XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

In alle sporten waarin uiterlijk en/of gewicht een belangrijke rol speelt (bodybuilder als ene uiterste, marathonloper als andere uiterste) is er een grotere kans dat mensen doorschieten in hun fanatisme. Toch zijn er ook genoeg mensen die dit op een gezonde manier kunnen integreren in hun leven.

Ik heb me afgelopen week ook afgevraagd waarom ik me twee maanden lang heb uitgehongerd om wat foto's te schieten waar ik er gortdroog op sta, voor een bodybuilding forum waarbij ik de volgers niet eens ken in real life. Gezond was het niet bepaald. Hopelijk houd ik niets aan over (fysiek en mentaal)...

+1

• Like
Waarderingen: Onit
Nu @BB zal reageren een kleine aanzet.

Mijn reactie kwam voort langs verschillende gedachtenlijnen.
1. De woorden matiging en consumptiemaatschappij.
Aan de ene kant snap ik het wel, hij is heel bewust bezig met wat hij eet, wanneer en waarom. Aan de andere kant zal hij uiteindelijk meer consumeren dan, bij gebrek aan een betere omschrijving, een normaal en/of gezond persoon.
2. Een rituele functie van eten.
Mensen gebruiken voedsel vaak om bijzondere gebeurtenissen te markeren. Niet alleen privé, maar ook in groepen en bijvoorbeeld binnen godsdienst. Wat je eet, wanneer je eet, of je niet eet. We hebben het wel eens gehad over de Ramadan, seculiere Joden die geen schelp- en schaaldieren eten, groepsidentiteit.
Hoe serieus je een contest of wedstrijd neemt is natuurlijk voor een ieder persoonlijk, maar er zit nog wel een verschil tussen een stukje taart meeëten of helemaal los gaan, 70 is toch een bijzondere leeftijd. Ik ken ook wel mensen die vinden dat er geen gezelligheid is zonder koekje bij de koffie en die het eigenlijk heel raar vinden als je (een keer) niet of minder drinkt.
3. Oprechte nieuwsgierigheid hoe hij, oa als iemand die BB-en vrij serieus neemt, hier over denkt.

Uit eigen ervaring weet ik dat het makkelijker voor me is om een avond niet te drinken, dan maar 2 pilsjes op een feestje, geen drop te eten, dan maar een paar. Anderzijds kan ik speciaalbier echt als een traktatie of beloning behandelen en chocolade over een aantal dagen opeten.

Gezien alle vulling (of, mogelijk: vervuiling) in het log had ik de vraag wellicht beter direct in PB kunnen stellen, excuus.
Dit probleem heb ik ook, ik ben maar gewoon gestopt met alcohol want als ik mezelf op een pilsje trakteer worden het er meer. Evenals met een snoepje of koekje. Ik ben hier ook heel bewust mee bezig om dit te beteren omdat mijn leven anders in een keurslijf verandert ten behoeve van mijn fysiek

Dit probleem heb ik ook, ik ben maar gewoon gestopt met alcohol want als ik mezelf op een pilsje trakteer worden het er meer. Evenals met een snoepje of koekje. Ik ben hier ook heel bewust mee bezig om dit te beteren omdat mijn leven anders in een keurslijf verandert ten behoeve van mijn fysiek

Ik denk dat vele van ons hiermee te kampen hebben,

Ik heb met bepaalde dingen die je hier noemt inderdaad negatieve ervaringen

hoe bot het ook klinkt je kan nooit een goede bodybuilder worden zonder een van deze negatieve eigenschappen,
laat staan een topsporter van wereldklasse in elke andere sport ,je hebt een bepaalde afwijking en drive nodig om iets te bereiken

• Topic Starter Topic Starter
In alle sporten waarin uiterlijk en/of gewicht een belangrijke rol speelt (bodybuilder als ene uiterste, marathonloper als andere uiterste) is er een grotere kans dat mensen doorschieten in hun fanatisme. Toch zijn er ook genoeg mensen die dit op een gezonde manier kunnen integreren in hun leven.

Ik heb me afgelopen week ook afgevraagd waarom ik me twee maanden lang heb uitgehongerd om wat foto's te schieten waar ik er gortdroog op sta, voor een bodybuilding forum waarbij ik de volgers niet eens ken in real life. Gezond was het niet bepaald. Hopelijk houd ik niets aan over (fysiek en mentaal)...
Mentaal word je vaak alleen maar sterker hierdoor. Zolang je niet doorslaat en nog kunt genieten van lekker eten zonder schuldgevoel (zo te zien hierboven zit dat wel goed :grinny:), zit het wel goed.

hoe bot het ook klinkt je kan nooit een goede bodybuilder worden zonder een van deze negatieve eigenschappen,
laat staan een topsporter van wereldklasse in elke andere sport ,je hebt een bepaalde afwijking en drive nodig om iets te bereiken
Klopt, maar ik heb een periode gehad waarin ik was doorgeslagen, nu gaat het prima.

