Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Vanuit het niets 1 kg lichter en voor mijn gevoel oog ik van de ene op andere dag ineens veel droger, maar misschien houd ik mezelf een beetje voor gek en zie ik wat ik wil zien. Wel wederom vandaag bij de gym gehoord dat er progressie te zien was. :grinny:

20200603

PWO'tje samengesteld en zieke pomp. :flexgrin:

- Leg Press:
Opwarmsets 100-150-200 kg
10 x 250 kg
10 x 280 kg
8, 8 x 300 kg
7 x 310 kg PR :woot:

- Lying Leg Curl (nee, ik lieg niet):
4 x 12 x 20 kg / side
1 dropset 15 kg / side met hold na laatste rep

- Machine Abs:
4 supersets 50 kg (benen vrij in de lucht SS geklemd)

- Semi-Supinated Lat Pulldown:
2 sets 105 kg
2 sets 100 kg

- Leg Extension:
3 x 12 x 55 kg
1 x 10 x 55 kg - 1 dropset 4 kg met hold na laatste rep

- Seated Calf Raise:
2 straight sets 60 kg
2 sets 60 kg met dropset 50 kg

- Onderhandse BOR:
1 x 12 x 100 kg
3 x 10 x 110 kg

Whey shake met een nieuwe smaak: ijskoffie. Indien je koffie liefhebber bent: met blokjes ijs is ie ziek lekker en romig. drool: Voelt als een cheat.
IMG_20200603_164928.jpg

O ja, en luister naar Rutte: "Geel is geen groen en kan zomaar weer oranje worden." :thinking:

Oee looking good die ijskoffiesmaak! Welk merk?

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere rows Bert!

• Like
Waarderingen: BB_
20200604

- Paused Inline Bench Press:
(@Joostb_2000 :P)
4 x 10 x 100 kg

- Incline DB Flye:
4 x 15 x 26 kg

- OHP:
Deze ging verrekte k*t. Geen idee waarom, waaide ook wel erg hard en geen spiegel, maar dat alleen zal het niet zijn.
7, 7, 6 x 70 kg. Scheef gerackt en sterretjes.
12, 12 x 60 kg easy

- Machine Lat/Side Raise:
4 sets 10 kg / side

- Rotating Bar Biceps Curl:
4 sets 38 kg

- Rope Triceps Pushdown:
4 sets 60 kg SS 75 kg (normal stance/grip SS close grip voorovergebogen)

- Straight-Arm Lat Pulldown:
4 x 15-20 x 75 kg
Enorme latactivatie, heb ik niet gauw. Voelt lekker.

Goeie train, behalve de OHP, maar dat is alweer vergeten en vergeven. :D

Voel me nu wel wat moe, licht sjaggie en lichtgetriggerd, maar zolang ik het niet op anderen afreageer is het goed. Op de fiets wikkelde m'n veter om te trapper en gelijk mezelf de huid volschelden. :roflol:
Cut begint z'n tol te eisen, maar trainingen gaan goed en werk loopt ook prima, maar wel wat drukker. En het belangrijkste: lijnen worden zichtbaar.

Voel me nu wel wat moe, licht sjaggie en lichtgetriggerd, maar zolang ik het niet op anderen afreageer is het goed. Op de fiets wikkelde m'n veter om te trapper en gelijk mezelf de huid volschelden. :roflol:
Hier kan je best even schelden hoor. ;) :D

- OHP:
Deze ging verrekte k*t. Geen idee waarom, waaide ook wel erg hard en geen spiegel, maar dat alleen zal het niet zijn.
Denk maar zo: jij hebt het geluk dat jouw gym spullen buiten neerzet, zodat je in ieder geval met serieuze gewichten kan trainen! Velen kunnen dat niet en moet wachten tot 1 juli.

Spiegel is niet nodig.

Ik ga straks lekker droog en windvrij trainen. Joejoe
Ik trainde ook droog (het regende trouwens niet). Hier is ook een tent, maar de zijkant is wel open (anders slaat het nergens op en kun je net zo goed binnen in de gym trainen). :P
Verder nergens last van, een keertje niet zweten is ook fijn. :D

Ligt aan de oefening. Bij sommige oefeningen blijf ik toch iets gemakkelijker stabiel of m'n uitvoering strikter als ik mijzelf zie en kan corrigeren. Het is ook wel een kwestie van gewenning. Zeker met de cut merk ik dat de concentratie soms wat minder is; dan vind ik een spiegel bij OHP wel prettig.
(Niet voor niets filmen mensen lifts om hun uitvoering te beoordelen.)

Denk maar zo: jij hebt het geluk dat jouw gym spullen buiten neerzet, zodat je in ieder geval met serieuze gewichten kan trainen! Velen kunnen dat niet en moet wachten tot 1 juli.
Je moet niets, als je even rondkijkt schieten de buitengyms als paddenstoelen uit de grond. Daarnaast ken ik ook wel mensen met een homegym. Als ik die opties allemaal niet had, had ik dag 1 van de sluiting wel een squatrack/powerrack en BB + schijven besteld, dan had ik die inmiddels ook allang binnen gehad.

Als je echt wil, zijn er echt wel oplossingen. Niet kunnen is niet willen. Bovendien is het mijn eigen keuze om bij een serieuze gym te trainen waar de eigenaar mensen graag een trainingsmogelijkheid biedt en niet bij de Basic Fit of F4F.

Smakelijk eten en lekker rusten BB :thumb:

• Like
Ik heb geen woordenboek bijdehand, maar het boeit me ook niet. Ik vind een spiegel wel prettig.

Heb verder geen behoefte aan discussie. Ben fucking moe, kortaf, leeg en heb nergens zin in. Ik wil gewoon eten. :P
Tijd voor wat ephedrine dus :p

• Haha
Ik trainde ook droog (het regende trouwens niet). Hier is ook een tent, maar de zijkant is wel open (anders slaat het nergens op en kun je net zo goed binnen in de gym trainen). :P
Verder nergens last van, een keertje niet zweten is ook fijn. :D
Wie zegt dat ik in een tent train? Ik train op een bijzonder mooie locatie! Overdekt onder een tribune van een eredivisie voetbalclub

• Like
Lekkere training B. Af en toe lekker schelden maakt ons mens!

• Like
Terug
Naar boven