AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Oke. Nice. Heerenveen? Das wel chill. Maar ik mag niet klagen, kan alles doen.
Ik mis bijvoorbeeld wel een aantal machines waar im assistance op kan doen of cables voor een fly of een extension. Maar goed kom hier ook een eind mee en kan weer een wedstrijd doen met mijzelf.

• Love
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • Like
Whey shake met een nieuwe smaak: ijskoffie. Indien je koffie liefhebber bent: met blokjes ijs is ie ziek lekker en romig. drool: Voelt als een cheat.
IMG_20200603_164928.jpg

Die beker is ook heel nice, daar blijft de shake lekker koud van lijkt mij? Waar heb je die op de kop getikt?

Kaizen 8mg, makkelijk te doseren ,ideaal bij weinig tollerantie

Vanuit Canada moet dat nog te regelen zijn naar wat ik begrepen heb.

Laatst bewerkt:
Heerlijke training vandaag :D, ondanks dat ik gisteren en vandaag een beetje gaar en geirriteerd was. Druk met werk enzo (certificatierapport van 200+ pagina's becommentarieren, cursus voor volgende week voorbereiden).

20200605

- Front Squat

Opwarmsets
5 x 100 kg
5 x 5 x 110 kg lekker diep

- Bulgarian Split Squat (met 1DB, supported, zoals Meadows ze doet):
1 set/side 34 kg
2 sets/side 36 kg
1 set/side 36 kg + dropset/side 26 kg

- Seated Leg Curl:
4 sets 50 kg + dropset met hold

- Leg Extension:
2 sets 55 kg
2 sets 50 kg + dropset met hold

- Seated Calf Raise:
4 sets 55 kg + 2 dropsets

- Machine Abs:
4 supersets 55 kg

- Hammer Strength MTS Front Pulldown:
12 x 70 kg
3 x 10 x 75 kg (hele weight stack)

Toen zat de 1,5 uur er weer op.
Post-WO: appel (granny smith) + wheyshake ice coffee

Fijn weekend!
:flex:

Fijn weekend kerel :flexbiceps:

• Like
2 uur 8 minuten wielrennen. Lekker veel wind.
Ik ben normaal echt megawarmbloedig, maar vannacht terug m'n dekbed in m'n overtrek gedaan want had het koud. Enige keren dat ik het koud heb gehad waren rondom de contest, m'n wedstrijd en na m'n operatie, alle keer dat ik ruim beneden de 8% (4-5%) vet stond. Dus opzich een goed teken, word ook echt droger. Gewichtafname gaat wel traag.
IMG_20200606_104929.jpg

Ik ben normaal echt megawarmbloedig, maar vannacht terug m'n dekbed in m'n overtrek gedaan want had het koud. Enige keren dat ik het koud heb gehad waren rondom de contest, m'n wedstrijd en na m'n operatie, alle keer dat ik ruim beneden de 8% (4-5%) vet stond. Dus opzich een goed teken, word ook echt droger. Gewichtafname gaat wel traag.
IMG_20200606_104929.jpg
Netjes BigB, raar dat je het koud hebt met tren (mss door low kcal en heel lage dosering?) Het vet/vocht smelt er echt vanaf :thumbup:

• Like
Netjes BigB, raar dat je het koud hebt met tren (mss door low kcal en heel lage dosering?) Het vet/vocht smelt er echt vanaf :thumbup:
Nee, dat heb ik low fat. Nu is het weer ook wel omgeslagen en ik sliep onder enkel een lakentje. 100 mg tren is trouwens ook niet echt heel bijzonder. Libido was eerst ook hoog en neemt nu ook rap af. Ik zou eens een bloedtest moeten doen, maar vind die 150 euro toch zonde om midden in de blast hieraan uit te geven. Misschien is SHBG wel laag, dat heb ik eerder gehad. Ik voel me verder wel prima, nu wel gaar heb pas 400 kcal op vandaag; gauw eten. :eating:

IMG_20200606_104929.jpg

Je ziet er goed droog uit man! Netjes.

• Like
Pas je wel in zo’n fietspakje B? Moet een mooi gezicht zijn.

IMG_20200606_104929.jpg

Lekker bezig man!

Ik kan mijzelf herkennen in jouw verhaal. Heb het momenteel ook ontzettend koud en de gewichtsdaling gaat te traag voor mijn gevoel.

Pas je wel in zo’n fietspakje B? Moet een mooi gezicht zijn.
Ik heb geen fietspakje. Enkel een fietsbroek, omdat anders mijn kont afsterft. En helm, fietsbril en handschoentjes. Draag een gewoon sporthirt. Werd vandaag nog wel ingehaald door ekte wielrenners, met een ecto UB.
Lekker bezig man!

Ik kan mijzelf herkennen in jouw verhaal. Heb het momenteel ook ontzettend koud en de gewichtsdaling gaat te traag voor mijn gevoel.
Thanks. Ja, het komt wel goed. Vorige keer zat ik netjes op een kg/week, maar ik denk dat ik nu nog wel wat profijt van de AAS heb en wat meer vocht vasthoud.

• Like
Waarderingen: Onit
Ik had het ook sneller koud aan het einde van de contest. Lijkt me vrij logisch als je bijna geen isolatielaagje meer hebt. Komt nog bij dat als je weinig eet, er ook minder warmte vrijkomt bij de vertrering van je eten (thermic effect of food (TEF)). Meiden met anorexia hebben het toch ook altijd koud? ;)

• Like
Ik had het ook sneller koud aan het einde van de contest. Lijkt me vrij logisch als je bijna geen isolatielaagje meer hebt. Komt nog bij dat als je weinig eet, er ook minder warmte vrijkomt bij de vertrering van je eten (thermic effect of food (TEF)). Meiden met anorexia hebben het toch ook altijd koud? ;)
Ripped zijn suckt :p

Terug
Naar boven