief hier. Ik merk dat ik te snel afgeleid ben en niet te discipline heb van het forum weg te blijven tijdens o.a. mijn werk. Daarnaast wil ik mijn vrije tijd wat meer aan andere dingen en zelfontwikkeling besteden. Uiteraard blijf ik trainen en gaat de cut door en pak ik over een aantal weken het log wel weer op, want mijn contestdeelname is niet van de baan, maar we hebben nog even!

Fijn weekend!
:wave2:
Fijn weekend, succes en tot ziens!

heb je al afkickverschijnselen

@wovano ik ben benieuwd of de jury dit toestaat.
Denk dat het met de coronacrisis anders is. +enkele malen per week is verwacht, alleen met regelmaat is verplicht. Ik doe nu ook minder loggen. Log mag ook tijdelijk worden gesloten volgens mij, dus moet geen probleem zijn.

Komende weken ben ik even inactief hier. Ik merk dat ik te snel afgeleid ben en niet te discipline heb van het forum weg te blijven tijdens o.a. mijn werk. Daarnaast wil ik mijn vrije tijd wat meer aan andere dingen en zelfontwikkeling besteden.
Dat zouden meer mensen moeten doen. :D

• Topic Starter Topic Starter
Daar ben ik weer. Even een korte update van mijn schema afgelopen 4 weken:

Training:
Maandag: Full Body
Dinsdag: Full Body
Woensdag: Full Body
Donderdag: Full Body
Vrijdag: Full Body
Zaterdag: 2 uur fasted wielrennen (enkel EEA's + creatine)
Zondag: 2 uur fasted wandelen (enkel EEA's + creatine)
Indien een spiergroep rust nodig heeft, skip ik 'm (bijvoorbeeld woensdag borst of schouders, donderdag benen; ik voel aan wanneer dit nodig is).

Voeding:
2900-3000 kcal
80 g vetten / 300 g koolhydraten / 220 g eiwitten
(40 g vezels ofzo en 6-8 g zout)

Zit op zich goed op schema. Af en toe blijft m'n gewicht 5 dagen constant, maar dropt dan toch weer ineens. :)

Vanaf nu ga ik m'n trainingen hier weer loggen. Wellicht ga ik weer over stappen op Legs-Pull-Push, maar nu nog even FB.

giphy.gif

When you see Bert is back

• Like
Waarderingen: BB_
Welkom terug :)

• Love
Welkom terug!

• Like
Welkom terug
Wat een daling in calorieën ! Heb je geen honger ?

• Like
Waar was je??

• Like
Terug
Naar boven