Herstel je wel van 4x pw FB?
las ook dat je 2x in de week 2u fasted cardio doet,is dit op lange termijn niet een beetje overkill?
5x per week FB, maar ik geef een spiergroep rust wanneer nodig (gaf bijvoorbeeld vandaag benen rust, morgen schouders of borst). Ik heb nu weer meer mogelijkheden qua oefeningen/machines, dus ga wellicht overstappen naar een ander format.
5x per week FB kan prima (kijk maar naar PL'ers, strongmens), zolang je maar periodiseert en niet constant tot failure traint. Als je in een training trouwens 1 compound per spiergroep pakt, is ook echt wereld van verschil vergeleken met een split-schema met veel oefeningen.
In het weekend is de gym dicht en doe ik zaterdag 2 uur rustig wielrennen (valt best mee, rustig tempo en voor wielrenbegrippen is 50-55 km vrij weinig).
Zondag 2 uur rustig wandelen. Wandelen zie ik niet als cardio en echte sport (tenzij je de vierdaagse loopt, dat is een pokkeneind); wel als een actieve vorm van lichaamsbeweging. Ik ga bewust niet hardlopen, maar wandelen, aangezien rustig wandelen 0 impact heeft op mijn krachttraining de volgende dag. Ik loop alleen wel als een zombie als ik leeg ben

.
Doordeweeks doe ik niet echt cardio, dus het valt wel mee m.i.
In de wedstrijdprep trainde ik 6-7 dagen per week en op het einde dagelijks cardio, natty. Verder ga ik gewoon echt op mijn lichaam af en vaak voel ik wel als iets te veel is of minder gaat, maar momenteel gaat het echt lekker en geef ik een spiergroep rust zodra ik voel dat het er niet in zit.