AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
Kan je het niet gewoon via je HA krijgen? Ik kreeg het als puber nml gewoon via de HA nadat ik bij een dermatoloog was geweest.
Ik heb geen HA, zorg loopt allemaal via mijn werkgever en die arts hoeft de oorzaak niet te weten van mijn acne.

Ervaring met roa, 40mg per dag, werkt goed maar zorg wel dat je een creme ofzo hebt voor huidschilfers (had ik zelf last van op gegeven moment) en ga niet in de zon:o spreek uit ervaring je verbrand levend en kunt de plakken vel van je huid pakken
Als er een medicijn van farmaceutische kwaliteit wel moeilijk te vinden tegenwoordig is is het Roaccutane, ik kan het in ieder geval niet meer vinden. Er zijn best wat UG sources die ook roa hebben, en anders via een Chinese groothandel een paar gram halen voor een halve stuiver. 20mg ED met UG is vaak voor wat AAS gerelateerd acne wel genoeg zonder sides op wellicht wat droge lippen na.
Zou dan liefst wel pharma op de kop tikken en beginnen met 20 mg eod, daar krijg ik zelf al ziek droge lippen op en verbrand instant. Maar werkt als een trein.

Zelf meerdere UG merken geprobeerd en allemaal kut, 20-30 mg ed was vergelijkbaar met 20 mg eod. Maar pharma vinden inderdaad wel lastig, kamp met hetzelfde probleem :D
Bedankt voor de adviezen. Ik ga kijken.

Lol, zie die prijs:roflol:

Bedankt voor de adviezen. Ik ga kijken.

Lol, zie die prijs:roflol:
Sommige van die online apotheken zijn wel legit maar de prijzen zijn echt gestoord voor de dosis die je nodig hebt. :emo: Een HA zal overigens niet zomaar roa voorschrijven. Eerst een doorverwijzing naar dedermateloog om vervolgenseen traject te starten met allerlei andere middeltjes. Of je moet er helemaal onder zitten, dan willen ze nog wel eens direct roa geven. Wortheless dus.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik kan ook tegen de arts zeggen dat het door de whey shakes komt. :P

Nu begrijp ik waarom B. graag anoniem wil blijven op dit forum. Misschien dan ook alle herkenbare foto's verwijderen?
Als je me even alle linkjes geeft van mijn foto's, krijg je van mij een gratis kuurtje.

Overigens was dat niet de voornaamste aanleiding. Als ik daar bang voor was, zou ik wr niet open over zijn en zou ik überhaupt niet moeten kuren.
Mijn kinderachtige gedrag hier stemt niet echt overeen met hoe ik echt ben, dus mijn omgeving hoeft mijn posts niet te zien. Alle afgesloten topics kan ik niet aanpassen en mijn oude log mag niet verwijderd worden..

Overigens ben ik na korte afwezigheid enkel voor de contest teruggekomen. Ik denk dat ik daarna mijn account verwijder.

Als je me even alle linkjes geeft van mijn foto's, krijg je van mij een gratis kuurtje.

Overigens was dat niet de voornaamste aanleiding. Als ik daar bang voor was, zou ik wr niet open over zijn en zou ik überhaupt niet moeten kuren.
Mijn kinderachtige gedrag hier stemt niet echt overeen met hoe ik echt ben, dus mijn omgeving hoeft mijn posts niet te zien. Alle afgesloten topics kan ik niet aanpassen en mijn oude log mag niet verwijderd worden..

Overigens ben ik na korte afwezigheid enkel voor de contest teruggekomen. Ik denk dat ik daarna mijn account verwijder.

dat zou ik wel jammer vinden eerlijk gezegd.

• Like
Waarderingen: Onit

Misschien heb ik iets gemist hoor, maar waarom ben je ineens zo overstag gegaan? Eerst vond je het niet erg om met gezicht en zelfs volledige naam op het forum te komen (over dat laatste heb ik toen nog eens een opmerking gemaakt). Het lijkt mij jammer als je weg zou gaan.

Misschien heb ik iets gemist hoor, maar waarom ben je ineens zo overstag gegaan? Eerst vond je het niet erg om met gezicht en zelfs volledige naam op het forum te komen (over dat laatste heb ik toen nog eens een opmerking gemaakt). Het lijkt mij jammer als je weg zou gaan.
Mijn gezicht staat er nog steeds hoor en ik doe ook gewoon mee aan de contest. Enkel m'n naam hoeft niet meer. Waarom staat letterlijk een paar posts hierboven.

Dit is geen sarcastische/vervelende opmerking vanuit mijn kant, maar volgensmij heeft je kuur momenteel wel invloed op je mentale gesteldheid? Overigens lijkt me dat compleet normaal maar wel zonde want je behulpzaamheid/positiviteit hier sierde je wel vind ik

Mijn gezicht staat er nog steeds hoor en ik doe ook gewoon mee aan de contest. Enkel m'n naam hoeft niet meer. Waarom staat letterlijk een paar posts hierboven.
Snap dat je niet met je volledige naam op het internet wilt, verstandig ook. Dacht dat o.a. door je AAS gebruik je niet meer op het forum wilt zijn (vanwege werk), maar dat is dus niet zo.

• Like
Waarderingen: BB_
Dit is geen sarcastische/vervelende opmerking vanuit mijn kant, maar volgensmij heeft je kuur momenteel wel invloed op je mentale gesteldheid? Overigens lijkt me dat compleet normaal maar wel zonde want je behulpzaamheid/positiviteit hier sierde je wel vind ik
Ik heb al vaker overwogen weg te gaan wegens geheel andere redenen die ik niet (meer) aan de grote klok ga hangen (kan per pm). Momenteel voel ik me mentaal en voor de kuur ook fysiek echt top.

In het begin had kuren wel wat invloed op mijn gesteldheid,maar nu merk ik juist dat (tijdens de 2e kuur al) ik er veel beter mee om kan gaan. Corona en de cut hebben altijd wel een lichte invloed op mijn gesteldheid, de cut niet meer dan anders. :P

Verder begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt. Ik ben altijd vrij open geweest en daardoor is het via dit forum vrij gemakkelijk te achterhalen wie ik ben. Dat hoeft van mij niet meer. Puur daarom ga ik waarschijnlijk mijn account verwijderen en daarnaast vind ik het forum best een afleidingen. Ik wil mij graag wat meer focussen op werk en andere dingen in het leven. En natuurlijk ook sport, uiteraard, maar ik kan hier prima anoniem meelezen mocht ik info zoeken. Misschien maak ik dan anoniem een andere account aan die voor buitenstaanders niet aan mij te linken is.

Terug
Naar boven