MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Doe dan! Minder concurrentie! :p
Haha, ik dacht precies hetzelfde! Pak 'm dan! Je kunt de verleiding toch niet weerstaan...:p

%c3%bcr%c3%bcm-D%c3%b6ner-Close-Up-at-Balli-Berlin.jpg

• Like
Waarderingen: Onit
Wacht maar tot straks te crash komt :p

Die mag snel komen, dan kan ik m’n bed in. Wil op tijd gaan slapen, maar dat gaat er niet in zitten ben ik bang. Heb nog 2 maaltijden; m’n post-workout en pre-bed. Even kijken hoe ik dat ga indelen. :eating:

Geen high zonder crash, voor een natty alleen maar moeilijker om je ritme en pomp vast te houden. En je voeding goed te houden.
Dit klopt (bij zowat alles :p) en is meteen het klote aan pwo (al pak ik ze ook zelf vaak)

Wat houdt zo’n crash in en wanneer komt deze? Lijkt mij dat je enorm uitgeput bent als het uitwerkt. Heeft dit ook invloed op de dagen daarna of...? Aangezien verwezen wordt naar het behouden van ritme en de pomp. Welke invloed heeft het op de voedingsinname?

Treed in de details, dan kan ik er in de toekomst rekening mee houden.

Wat houdt zo’n crash in en wanneer komt deze? Lijkt mij dat je enorm uitgeput bent als het uitwerkt. Heeft dit ook invloed op de dagen daarna of...? Aangezien verwezen wordt naar het behouden van ritme en de pomp. Welke invloed heeft het op de voedingsinname?

Je neem een stimelerend middel het werkt uit dat is de crash.

Moe zijn, chagrijnig (bij mij toch), flauwtes, enorme cravings soms (die bij mij wel uitblijven na een zware training), duizelig soms

• Like
Waarderingen: Onit
  • Topic Starter Topic Starter
Ik cheat na de contest, nog 8 weken. Vorige echte cheat was volgens mij de DBB-meet in februari. :P In de bulk heb ik genoeg ruimte om binnen m'n macro's te blijven en in de cut vind ik het zonde om te cheaten en gemakkelijker vol te houden als ik in het ritme blijf.

Wel heb ik over 2 weken een etentje waar ik niet onderuit kom, want m'n vader wordt 70. We gaan uit eten bij de Griek, maar da's best oke, zal wel iets van souvlaki (kip bij voorkeur) worden. Gebak laat ik afhangen van m'n shape en progressie op dat moment, misschien is het niet eens slecht om 1 keertje over m'n kcal heen te gaan.

In de week van de verjaardag, kun je dan niet iets meer cardio doen, van te voren en dan gewoon lekker eten. Je let toch wel op wat je kiest. :thumb:

In de week van de verjaardag, kun je dan niet iets meer cardio doen, van te voren en dan gewoon lekker eten. Je let toch wel op wat je kiest. :thumb:
Komt ook wel goed. Ik ga lekker uit eten, maar de rest hoeft van mij niet en dan past het prima. :)

Terug
Naar boven