AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
Snap dat je niet met je volledige naam op het internet wilt, verstandig ook. Dacht dat o.a. door je AAS gebruik je niet meer op het forum wilt zijn (vanwege werk), maar dat is dus niet zo.
Dat speelt een kleine rol, maar meer mijn gedrag hier in het verleden en wat dingen die zich hebben voorgedaan en mensen die mijn vertrouwen hebben geschaad.

Hoewel ik zelf niet erg actief ben op dit forum met het posten van allerlei zaken en het reageren op topics, ben ik wel een trouwe volger (van onder meer jou) en voel ik me nu dus toch geroepen om "in te grijpen" en je via deze post te laten weten dat ik het enorm jammer zou vinden als je zou stoppen met loggen. Gelukkig lees ik in de voorgaande reacties dat ik niet de enige ben.

Gelieve je nummer, adres en volledige naam via PB te sturen. Zo ga ik je martelen in mijn SM kamer tot je dat terug neemt!

Ook ik zou het jammer vinden als je stoppen, maar toen je even hier trainde omdat de sportscholen dicht waren hebben we het hier al eens over gehad. En ik begrijp de redenen voor jou om deze keuze te maken.

Vandaag weer dagje op kantoor want overleg + moest naar de mondhygi"enist (ja, sneltoesten en fn-codes etc. werken hier niet, dus ik kan niet normaal spellen).

20200609

- Bench Press:

2 x 10 x 120 kg
2 x 5 x 130 kg
1 x 3 x 140 kg

- One-Arm Standing DB Shoulder Press:
4 x 10 x 30 kg

- BOR SS BB Shrugs:
4 x 10 x 110 kg (SS)

- Small (V-Grip) Lat Pulldown:
1 x 12 x 100 kg
3 x 10 x 110 kg

- Preacher Curl (Machine / Plate-Loaded):
4 sets 55-50 kg

- Cable Rope Triceps Pulldown (normal SS close-grip):
4 sets 60 kg SS 75 kg

Lekkere training. :) ECA + L-carnitine extra genomen PWO (vanaf nu).

Morgen + overmogen de hele dag cursus in Amsterdam. Training zit er morgen helaas niet in; ik wilde het laatste tijdslot van de dag reserveren, maar was te laat. Om 12:00 uur kunnen we voor de volgende dag reserveren en binnen 4 seconde zat ie vol. Ik kreeg net een pop-up van een What's-app-bericht en daardoor was ik 2 seconde te laat met verversen. Morgen om 12:00 uur weer proberen te reserveren voor de donderdag, maar het is echt secondewerk, want er kunnen maximaal 6 mensen tegelijk en iedereen reserveert op de seconde.

Sinds een week of 2 begint acne weer redelijk op te spelen. Benzoylperoxide haalt niet veel uit (en laat overal witte vlekken op achter); daarnaast neem ik standaard zink. Wellicht toch eens roaccutane/isotretinoïne overwegen, maar schijnt wel wat heftiger te zijn en bijwerkingen (droge huid?) te hebben. Iemand adviezen omtrent gebruik en aanschaf (farmaceutisch?)? @hoxyz : volgens mij jij hier ervaring mee, klopt dat?
Ik heb een 8 maanden lang roaccutane gebruikt via de Dermatoloog. Daarna was ik voor 90% van m'n acne verlost. Kan nog weleens een klein beetje opspelen bij sommige voedingsproducten of als ik een cheat met veel rommel heb gehad. Ook bij verschillende AAS kan het nog weleens ligt opkomen.

Ik ga niemand roaccutane adviseren, maar het werkt wel. Daarbij moet je wel rekening houden met de prijs die je ervoor moet betalen. Extreem droge lippen (tot opbarsten toe) en huid, slechter herstel van trainingen, sneller en langer spierpijn. M'n bloedwaarden werden maandelijks gecheckt en die waren ook niet geweldig, lever was constant licht verhoogd en cholesterol kreeg op den duur ook wel een klap. Dit waren bijwerkingen die ik ermee ervaarde, maar er zijn zelfs mensen die er depressief / suïcidaal van worden.

Ik zou er ver weg van blijven of je acne moet al zo erg zijn dat je er lichamelijk/mentaal veel last van hebt.

Scrubben met zeezout, supps zoals biergist/zink en een hele belangrijke je voeding kunnen al heel veel voor je betekenen.

Laatst bewerkt:
Mijn vriendin heeft bijna een jaar lang UG roa gebruikt omdat de HG varianten echt belachelijk duur zijn. Werkte prima en zij merkte geen verschil tussen UG en HG. De mensen die mij kennen weten van welk merk ik een fanboy ben :hahaha:

• Like
Waarderingen: BB_
Even een vraag. Je zegt je zorg gaat via je werk. Maar je kan toch gewoon altijd naar een andere huisarts gaan alleen voor dit probleem, of is zoiets niet mogelijk?

Even een vraag. Je zegt je zorg gaat via je werk. Maar je kan toch gewoon altijd naar een andere huisarts gaan alleen voor dit probleem, of is zoiets niet mogelijk?
Yep dat kan, ken een sergeant. Die niet wilde dat bekend werd dat zijn knie niet zo tof was, maar hij wilde wel weten waar hij aan toe was.

