Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BaklavaOp me werk vandaag, me chef is turks rip.
Beetje topic spam.
![]()

Ja maar ik stond er wel kwijlend boven natuurlijk

Oke, netjes, ik ben vooralsnog niet van plan iets buiten mijn schema te eten. Eerdere 'cuts' ook niet gedaan.Ja maar ik stond er wel kwijlend boven natuurlijk
Gisteren genoeg gehad dan is het makkelijker![]()
Ik kreeg van een dude in de gym nog te horen dat ik afgelopen 2 weken echt droger en harder was geworden, da's altijd leuk om te horen; zeker aangezien gewicht niet heel erg afneemt. Ik heb het gevoel dat ik ondanks dat toch wel droger wordt. Buik is nog wel dik, maar dat komt wel goed. Net nog ff naar de kapper geweest; zomers kort weer. Na de zomer ga ik m'n krullen wat langer laten groeien.
Wel direct erna de gym gereserveerd. 
Lijkt me slopend zo'n vergadersessie, sterkte!20200526
Vandaag bijna een kg zwaarder, maar één dag is slechts een momentopname, dus dat zal wel los lopen. Eetlust is enorm laatste dagen.
- Bench Press:
10, 10, 9, 8 x 120 kg
- Seated DB Shoulder Press:
4 x 10 x 36 kg
- Wide-Grip Lat Pulldown:
4 x 10 x 100 kg
- BOR (onderhands) SS BB Shrugs:
10 x 100 kg SS ? x 100 kg
3 x 10 x 100 kg SS ? x 100 kg
- Cable Rope Triceps Pushdown (normal SS close grip):
4 sets 60 kg SS 70-75 kg
- Rotation Bar Biceps Curl:
4 sets 38 kg
- Abs (Machine):
3 sets 70 kg
Vandaag ging de training wel weer lekker.Ik kreeg van een dude in de gym nog te horen dat ik afgelopen 2 weken echt droger en harder was geworden, da's altijd leuk om te horen; zeker aangezien gewicht niet heel erg afneemt. Ik heb het gevoel dat ik ondanks dat toch wel droger wordt. Buik is nog wel dik, maar dat komt wel goed. Net nog ff naar de kapper geweest; zomers kort weer. Na de zomer ga ik m'n krullen wat langer laten groeien.
Morgen online vergadering van 09:00 tot 16:00 uur en nog wat ander werk te doen, dus wordt een gaar dagje.Wel direct erna de gym gereserveerd.
![]()
Hoe volg je je progressie, behalve via je gewicht? Neem je regelmatig foto's? Omvangsmetingen? Huidplooimetingen?Vandaag ging de training wel weer lekker.Ik kreeg van een dude in de gym nog te horen dat ik afgelopen 2 weken echt droger en harder was geworden, da's altijd leuk om te horen; zeker aangezien gewicht niet heel erg afneemt. Ik heb het gevoel dat ik ondanks dat toch wel droger wordt. Buik is nog wel dik, maar dat komt wel goed.
Spiegel en weegschaal. Verder is een foto'tje voor en na altijd een leuke vergelijking.Hoe volg je je progressie, behalve via je gewicht? Neem je regelmatig foto's? Omvangsmetingen? Huidplooimetingen?

IRL vergaderen is niet zo erg. Telcons en videocons vind ik vermoeiender, maar morgen zal mijn inbreng beperkt zijn en ben ik meer toehoorder dan dat ik het zelf leidt. Als ik zelf een vergadering leidt of veel aan het woord ben, vind ik het minder vermoeiend en vliegt de tijd.Lijkt me slopend zo'n vergadersessie, sterkte!
Als anderen het zien is toch wel een fijne bevestiging dat je goed op weg bent.

Je kan ook gewoon je (thuis)training doen tijdens zo een call.. Gewoon de boel op mute en toehoren.. in je rust kan je eventueel antwoorden.IRL vergaderen is niet zo erg. Telcons en videocons vind ik vermoeiender, maar morgen zal mijn inbreng beperkt zijn en ben ik meer toehoorder dan dat ik het zelf leidt. Als ik zelf een vergadering leidt of veel aan het woord ben, vind ik het minder vermoeiend en vliegt de tijd.
Vandaag had ik ook zo'n meeting, maar dan korter; het voordeel is dat ik wel gewoon buiten met m'n blote kont op het balkon lag met de laptop en telefoon voor m'n neus; viel nog net niet in slaap.![]()

Zou kunnen, maar van thuistraining word ik niet buff.Je kan ook gewoon je (thuis)training doen tijdens zo een call.. Gewoon de boel op mute en toehoren.. in je rust kan je eventueel antwoorden.![]()

Soms paused, maar niet vaak (incline weleens). Meestal net niet de borst aantikken om bouncen te voorkomen.
Oke, ik hanteer dit een beetje (doe ze nu staand):46kg db press, lekker hoor. Ik doe zelf ook dagelijks vacuums, eig sinds ik weer meer rich piana ging kijken. Hij leunde vaak voorover hangend over de wasbak. Hierdoor is het wat makkelijker om de vacuum te doen, miss heb je er wat aan
www.bodybuilding.com
www.t-nation.com
Ben nog op de weg terug, een jaar geleden deed ik 50 kg.
Wat is het doel van die vacuüms, is dat puur voor het poseren/Sinds gisteren begonnen met vacuüms. 10 x 15 seconde. Ik moet zeggen dat het echt heavy is wanneer je 'm 15 seconde na compleet uitademen vast wil houden. Vanaf nu dagelijks oefenen, dat word ik er vanzelf beter in.