- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Met de huidige fietsverlichting is het 's nachts lichter op de fiets- en mountainbikepaden dan overdag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag overdag

Ja, ik heb ooit nog hier mee rond gereden in de nacht.Met de huidige fietsverlichting is het 's nachts lichter op de fiets- en mountainbikepaden dan overdag.
Mietje, beetje risico's nemen in het leven is altijd leukMet hardlooptrainingen had ik al een reflecterend vestje + band met verlichting om m'n arm, zeker in het buitenland. (Niet dat geknipper, dat werkt alleen maar storend.)
Ja, ik heb ooit nog hier mee rond gereden in de nacht.
Amazon.com : Sigma EVO + EVO X PRO NiMH Halogen Bicycle Light : Bike Headlights : Sports & Outdoors
Amazon.com : Sigma EVO + EVO X PRO NiMH Halogen Bicycle Light : Bike Headlights : Sports & Outdoorswww.amazon.com
Ook leuk voor die automobilist die iemand doodrijdt (en waarschijnlijk aansprakelijk is want jij bent de zwakkere verkeersdeelnemer).Mietje, beetje risico's nemen in het leven is altijd leuk
Je bent toch van beton of niet soms!!Ook leuk voor die automobilist die iemand doodrijdt (en waarschijnlijk aansprakelijk is want jij bent de zwakkere verkeersdeelnemer).
Ik ben Terminator.
Interessant! Hou wel van dat soort boeken. Gaat op het lijstje. Nu nog hopen dat er snel een vakantie geboekt kan wordenNa Harari is deze ook leuk en boeiend om te lezen. Mijn Europese familie. Van Karin Bojs.
Gaat over DNA en volksverhuizingen vanaf 54000 jaar terug. Maar toch gewoon vakantie leesvoer![]()

Vakantie, dat is inderdaad het moment dat ik echt aan lezen toekom. Even geen laptop, tv, telefoon en lekker tot rust komen (en ook actief zijn natuurlijk). Had gehoopt op een backpackvakantie dit jaar, wellicht toch dichter bij huis zoeken. Of weer eens op een singlevakantie, wel goede ervaring mee.Interessant! Hou wel van dat soort boeken. Gaat op het lijstje. Nu nog hopen dat er snel een vakantie geboekt kan worden![]()
Bedankt voor de tip.Na Harari is deze ook leuk en boeiend om te lezen. Mijn Europese familie. Van Karin Bojs.
Gaat over DNA en volksverhuizingen vanaf 54000 jaar terug. Maar toch gewoon vakantie leesvoer![]()
Probeer ook elke week de zaterdagkrant compleet te lezen en een beetje OP1 enzo te volgen.Nice boekje(s) lezenBedankt voor de tip.
Ik heb nog te veel liggen hier. Kom tijd tekort.Probeer ook elke week de zaterdagkrant compleet te lezen en een beetje OP1 enzo te volgen.
![]()

).
)
)
20200601
Nieuwe maand, nieuwe kansen. Gewicht al zo'n 2 weken gelijk. Bijgevoegd voeding van gisteren en eergisteren. Enkel cardio gedaan die dagen (Chocola was een uitzondering, maar was maar 8 gram).
Op trainingsdagen zit m'n schema er net iets anders uit; na de training vaak whey + fruit, maar macro's wel gelijk. Vanaf nu voor het slapen gaan Lidl Skyr (is dikker en voller en goeie macro's). Na het trainen appel (Granny Smith) + whey. Qua vlees/vis vnl. kip, tonijn, witvis en 1-2 x p/w biefstuk. Nog een paar dagen brood; daarna enkel rijstwafels. Brinta hou ik er wel in, eventueel 2 kleine porties.
- Front Squat:
Opwarmsets
5 x 100 kg
4 x 5 x 110 kg
Viel heavy.
- Bench Press:
Opwarmsets
4 x 8 x 120 kg (borst aangeraak @Shadow Project)
- Seated DB Shoulder Press:
10, 8, 8, 11 (laatste set met hulp, een buffe gast kwam spotten)
- Seated Leg Curl:
4 sets 50 kg + 1 dropset met hold
- Leg Extension:
- Calf Raise:
Morgen UB (2x rug, 1x traps, 1x borst, 1x schouder, 1x biceps, 1x triceps en indien tijd over abs en/of rear delts).
Je kunt natuurlijk ook gewoon 2 scoopjes per ongeluk verwisselen en het verkeerde supplement voor je neus hebben. Resultaat: 4 gram taurine intra-WO, maar nergens last van.
Nu genieten van de zon.
Nice.Sapiens heb ik dit weekend uitgelezen. Wat mij betreft echt een aanrader. De twee andere boeken van Harari, Homo Deus en 21 Lessons for the 21st Century, liggen al klaar!

Nee, enkel afgelopen dagen (zoals ik had vermeld). Zie bijlagen voor gisteren en vandaag (wat weinig vetten vandaag, I know).Is dit het voedingsschema welke je aanhoudt voor de gehele week, of echt enkel van wat je de afgelopen dagen geconsumeerd hebt?
Ik eet groenten voor volume en voor de rest veel magere producten (kip, kalkoen, witvis). V.w.b. koolhydraten uit deeg-/graan-/rijstproducten, merk ik niet superveel verschil tussen rijst, oats, brinta, rijstwafels, aardappels etc. Ik eet m.n. rijst en brinta. Verder vind ik het prima te doen met die paar rijstwafels en wen ik steeds meer aan het cutten; ik zou best nog lager kunnen gaan. Verder ben ik overdag vrij druk, dus vergeet soms bijna te eten.Eet je niet liever volume voeding i.p.v. rijstwafels? Rijstwafels vervaardigen mij niet tot nauwelijks, hoe is dit bij jou het geval?

)