rbn87
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.665
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 15%
Goede tip! Gaat zeker op mijn lijstje!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede tip! Gaat zeker op mijn lijstje!
Vanuit het niets 1 kg lichter en voor mijn gevoel oog ik van de ene op andere dag ineens veel droger, maar misschien houd ik mezelf een beetje voor gek en zie ik wat ik wil zien. Wel wederom vandaag bij de gym gehoord dat er progressie te zien was.
20200603
PWO'tje samengesteld en zieke pomp.
- Leg Press:
Opwarmsets 100-150-200 kg
10 x 250 kg
10 x 280 kg
8, 8 x 300 kg
7 x 310 kg PR
- Lying Leg Curl (nee, ik lieg niet):
4 x 12 x 20 kg / side
1 dropset 15 kg / side met hold na laatste rep
- Machine Abs:
4 supersets 50 kg (benen vrij in de lucht SS geklemd)
- Semi-Supinated Lat Pulldown:
2 sets 105 kg
2 sets 100 kg
- Leg Extension:
3 x 12 x 55 kg
1 x 10 x 55 kg - 1 dropset 4 kg met hold na laatste rep
- Seated Calf Raise:
2 straight sets 60 kg
2 sets 60 kg met dropset 50 kg
- Onderhandse BOR:
1 x 12 x 100 kg
3 x 10 x 110 kg
Whey shake met een nieuwe smaak: ijskoffie. Indien je koffie liefhebber bent: met blokjes ijs is ie ziek lekker en romig.Voelt als een cheat.
O ja, en luister naar Rutte: "Geel is geen groen en kan zomaar weer oranje worden."
Geen probleem. Het was die van Scitec, maar ik zie dat er meerdere zijn.Oeps vraag te vroeg gesteld xd, zie nu de comments. Vraag kan als niet gesteld worden
)

Hier kan je best even schelden hoor.Voel me nu wel wat moe, licht sjaggie en lichtgetriggerd, maar zolang ik het niet op anderen afreageer is het goed. Op de fiets wikkelde m'n veter om te trapper en gelijk mezelf de huid volschelden.![]()

Denk maar zo: jij hebt het geluk dat jouw gym spullen buiten neerzet, zodat je in ieder geval met serieuze gewichten kan trainen! Velen kunnen dat niet en moet wachten tot 1 juli.- OHP:
Deze ging verrekte k*t. Geen idee waarom, waaide ook wel erg hard en geen spiegel, maar dat alleen zal het niet zijn.
Ik ga straks lekker droog en windvrij trainen. JoejoeDenk maar zo: jij hebt het geluk dat jouw gym spullen buiten neerzet, zodat je in ieder geval met serieuze gewichten kan trainen! Velen kunnen dat niet en moet wachten tot 1 juli.
Ik trainde ook droog (het regende trouwens niet). Hier is ook een tent, maar de zijkant is wel open (anders slaat het nergens op en kun je net zo goed binnen in de gym trainen).Ik ga straks lekker droog en windvrij trainen. Joejoe

Ligt aan de oefening. Bij sommige oefeningen blijf ik toch iets gemakkelijker stabiel of m'n uitvoering strikter als ik mijzelf zie en kan corrigeren. Het is ook wel een kwestie van gewenning. Zeker met de cut merk ik dat de concentratie soms wat minder is; dan vind ik een spiegel bij OHP wel prettig.
Je moet niets, als je even rondkijkt schieten de buitengyms als paddenstoelen uit de grond. Daarnaast ken ik ook wel mensen met een homegym. Als ik die opties allemaal niet had, had ik dag 1 van de sluiting wel een squatrack/powerrack en BB + schijven besteld, dan had ik die inmiddels ook allang binnen gehad.Denk maar zo: jij hebt het geluk dat jouw gym spullen buiten neerzet, zodat je in ieder geval met serieuze gewichten kan trainen! Velen kunnen dat niet en moet wachten tot 1 juli.
Motor learning & proprioceptie.Bij sommige oefeningen blijf ik toch iets gemakkelijker stabiel of m'n uitvoering strikter als ik mijzelf zie en kan corrigeren.
Ik heb geen woordenboek bijdehand, maar het boeit me ook niet. Ik vind een spiegel wel prettig.

Tijd voor wat ephedrine dusIk heb geen woordenboek bijdehand, maar het boeit me ook niet. Ik vind een spiegel wel prettig.
Heb verder geen behoefte aan discussie. Ben fucking moe, kortaf, leeg en heb nergens zin in. Ik wil gewoon eten.![]()

Wie zegt dat ik in een tent train? Ik train op een bijzonder mooie locatie! Overdekt onder een tribune van een eredivisie voetbalclubIk trainde ook droog (het regende trouwens niet). Hier is ook een tent, maar de zijkant is wel open (anders slaat het nergens op en kun je net zo goed binnen in de gym trainen).
Verder nergens last van, een keertje niet zweten is ook fijn.![]()
Oke. Nice. Heerenveen? Das wel chill. Maar ik mag niet klagen, kan alles doen.Wie zegt dat ik in een tent train? Ik train op een bijzonder mooie locatie! Overdekt onder een tribune van een eredivisie voetbalclub