Mijn licht autistische en OCD-achtige trekjes en het feit dat ik mij prima voel om een beetje sociaal geisoleerd te zijn (althans, nu met corona is het wel heel erg, contact met collega's enzo is wel fijn) en het feit dat ik er niets om geef als ik 3 maanden lang een bepaald voedingsschema moet volgen, werken inderdaad in mijn voordeel. Al die sociale dingen en verplichtingen hoeven van mij niet.

Al die sociale dingen en verplichtingen hoeven van mij niet.

wel eens gedacht aan een carriere als crimineel ?,waar anderen huilen bij het voorruitzicht om jarenlang te moeten zitten,
heel alleen en eenzaam in een celletje zal jij je juist goed kunnen vermaken met een boekje,tv en sporadisch bezoek

wel eens gedacht aan een carriere als crimineel ?,waar anderen huilen bij het voorruitzicht om jarenlang te moeten zitten,
heel alleen en eenzaam in een celletje zal jij je juist goed kunnen vermaken met een boekje,tv en sporadisch bezoek
Met een goed boek zou het prima zijn. TOen ik studeerde naast m'n fulltime baan heb ik hier stiekem weleens naar verlangd, want ik kwam tijd tekort. Lekker heel de dag kunnen studeren in de cel.
Probleem is dat ik een zacht ei ben en niemand kwaad kan doen, dus crimineel zit er niet in.

Met een goed boek zou het prima zijn. TOen ik studeerde naast m'n fulltime baan heb ik hier stiekem weleens naar verlangd, want ik kwam tijd tekort. Lekker heel de dag kunnen studeren in de cel.
Probleem is dat ik een zacht ei ben en niemand kwaad kan doen, dus crimineel zit er niet in.
logistiek ondernemen van een transnationale organisatie? je kan goed verdienen, doet niemand kwaad, ziet veel van de wereld en de straffen zijn ook niet al te min. Criminelen zijn niet alleen tasjesdieven en zakkenrollers :P

logistiek ondernemen van een transnationale organisatie? je kan goed verdienen, doet niemand kwaad, ziet veel van de wereld en de straffen zijn ook niet al te min. Criminelen zijn niet alleen tasjesdieven en zakkenrollers :P
Ik ben techneut en heb logistiek er weleens bij gedaan, ook met oefeningen in het buitenland. Hele vrachtwagenpark richting Italie of Engeland. Mijn conclusie. Logistiek en Supply Chain Management is geen rocket science en geen uitdaging; te simpel werk. Als het om niet-legale middelen gaat, zal het wel een leuke uitdaging zijn.

Maar het is inderdaad een optie. Ik moet wel goed kunnen trainen en eten in jilla. En aan AAS kunnen komen. En sowieso in Nederland berecht worden, wil echt niet in een bananenrepubliek in de cel komen.

Ik ben techneut en heb logistiek er weleens bij gedaan, ook met oefeningen in het buitenland. Hele vrachtwagenpark richting Italie of Engeland. Mijn conclusie. Logistiek en Supply Chain Management is geen rocket science en geen uitdaging; te simpel werk. Als het om niet-legale middelen gaat, zal het wel een leuke uitdaging zijn.

Maar het is inderdaad een optie. Ik moet wel goed kunnen trainen en eten in jilla. En aan AAS kunnen komen. En sowieso in Nederland berecht worden, wil echt niet in een bananenrepubliek in de cel komen.
in de bananenrepubliek waar je product vandaan komt wordt je waarschijnlijk nog beschermd ook :rolleyes: En anders doet een envelopje onder de tafel altijd wonderen in zulke landen. Het zijn eerder andere ontwikkelde landen waar je uit zal moeten kijken

• Like
Waarderingen: BB_
Moet je flink wat vooruit freten om "jarenlang" tegaan zitten

AAS in jilla no prob

En de anale verkrachtingen dan?

Aanvullend materiaal voor de DSM 5.

Het topic neemt weer een vreemde wending.

Als je een groter speler bent krijg je alles wel binnen. Orals zijn nog wel het makkelijkste heb je geen corruptie voor nodig.
Denk dat je in Nederland ook nog wel gewoon TRT krijgt van een HA? Aangezien je waarschijnlijk doordat je de gevangenis in komt geen PCT kan doen zal je wel gewoon medicatie kunnen krijgen toch voor verneukte test waardes?

Terug
Naar boven