Dagje cursus gehad in Amsterdam. Was een goeie cursus, had veel interactie met degenen die de cursus gaven en goeie discussie. Door mij liepen we bijna uit de tijd, haha :D.

Daarna heerlijk getraind, net thuis. Nu even rap avondeten en dan slapen. Even geen tijd km te loggen, maar vnl benen getraind. :) Morgen nog een dagje cursus en trainen in de avond. :D

Goeie cursus. Lekker genoten van m'n Brintashake terwijl de rest broodjes kroket naar binnen werkt. Niets nieuws. :P

Net UB getraind . Nu rap eten. Morgen relaxed thuiswerken.

Ik heb een 8 maanden lang roaccutane gebruikt via de Dermatoloog. Daarna was ik voor 90% van m'n acne verlost. Kan nog weleens een klein beetje opspelen bij sommige voedingsproducten of als ik een cheat met veel rommel heb gehad. Ook bij verschillende AAS kan het nog weleens ligt opkomen.

Ik ga niemand roaccutane adviseren, maar het werkt wel. Daarbij moet je wel rekening houden met de prijs die je ervoor moet betalen. Extreem droge lippen (tot opbarsten toe) en huid, slechter herstel van trainingen, sneller en langer spierpijn. M'n bloedwaarden werden maandelijks gecheckt en die waren ook niet geweldig, lever was constant licht verhoogd en cholesterol kreeg op den duur ook wel een klap. Dit waren bijwerkingen die ik ermee ervaarde, maar er zijn zelfs mensen die er depressief / suïcidaal van worden.

Ik zou er ver weg van blijven of je acne moet al zo erg zijn dat je er lichamelijk/mentaal veel last van hebt.

Scrubben met zeezout, supps zoals biergist/zink en een hele belangrijke je voeding kunnen al heel veel voor je betekenen.
Bedankt voor het advies. De acne is niet extreem en ik heb er verder geen last van. Toevallig afgelopen week gescrubd en n.a.v. je advies ga ik dat dagelijks onder de douche doen. Voeding is nu in de cut 100% clean, dus dat is op orde. Zink suppleer ik standaard al; o.b.v. jouw advies zojuist biergist gekocht. :thumbs:

---

Lekker druk weekje achter de rug, maar voel me mentaal echt top. Motivatie is hoog en trainingen gaan prima. Sinds 3 dagen ECA-stack (T5) PWO toegevoegd, kan ik wel gebruiken nu. Gewicht was weer ruim een week exact gelijk gebleven en vandaag ineens exact 1 kg lichter. Dit lijkt een patroon te zijn.

20200612

- Front Squat:

Opwarmsets 20-40-60-80 kg
5 x 100 kg
5 x 110 kg
3 x 5 x 115 kg, wel een beetje lelijk (lichte knee caving) en redelijk tot failure, maar zeker voldoende diepte en volledige ROM, dus ik keur ze goed. :grinny:
5 x 100 kg

- Bulgarian Split Squat:
4 sets/been 20 kg, zweten en hijgen als een malle

- Seated Leg Curl:
4 sets 50 kg + dropset met hold

- Leg Extension:

- Seated Calf Raise:
4 sets 50 kg + dropset

- Machine Abs:
4 sets 55 kg zonder beenhulp (benen vrij in de lucht)

Heerlijke beentraining; goeie pomp door de ECA en PWO. Nu eten. :meal:

Bedankt voor het advies. De acne is niet extreem en ik heb er verder geen last van. Toevallig afgelopen week gescrubd en n.a.v. je advies ga ik dat dagelijks onder de douche doen. Voeding is nu in de cut 100% clean, dus dat is op orde. Zink suppleer ik standaard al; o.b.v. jouw advies zojuist biergist gekocht. :thumbs:

---

Lekker druk weekje achter de rug, maar voel me mentaal echt top. Motivatie is hoog en trainingen gaan prima. Sinds 3 dagen ECA-stack (T5) PWO toegevoegd, kan ik wel gebruiken nu. Gewicht was weer ruim een week exact gelijk gebleven en vandaag ineens exact 1 kg lichter. Dit lijkt een patroon te zijn.

20200612

- Front Squat:

Opwarmsets 20-40-60-80 kg
5 x 100 kg
5 x 110 kg
3 x 5 x 115 kg, wel een beetje lelijk (lichte knee caving) en redelijk tot failure, maar zeker voldoende diepte en volledige ROM, dus ik keur ze goed. :grinny:
5 x 100 kg

- Bulgarian Split Squat:
4 sets/been 20 kg, zweten en hijgen als een malle

- Seated Leg Curl:

- Leg Extension:

- Seated Calf Raise:
4 sets 50 kg + dropset

- Machine Abs:
4 sets 55 kg zonder beenhulp (benen vrij in de lucht)

Heerlijke beentraining; goeie pomp door de ECA en PWO. Nu eten. :meal:

Hoe bevalt de ECA en wat voor PWO gebruik je?

De front squats zijn wel beestachtig!

Terug
Naar boven