Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Denk dat je in Nederland ook nog wel gewoon TRT krijgt van een HA? Aangezien je waarschijnlijk doordat je de gevangenis in komt geen PCT kan doen zal je wel gewoon medicatie kunnen krijgen toch voor verneukte test waardes?
Ligt er wss aan of je het voorschreven krijgt ofniet. Waarschijnlijk gaat als je test inject krijgt dit veranderd worden naar testo gel ivm injecteren/naalden gevaarlijke situaties
Ligt er natuurlijk ook weer net aan waar je voor vast zit.

• Topic Starter Topic Starter
Vanaf nu weer verder met contestloggen, ik wil niet in jilla belanden. :)

Het topic neemt weer een vreemde wending.
Met alle respect, maar dat is nooit anders geweest. :D

OT: werk je nog steeds vanuit huis? Want inmiddels ben ik alweer een tijdje terug aan het werk op de KHK. Die koffie-date moet er toch wel een keer van komen hé? We zijn naast collega's ook nog eens beide Klummando's. :P

Met alle respect, maar dat is nooit anders geweest. :D

OT: werk je nog steeds vanuit huis? Want inmiddels ben ik alweer een tijdje terug aan het werk op de KHK. Die koffie-date moet er toch wel een keer van komen hé? We zijn naast collega's ook nog eens beide Klummando's. :P
Ik werk vanuit huis, morgen ben ik 1 dag op de KHK maar heb ik een volle agende; verder heb ik deze week 2 dagen cursus op het NLR (A'dam). Het beleid bij ons (vanuit de cdt) is nog steeds dat je thuis moet werken zolang het werk vanuit huis uitgevoerd kan worden, dus ik zal slechts sporadisch op de KHK zijn.

Ik werk vanuit huis, morgen ben ik 1 dag op de KHK maar heb ik een volle agende; verder heb ik deze week 2 dagen cursus op het NLR (A'dam). Het beleid bij ons (vanuit de cdt) is nog steeds dat je thuis moet werken zolang het werk vanuit huis uitgevoerd kan worden, dus ik zal slechts sporadisch op de KHK zijn.
Voor mij geldt in principe hetzelfde, maar ik kan niet de hele week thuiszitten en ga demonstratief dus op mijn werk zitten. Anders voel ik mij net een holbewoner. :roflol:

Voor mij geldt in principe hetzelfde, maar ik kan niet de hele week thuiszitten en ga demonstratief dus op mijn werk zitten. Anders voel ik mij net een holbewoner. :roflol:
Liefst doe ik het ook, maar is bij ons niet echt de bedoeling. Ik word wel schijtziek van telefonisch overleg. Alhoewel het meeste overleg met mensen de UK is, dus dat zou geen verschil maken.

20200608

- Front Squat:

Opwarmsets
5 x 100 kg
5 x 5 x 110 kg

- Low Incline DB Press:
(5 x 40 kg)
5 sets 46 kg

- Seated DB Shoulder Press:
4 sets 36 kg

- Seated Leg Curl:
4 sets 50 kg + dropset met hold 40 kg

- Leg Extension:
2 sets 55 kg
2 sets 50 kg + dropset met hold 45 kg

- Seated Calf Raise:
4 sets 50 kg + dropset 40 kg

- Wide-Grip Lat Pulldown:
4 sets 95 kg

Lekkere train.:)
Heb het afgelopen dagen niet koud meer; zweet m'n bed weer uit en op de fiets in t-shirt; 'in' de buitengym met tanktop. :D

Morgen dagje op kantoor en mondhygi"enist. Woensdag/donderdag cursus in A'dam, dus het laatste trainingsblok reserveren in de avond.

Die front squat is heavy :lifter:

• Like
Waarderingen: BB_
Ja netjes die FSQ!!

• Like
Vandaag weer dagje op kantoor want overleg + moest naar de mondhygi"enist (ja, sneltoesten en fn-codes etc. werken hier niet, dus ik kan niet normaal spellen).

20200609

- Bench Press:

2 x 10 x 120 kg
2 x 5 x 130 kg
1 x 3 x 140 kg

- One-Arm Standing DB Shoulder Press:
4 x 10 x 30 kg

- BOR SS BB Shrugs:
4 x 10 x 110 kg (SS)

- Small (V-Grip) Lat Pulldown:
1 x 12 x 100 kg
3 x 10 x 110 kg

- Preacher Curl (Machine / Plate-Loaded):
4 sets 55-50 kg

- Cable Rope Triceps Pulldown (normal SS close-grip):
4 sets 60 kg SS 75 kg

Lekkere training. :) ECA + L-carnitine extra genomen PWO (vanaf nu).

Morgen + overmogen de hele dag cursus in Amsterdam. Training zit er morgen helaas niet in; ik wilde het laatste tijdslot van de dag reserveren, maar was te laat. Om 12:00 uur kunnen we voor de volgende dag reserveren en binnen 4 seconde zat ie vol. Ik kreeg net een pop-up van een What's-app-bericht en daardoor was ik 2 seconde te laat met verversen. Morgen om 12:00 uur weer proberen te reserveren voor de donderdag, maar het is echt secondewerk, want er kunnen maximaal 6 mensen tegelijk en iedereen reserveert op de seconde.

Sinds een week of 2 begint acne weer redelijk op te spelen. Benzoylperoxide haalt niet veel uit (en laat overal witte vlekken op achter); daarnaast neem ik standaard zink. Wellicht toch eens roaccutane/isotretinoïne overwegen, maar schijnt wel wat heftiger te zijn en bijwerkingen (droge huid?) te hebben. Iemand adviezen omtrent gebruik en aanschaf (farmaceutisch?)? @hoxyz : volgens mij jij hier ervaring mee, klopt dat?

-

Laatst bewerkt:
  • Like
Als er een medicijn van farmaceutische kwaliteit wel moeilijk te vinden tegenwoordig is is het Roaccutane, ik kan het in ieder geval niet meer vinden. Er zijn best wat UG sources die ook roa hebben, en anders via een Chinese groothandel een paar gram halen voor een halve stuiver. 20mg ED met UG is vaak voor wat AAS gerelateerd acne wel genoeg zonder sides op wellicht wat droge lippen na.

Zou dan liefst wel pharma op de kop tikken en beginnen met 20 mg eod, daar krijg ik zelf al ziek droge lippen op en verbrand instant. Maar werkt als een trein.

Zelf meerdere UG merken geprobeerd en allemaal kut, 20-30 mg ed was vergelijkbaar met 20 mg eod. Maar pharma vinden inderdaad wel lastig, kamp met hetzelfde probleem :D

Kan je het niet gewoon via je HA krijgen? Ik kreeg het als puber nml gewoon via de HA nadat ik bij een dermatoloog was geweest.

HAHAHA, dik pr op je schreifauten gehaald BB :D
" + e pakt ie niet en ik zit via mijn telestick ingelogd, dan zijn sneltoesten en FN-combinaties e.d. uitgeschakeld. Ik word er schijtziek van en ik ken niet alt-nummercombinaties uit mijn hoofd. Knippen-plakken e.d. word ik moe van.

Terug
Naar boven