AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Welcome back! Al een flinke daling in gewicht, lekker bezig.

Hoe gaat het verder met de kuur, last van bijwerkingen?

• Like
Waarderingen: BB_
Mag ik een gokje doen?
2-3 uur slaap per nacht, nightsweats waarbij hij snachts zwembandjes om moet om niet in zijn eigen zweet te verdrinken, dromen waarin hij iedereen en zijn moeder vermoord en verkracht en de hele dag een pijnlijke erectie

En dat allemaal op 100 mg tren-e :grinny:

Wb Bert! Aardig laag in kcals al, zou je de eiwitten niet wat opschroeven?

Ik ben Bert
A1EF8663-96FA-4D99-9F73-7786604A6130.jpeg

Welkom terug @Bert !
Succes met de cut! Gaat alvast lekker zo te zien :).

• Like
Welkom terug Bert!

• Like
Welkom terug!

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Dankje schat. :kiss:
Thanks. :)
Welkom terug
Wat een daling in calorieën ! Heb je geen honger ?
Bedankt. Honger kennen we hier niet ;). Verder ben ik er niet zo mee bezig. Ik eet gewoon wat nodig is om 1 kg / week te verliezen en als ik trek heb vreet ik wel een komkommer ofzo .:P
In de gym.
Bert doet niet aan missies. Daar heeft hij een te belangrijke functie voor.
De DBB-contest is mijn missie.
Welcome back! Al een flinke daling in gewicht, lekker bezig.

Hoe gaat het verder met de kuur, last van bijwerkingen?
Niet echt veel, momenteel voel ik me juist vrij relaxed. Verder merk ik dat ik juist nog iets meer een zacht ei en gevoelsmens ben dan dat ik al was, haha. :grinny:
Libido is iets hoger, maar niet bijzonder. Verder kan ik me prima concentreren op m'n werk (in het begin wat moeite mee, maar dat was ook wegens het hele dagen vanuit huis werken; nu wel redelijk aan gewend). Trainingen gaan prima.
Tijdens en na mijn eerste kuur had ik redelijk wat acne, maar dat is vrijwel helemaal weg en gebruik geen benzoylperoxide meer (had niet het idee dat het veel hielp).
Mag ik een gokje doen?
2-3 uur slaap per nacht, nightsweats waarbij hij snachts zwembandjes om moet om niet in zijn eigen zweet te verdrinken, dromen waarin hij iedereen en zijn moeder vermoord en verkracht en de hele dag een pijnlijke erectie

En dat allemaal op 100 mg tren-e :grinny:
:roflol:
Ik wordt halverwege de nacht meestal wel wakker en slaap vanaf dan wat onrustiger, maar dat had ik voor ik ging kuren standaard al, dus is niets nieuws. Ik slaap nog wel 6-7 uur per nacht effectief gok ik, dus prima. Ik zweet licht, had erger verwacht, aangezien ik natty in de zomer altijd mijn bed uitdrijf. 100 mg Tren valt natuurlijk heel erg mee. Een paar gekke dromen gehad, maar niet van de orde die jij noemt. :roflol:
Wb Bert! Aardig laag in kcals al, zou je de eiwitten niet wat opschroeven?
Misschien geen slecht idee, bedankt. Eerder deed ik dat wel (300 gram ofzo), nu had ik even 'gewoon' 2 g / kg BW aangehouden. Denk dat ik richting de 2,5 ga en carbs iets lager dan. Over het algemeen ga ik er wel het best op wanneer ik m'n carbs een beetje hoog kan houden.
Welkom terug @Bert !
Succes met de cut! Gaat alvast lekker zo te zien :).
Gaat op zich prima. Had vandaag wel m'n eerste 'cutmomentje'. Portemonnee bij de gym laten liggen; stond ik vervolgens in de supermarkt bij de kassa. Kon ik weer terugfietsen. Cut is real. :P
Bedankt redder in nood. :thumbs:
Bedankt. :thumbs:

Vandaag benen even geskipt. Ma/di/wo gesquat en sinds gisteren is de buitengym uitgebreid met meer leg-apparaten, dus gisteren veel benen gepakt.

20200514

- Bench Press:

8 x 120 kg
4 x 6 x 125 kg

- Seated DB Shoulder Press:
4 x ca 10 x 36 kg

- Lat Pulldown (wide-grip):
4 sets 95 kg

- DB Flye (incline):
3 x 15 x 26 kg

- Shoulder Lat/Side Raise:
4 sets 12,5 kg per kant (staande machine, zoals ook bij Platinum staat)

- MTS Front Pulldown:
4 sets 70 kg

- Abs:
4 sets

----
Afgelopen weken heb ik veel als volgt getraind (sowieso bij @SandJ ):
- Front Squat: 5 x 5
- OHP: 5 x 5 of 4 x 8
- Bench Press: 5 x 5 (of 4 x 8)
- Wide Grip Lat Pulldown: 4 x 10
- BOR: 4 x 10
Eventueel nog wat armen, hamstring isolatie of iets voor side of rear delts indien tijd+energie+zin over.

Wb Bert, nice dat je weer bent gaan verder loggen

Komt er eigenlijk nog n begin shape foto? Moest toch binnen de eerste week van de log toegevoegd worden?

Zoek ff op Ronaldo in dit topic, dan vind je het vanzelf ;)

giphy.gif

• Love
Buitengym.

+ natuurlijk barbells, schijven, dumbbells die hier nog binnen stonden. Kan top trainen en mocht ik iets additioneels van binnen willen, is dat mogelijk. :D

20200515

- Leg Press:

10 x 250 kg
8 x 270 kg
6, 6 x 290 kg

- Incline DB press:
10 x 40 kg
3 sets 46 kg (ca. 10 reps/set)

- Seated Leg Curl SS Leg Extension:
4 sets 45 kg SS 50 kg + dropset

- BOR SS BB Shrugs:
4 sets 110 kg

- Biceps Curl met een heerlijke bar SS Cable Rope Triceps Pushdown:
3 sets 38 kg SS 65 kg

Handpositie onder een hoek van ca. 45 graden.
1589562554956.png

Rust voor de schoudertjes vandaag.

Weekend weer fasted cardio en maandag t/m vrijdag weer buitengym. :)

Tot nieuwe inzichten gekomen?

Ziet er nog goed uit ook die buiten gym

Maar wat is het verschil tussen om binnen een tent te trainen of binnen in de gym ? Achterlijk dat het zo wel mag dan.

Ziet er nog goed uit ook die buiten gym
Ze hebben gewoon het squatrack, bench, leg curl, leg extension, bankjes, barbells, dumbbells, cable machine, lat pulldown, chest press, sissy squat, rack buiten gezet en als ik iets anders wil kan ik erom vragen. Ze hebben een grote roldeur en steekwagentje en pallets en spanbanden, dus rijden zo iets naar binnen/buiten. :) Sinds deze week is er een groot zeil gespannen zodat bij regen alles gewoon door kan gaan en buiten kan blijven. 6 personen tegelijk met de nodige desinfectie- en schoonmaakmiddelen.

Terug
Naar boven