- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik een gokje doen?

Dankje schat.

Thanks.

Bedankt. Honger kennen we hier nietWelkom terug
Wat een daling in calorieën ! Heb je geen honger ?
. Verder ben ik er niet zo mee bezig. Ik eet gewoon wat nodig is om 1 kg / week te verliezen en als ik trek heb vreet ik wel een komkommer ofzo .
In de gym.
De DBB-contest is mijn missie.Bert doet niet aan missies. Daar heeft hij een te belangrijke functie voor.
Niet echt veel, momenteel voel ik me juist vrij relaxed. Verder merk ik dat ik juist nog iets meer een zacht ei en gevoelsmens ben dan dat ik al was, haha.Welcome back! Al een flinke daling in gewicht, lekker bezig.
Hoe gaat het verder met de kuur, last van bijwerkingen?

Mag ik een gokje doen?
2-3 uur slaap per nacht, nightsweats waarbij hij snachts zwembandjes om moet om niet in zijn eigen zweet te verdrinken, dromen waarin hij iedereen en zijn moeder vermoord en verkracht en de hele dag een pijnlijke erectie
En dat allemaal op 100 mg tren-e![]()

Misschien geen slecht idee, bedankt. Eerder deed ik dat wel (300 gram ofzo), nu had ik even 'gewoon' 2 g / kg BW aangehouden. Denk dat ik richting de 2,5 ga en carbs iets lager dan. Over het algemeen ga ik er wel het best op wanneer ik m'n carbs een beetje hoog kan houden.Wb Bert! Aardig laag in kcals al, zou je de eiwitten niet wat opschroeven?
Gaat op zich prima. Had vandaag wel m'n eerste 'cutmomentje'. Portemonnee bij de gym laten liggen; stond ik vervolgens in de supermarkt bij de kassa. Kon ik weer terugfietsen. Cut is real.

Bedankt redder in nood.
Bedankt.
Heb ik gedaan toen ik startte met cutten.Komt er eigenlijk nog n begin shape foto? Moest toch binnen de eerste week van de log toegevoegd worden?
Gelukt?Daarnaast wil ik mijn vrije tijd wat meer aan andere dingen en zelfontwikkeling besteden.

Mwa. Vooral:
Ze hebben gewoon het squatrack, bench, leg curl, leg extension, bankjes, barbells, dumbbells, cable machine, lat pulldown, chest press, sissy squat, rack buiten gezet en als ik iets anders wil kan ik erom vragen. Ze hebben een grote roldeur en steekwagentje en pallets en spanbanden, dus rijden zo iets naar binnen/buiten.
Sinds deze week is er een groot zeil gespannen zodat bij regen alles gewoon door kan gaan en buiten kan blijven. 6 personen tegelijk met de nodige desinfectie- en schoonmaakmiddelen.