Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Voor 12?Ben nog op de weg terug, een jaar geleden deed ik 50 kg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor 12?Ben nog op de weg terug, een jaar geleden deed ik 50 kg.
Primair wel ja, maar het is ook wel een goeie training voor je buik en om je core/midsectie harder en strakker te maken; aanspanning is sowieso een goeie training, zeker als je het podium op wil.Wat is het doel van die vacuüms, is dat puur voor het poseren/
10 sowieso wel, maar ik pakte 'm toen altijd na de bench (trainde toen split of PPL), dus als eerste oefening had ik 12 wel gehaald denk ik.

Just trust de process! Als je in een flink deficit zit, zou het mij echt niet boeien hoeveel vocht ik vasthoud, zolang je maar vet verliest en dat is sowieso gegarandeerd met jouw deficit. Overtollig vocht kun je de laatste week nog wel lozen.Gewicht is iets hoger dan afgelopen week. Kcal strikt 2900, dat houd ik komende week zo. Daarna gaat brood eruit, olijfolie vervangen door PAM Spray en nog een paar kleine dingetjes. Ik denk ook dat ik XXL Light Sauce en dat soort shit er langzaamaan uit gooi. Ik houd volgens mij bizar veel vocht vast, want buikomtrek is nog steeds 97-98 cm.
Ik weet wel wat ik moet doen, maar gewicht is al 2 weken constant dus een tandje bij mag wel. Daarnaast zijn de wijzigen in m'n schema gewoon gepland hoor. Sommige dingen moeten langzaam plaatsmaken voor anderen, dat is onderdeel van het proces.Just trust de process! Als je in een flink deficit zit, zou het mij echt niet boeien hoeveel vocht ik vasthoud, zolang je maar vet verliest en dat is sowieso gegarandeerd met jouw deficit. Overtollig vocht kun je de laatste week nog wel lozen.

Ik heb zelf ook zo'n periode gehad, terwijl ik echt in een flink deficit zat. Op dinsdag 21 april zat ik op 69,2 en twee weken later, op dinsdag 5 mei zat ik op 69,3. Dus ja, twee weken geen daling is lang, maar niet onmogelijk in een stevig deficit!Ik weet wel wat ik moet doen, maar gewicht is al 2 weken constant dus een tandje bij mag wel. Daarnaast zijn de wijzigen in m'n schema gewoon gepland hoor. Sommige dingen moet langzaam plaatsmaken voor anderen, dat is onderdeel van het proces.![]()
Netty ging er gewoon 1 kg per week af,.maar het is niet de eerste keer dat ik cut, komt goed. Iig bedankt voor je tips.Ik heb zelf ook zo'n periode gehad, terwijl ik echt in een flink deficit zat. Op dinsdag 21 april zat ik op 69,2 en twee weken later, op dinsdag 5 mei zat ik op 69,3. Dus ja, twee weken geen daling is lang, maar niet onmogelijk in een stevig deficit!
Ik denk over ca. 1 jaar. Dit beschouw ik als een generale repetitie. Nu kan ik nog iets verneuken en hoef ik niet op 1 dag te pieken en m'n lichaam beter leren kennen. Ik wil weten hoeveel massa en welke fysiek ik overhoud om te bepalen of dat goed genoeg is om over een jaar een wedstrijd te kunnen doen. Het zal wel Classic Physique wordenFronts gaan lekker! Benieuwd hoe je er na je cut bij staatWanneer ga je weer op het podium paraderen?
Ik denk over ca. 1 jaar. Dit beschouw ik als een generale repetitie. Nu kan ik nog iets verneuken en hoef ik niet op 1 dag te pieken en m'n lichaam beter leren kennen. Ik wil weten hoeveel massa en welke fysiek ik overhoud om te bepalen of dat goed genoeg is om over een jaar een wedstrijd te kunnen doen. Het zal wel Classic Physique worden
Meestal net niet de borst aantikken om bouncen te voorkomen.

Wat? Of net wel natuurlijk. Komt dat echt het zo nauw? Of paused net boven de borst, dat is wel heavy.
Ja. Punt is dat ik op Classic Bodybuilding 100-101 kg mag wegen en Classic Physique 102-103 max, dus dat wordt nog wel een ding.In een jaar kan je nog veel vvm pakken, gewoon voor gaan en tzt beslissen of je het doorpakt of niet.
Bounce heb je volledig zelf onder controle.Wat? Of net wel natuurlijk. Komt dat echt het zo nauw? Of paused net boven de borst, dat is wel heavy.
Bedankt voor je uitleg.Bounce heb je volledig zelf onder controle.
Voor hypertrofie doeleinden is benchpress al niet per se de beste keuze, om de range of motion te gaan verkleinen wordt het er niet beter op. Een voor je gevoel vlak boven de borst wordt bij zwaardere gewichten snel een stuk boven de borst.
Een gepauseerde bench, vlak boven de borst, ookwel Spoto Press is een prima oefening voor tight blijven bij de negatieve fase, wanneer je hier problemen mee hebt en snelheid vanaf borst ontwikkelen, maar dan als assistance, wanneer je daar aan moet werken.
Lol, exactly dat typte ik eerste, maar ik verwijderde die zin voordat ik m'n postte

Dat alles midden in de nacht?2.05 uur wielrennen.
Moest alert blijven, want kwam wel weer wat onoplettende automobilisten tegen die niet of te laat voorrang verleenden. Ook een paar voetgangers, waarvan een vrouw vanuit het niets besloot om zonder op of om te kijken blind het fietspad op te lopen en over te steken. Mijn 'hé' liet haar mooi schrikken.
Wat een weertje.![]()