Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
IMG_20200602_152315.jpg

Is precies al een heel pak vocht weg :0
Denk 't wel, maar ook wel vet vnl. :) Buik is nog erg vochtig, ondanks dat huidplooien afnemen. Gewicht al 2 weken stabiel rond 109 kg, dus er moet nog flink wat gebeuren wel. Ik voel me wel al kleiner worden. Aan het einde van de cut voel ik me echt weer ienieminie.
Deze heb ik al gezien, nieuwe pls.
De rest zijn nudes, mag niet van @Sanca RKO . Kan wel via PM.;)

Denk 't wel, maar ook wel vet vnl. :) Buik is nog erg vochtig, ondanks dat huidplooien afnemen. Gewicht al 2 weken stabiel rond 109 kg, dus er moet nog flink wat gebeuren wel. Ik voel me wel al kleiner worden. Aan het einde van de cut voel ik me echt weer ienieminie.

De rest zijn nudes, mag niet van @Sanca RKO . Kan wel via PM.;)
Slide in dr DM

Bijlagen

Vanuit het niets 1 kg lichter en voor mijn gevoel oog ik van de ene op andere dag ineens veel droger, maar misschien houd ik mezelf een beetje voor gek en zie ik wat ik wil zien. Wel wederom vandaag bij de gym gehoord dat er progressie te zien was. :grinny:

20200603

PWO'tje samengesteld en zieke pomp. :flexgrin:

- Leg Press:
Opwarmsets 100-150-200 kg
10 x 250 kg
10 x 280 kg
8, 8 x 300 kg
7 x 310 kg PR :woot:

- Lying Leg Curl (nee, ik lieg niet):
4 x 12 x 20 kg / side
1 dropset 15 kg / side met hold na laatste rep

- Machine Abs:
4 supersets 50 kg (benen vrij in de lucht SS geklemd)

- Semi-Supinated Lat Pulldown:
2 sets 105 kg
2 sets 100 kg

- Leg Extension:
3 x 12 x 55 kg
1 x 10 x 55 kg - 1 dropset 4 kg met hold na laatste rep

- Seated Calf Raise:
2 straight sets 60 kg
2 sets 60 kg met dropset 50 kg

- Onderhandse BOR:
1 x 12 x 100 kg
3 x 10 x 110 kg

Whey shake met een nieuwe smaak: ijskoffie. Indien je koffie liefhebber bent: met blokjes ijs is ie ziek lekker en romig. drool: Voelt als een cheat.
IMG_20200603_164928.jpg

O ja, en luister naar Rutte: "Geel is geen groen en kan zomaar weer oranje worden." :thinking:

O ja, en luister naar Rutte: "Geel is geen groen en kan zomaar weer oranje worden." :thinking:
Ja het zegt ook al genoeg dat de website die werd genoemd al een kwartier overbelast is. Iedereen wil weten of hij op vakantie kan.. :o

Ja ik dus ook :o

• Like
Waarderingen: BB_
Ja het zegt ook al genoeg dat de website die werd genoemd al een kwartier overbelast is. Iedereen wil weten of hij op vakantie kan.. :o

Ja ik dus ook :o
Ik neem doorgaans pas in september/oktober voor het eerst vakantie, na het hoogseizoen. Laatste tijd heb ik nogal in mijn hand en ben momenteel bezig met oversluiten hypotheek (toch wat bijkomende kosten en boete) en wil komende jaar een andere auto kopen, dus een keertje geen vakantie zou financieel niet verkeerd zijn. :p

Ik zou sowieso even 1-2 maandjes wachten, dan heb je wat meer zekerheid. Of iets boeken zolang de voorwaarden v.w.b. geld terug en annuleren maar goed zijn.

Ik neem doorgaans pas in september/oktober voor het eerst vakantie, na het hoogseizoen. Laatste tijd heb ik nogal in mijn hand en ben momenteel bezig met oversluiten hypotheek (toch wat bijkomende kosten en boete) en wil komende jaar een andere auto kopen, dus een keertje geen vakantie zou financieel niet verkeerd zijn. :p

Ik zou sowieso even 1-2 maandjes wachten, dan heb je wat meer zekerheid. Of iets boeken zolang de voorwaarden v.w.b. geld terug en annuleren maar goed zijn.
Bij ons werd gevraagd om juist niet in september-oktober met vakantie te gaan, omdat dan waarschijnlijk de versoepelingen in zouden gaan en iedereen zou gaan en er geen bezetting zou zijn.
december zijn de tickets altijd super duur ivm de feestdagen. Misschien nog november als dat te regelen is en anders idd volgend jaar.

• Like
Waarderingen: BB_
Bij ons werd gevraagd om juist niet in september-oktober met vakantie te gaan, omdat dan waarschijnlijk de versoepelingen in zouden gaan en iedereen zou gaan en er geen bezetting zou zijn.
december zijn de tickets altijd super duur ivm de feestdagen. Misschien nog november als dat te regelen is en anders idd volgend jaar.
Normaal gesproken willen collega's met kids juist in de schoolvakantie en ik houd altijd al rekening met de rest (en neem bijna nooit vrij, dit jaar nog geen vrije dag genomen).

Ben jij niet onlangs nog naar Zuid-Afrika geweest?

Ik zat wat te kijken naar single reizen en die kun je nog steeds boeken. Op dit moment vind ik het enige belangrijke dat je een beetje vrijheid hebt v.w.b. horeca en sight seeing, activiteiten en bezienswaardigheden. All-inclusive hotels ben ik wel klaar mee, dat zoek ik niet meer.

Welke whey is het bert

Die van Scitec. Heb 'm zelf niet gekocht, is vrij duur. Bij m'n sportschool hebben ze 'm. Ze kopen alles bij House of Nutrition (vroeger MDY).
Ik zie 'm op de website niet, maar volgens mij deze limited edition:

Hier staat ie (nog) niet:

Hier hebben ze 'm:

Ik zie wel deze met ijskoffiesmaak (maar die was het dus niet):

• Like
Waarderingen: Apw
Terug
Naar boven