- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is precies al een heel pak vocht weg :0
Deze heb ik al gezien, nieuwe pls.
Denk 't wel, maar ook wel vet vnl.
Buik is nog erg vochtig, ondanks dat huidplooien afnemen. Gewicht al 2 weken stabiel rond 109 kg, dus er moet nog flink wat gebeuren wel. Ik voel me wel al kleiner worden. Aan het einde van de cut voel ik me echt weer ienieminie.De rest zijn nudes, mag niet van @Sanca RKO . Kan wel via PM.

Slide in dr DMDenk 't wel, maar ook wel vet vnl.Buik is nog erg vochtig, ondanks dat huidplooien afnemen. Gewicht al 2 weken stabiel rond 109 kg, dus er moet nog flink wat gebeuren wel. Ik voel me wel al kleiner worden. Aan het einde van de cut voel ik me echt weer ienieminie.
De rest zijn nudes, mag niet van @Sanca RKO . Kan wel via PM.![]()
Mag wel in de privé sectie.De rest zijn nudes, mag niet van @Sanca RKO . Kan wel via PM.![]()
Dan kan @Robin niet meegenieten, want geen 18+.
Sapiens heb ik dit weekend uitgelezen. Wat mij betreft echt een aanrader. De twee andere boeken van Harari, Homo Deus en 21 Lessons for the 21st Century, liggen al klaar!
Een normale homo ook wel
Waar kun je dit vinden? Van classic kan ik wel vinden maar classic physique niet?Ja. Punt is dat ik op Classic Bodybuilding 100-101 kg mag wegen en Classic Physique 102-103 max, dus dat wordt nog wel een ding.
NBBF volgt IFBB regels:Waar kun je dit vinden? Van classic kan ik wel vinden maar classic physique niet?
Thanks!NBBF volgt IFBB regels:
![]()

Voelt als een cheat.

Ja het zegt ook al genoeg dat de website die werd genoemd al een kwartier overbelast is. Iedereen wil weten of hij op vakantie kan..O ja, en luister naar Rutte: "Geel is geen groen en kan zomaar weer oranje worden."![]()

Ik neem doorgaans pas in september/oktober voor het eerst vakantie, na het hoogseizoen. Laatste tijd heb ik nogal in mijn hand en ben momenteel bezig met oversluiten hypotheek (toch wat bijkomende kosten en boete) en wil komende jaar een andere auto kopen, dus een keertje geen vakantie zou financieel niet verkeerd zijn.Ja het zegt ook al genoeg dat de website die werd genoemd al een kwartier overbelast is. Iedereen wil weten of hij op vakantie kan..
Ja ik dus ook

Bij ons werd gevraagd om juist niet in september-oktober met vakantie te gaan, omdat dan waarschijnlijk de versoepelingen in zouden gaan en iedereen zou gaan en er geen bezetting zou zijn.Ik neem doorgaans pas in september/oktober voor het eerst vakantie, na het hoogseizoen. Laatste tijd heb ik nogal in mijn hand en ben momenteel bezig met oversluiten hypotheek (toch wat bijkomende kosten en boete) en wil komende jaar een andere auto kopen, dus een keertje geen vakantie zou financieel niet verkeerd zijn.
Ik zou sowieso even 1-2 maandjes wachten, dan heb je wat meer zekerheid. Of iets boeken zolang de voorwaarden v.w.b. geld terug en annuleren maar goed zijn.
Normaal gesproken willen collega's met kids juist in de schoolvakantie en ik houd altijd al rekening met de rest (en neem bijna nooit vrij, dit jaar nog geen vrije dag genomen).Bij ons werd gevraagd om juist niet in september-oktober met vakantie te gaan, omdat dan waarschijnlijk de versoepelingen in zouden gaan en iedereen zou gaan en er geen bezetting zou zijn.
december zijn de tickets altijd super duur ivm de feestdagen. Misschien nog november als dat te regelen is en anders idd volgend jaar.
Die van Scitec. Heb 'm zelf niet gekocht, is vrij duur. Bij m'n sportschool hebben ze 'm. Ze kopen alles bij House of Nutrition (vroeger MDY).