- Waardering
- 12.701
zeg dat nou niet te vaak! Dalijk bestel ik een dubbele dürüm kebap en kan ik m’n contest wel vergeten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zeg dat nou niet te vaak! Dalijk bestel ik een dubbele dürüm kebap en kan ik m’n contest wel vergeten![]()

Haha, ik dacht precies hetzelfde! Pak 'm dan! Je kunt de verleiding toch niet weerstaan...

Haha, ik dacht precies hetzelfde! Pak 'm dan! Je kunt de verleiding toch niet weerstaan...
![]()
Wacht maar tot straks te crash komtNormaliter zou ik hiervan watertanden. Echter 0,0 honger op dit moment, te danken aan m'n PWO?
Wat zal ik toch eens gaan eten post-workout...

Geen high zonder crash, voor een natty alleen maar moeilijker om je ritme en pomp vast te houden. En je voeding goed te houden.
Dit klopt (bij zowat allesGeen high zonder crash, voor een natty alleen maar moeilijker om je ritme en pomp vast te houden. En je voeding goed te houden.
) en is meteen het klote aan pwo (al pak ik ze ook zelf vaak)Geen high zonder crash, voor een natty alleen maar moeilijker om je ritme en pomp vast te houden. En je voeding goed te houden.
Dit klopt (bij zowat alles) en is meteen het klote aan pwo (al pak ik ze ook zelf vaak)
Je neem een stimelerend middel het werkt uit dat is de crash.Wat houdt zo’n crash in en wanneer komt deze? Lijkt mij dat je enorm uitgeput bent als het uitwerkt. Heeft dit ook invloed op de dagen daarna of...? Aangezien verwezen wordt naar het behouden van ritme en de pomp. Welke invloed heeft het op de voedingsinname?
Treed in de details, dan kan ik er in de toekomst rekening mee houden.
Moe zijn, chagrijnig (bij mij toch), flauwtes, enorme cravings soms (die bij mij wel uitblijven na een zware training), duizelig somsWat houdt zo’n crash in en wanneer komt deze? Lijkt mij dat je enorm uitgeput bent als het uitwerkt. Heeft dit ook invloed op de dagen daarna of...? Aangezien verwezen wordt naar het behouden van ritme en de pomp. Welke invloed heeft het op de voedingsinname?
Treed in de details, dan kan ik er in de toekomst rekening mee houden.
Je neem een stimelerend middel het werkt uit dat is de crash.
Moe zijn, chagrijnig (bij mij toch), flauwtes, enorme cravings soms (die bij mij wel uitblijven na een zware training), duizelig soms
In de bulk heb ik genoeg ruimte om binnen m'n macro's te blijven en in de cut vind ik het zonde om te cheaten en gemakkelijker vol te houden als ik in het ritme blijf.zeg dat nou niet te vaak! Dalijk bestel ik een dubbele dürüm kebap en kan ik m’n contest wel vergeten![]()
Ik eet geen fast food. Frituur al jaren niet op.
Heb ik wel. Echt 3x gebruikt ofzo. Wel lekker hoor, maar als vrij mag kiezen, zijn Indiaas, Thais, Italiaans, Indonesisch en Chinees toch wel m'n favo keukens.
Komt ook wel goed. Ik ga lekker uit eten, maar de rest hoeft van mij niet en dan past het prima.In de week van de verjaardag, kun je dan niet iets meer cardio doen, van te voren en dan gewoon lekker eten. Je let toch wel op wat je kiest.![]()