AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Bedankt voor het advies. De acne is niet extreem en ik heb er verder geen last van. Toevallig afgelopen week gescrubd en n.a.v. je advies ga ik dat dagelijks onder de douche doen. Voeding is nu in de cut 100% clean, dus dat is op orde. Zink suppleer ik standaard al; o.b.v. jouw advies zojuist biergist gekocht. :thumbs:

---

Lekker druk weekje achter de rug, maar voel me mentaal echt top. Motivatie is hoog en trainingen gaan prima. Sinds 3 dagen ECA-stack (T5) PWO toegevoegd, kan ik wel gebruiken nu. Gewicht was weer ruim een week exact gelijk gebleven en vandaag ineens exact 1 kg lichter. Dit lijkt een patroon te zijn.

20200612

- Front Squat:

Opwarmsets 20-40-60-80 kg
5 x 100 kg
5 x 110 kg
3 x 5 x 115 kg, wel een beetje lelijk (lichte knee caving) en redelijk tot failure, maar zeker voldoende diepte en volledige ROM, dus ik keur ze goed. :grinny:
5 x 100 kg

- Bulgarian Split Squat:
4 sets/been 20 kg, zweten en hijgen als een malle

- Seated Leg Curl:
4 sets 50 kg + dropset met hold

- Leg Extension:
4 sets 50 kg + dropset met hold

- Seated Calf Raise:
4 sets 50 kg + dropset

- Machine Abs:
4 sets 55 kg zonder beenhulp (benen vrij in de lucht)

Heerlijke beentraining; goeie pomp door de ECA en PWO. Nu eten. :meal:
Gebruik jij nog die rekker tijdens het squatten?
Wel progressie merkbaar in je frontsquat.

• Topic Starter Topic Starter
ik krijg ze voor 30 euro 100 tabs (10mg) pm
Bedankt.
Voorlopig gebruik ik nog even niks. Mocht het erger gewoon, kijk ik gewoon of de dermatoloog voor reden vatbaar is. Ik weet nog niet of het verstandig is de oorzaak te benoemen (wellicht dat hij/zij het ook wel ziet), maar de waarheid verzwijgen/liegen is niet echt mijn ding.

Het is meer dat achter de hand hebben niet verkeerd is. Daarnaast weet ik niet of het nog erger gaat worden, want zo zwaar kuur ik nu (nog) niet. Na mijn eerste kuur werd het ook erger juist toen ik off was.
Daarnaast wil ik als ik op het podium sta geen gatenkaasrug hebben, maar een mooi egaal huidje. Ik wil niet in de prep dan lopen te kutten met middelen die ik niet eerder heb geprobeerd en waarvan ik niet weet of het werkt en hoe ik erop reageer.
ja je was echt niet te pruimen nee
Bijna net zo erg als Saik.
Zo makkelijk kom je niet van mij af! :D
Beter komt Saik dan weer terug. :P
Gebruik jij nog die rekker tijdens het squatten?
Wel progressie merkbaar in je frontsquat.
Ik gebruik die standaard. Daarnaast moet ik eigenlijk weer wat meer assistance doen, zoals clam shell oefening, maar daar ben ik te lui voor. Als de gyms (binnen) weer open zijn, ga ik de abductor machine wel weer pakken, want die is lekker. Knee caving heb ik nu enkel nog als ik op m'n max squat, en meestal kan ik het dan wel deels corrigeren tijdens de rep. Het gaat inderdaad met kleine stapjes steeds beter. :D

---
20200613

2 uur 05 minuten wielrennen. Lekker weer zeg. :cool:

Ik ben alsnog in om je te volgen (beter te laat dan nooit!)

Ik waardeer je bijdragen, je enthousiasme en je humor :)

• Like
Waarderingen: BB_
Ik ben alsnog in om je te volgen (beter te laat dan nooit!)

Ik waardeer je bijdragen, je enthousiasme en je humor :)
giphy.gif

Hoe bevalt de ECA en wat voor PWO gebruik je?

De front squats zijn wel beestachtig!
Thanks. Erg goed.

Pwo:
ECA
Eventueel kleine energiedrink of koffie
Agmatine
L-carnitine
Citrulline
Beta-alanine
Creatine

Intra:
Nu nog 30 g dextro, gaat er de laatste weken uit.
Taurine
EEA's

• Like
Waarderingen: Onit
20200614

2 uur 06 minuten gewandeld. Normaal eet ik max. 200 kcal van te voren, maar had te veel trek, dus iets van 600 kcal op. Daardoor wel meer energie. Maakt uiteindelijk niet uit, want wat ik at stond in m'n schema dus eind van de dag klopt het gewoon.:)
Natoer is mooi.
Check ook de eendjes.
IMG_20200614_122623.jpgIMG_20200614_124808.jpg

Afgelopen week berichtje:
"Uw bestelling uit het buitenland is afgeleverd bij: Primera." Ik dacht: "Ah, mooi, zal de T5/T6 zijn", dat was immers het enige dat ik recent had besteld. Maar nee, toen stond dezelfde middag mijn trouwe Post NL bezorger (Ali of Ahmed ofzo, geen idee hoe ie heet eigenlijk :o, hij weet mijn naam wel en vraagt altijd hoe het met de sport gaat) voor de deur met de ECA. Wat kan het dan geweest zijn? Opgehaald:

Ja, daar zijn ze dan. De elastieken die ik in maart na de sportschoolsluiting in blinde paniek had besteld en die mij door de lockdown heen moesten helpen. Verwachte verzenddatum: 20-23 maart. 24 Maart verzonden. Verwachte levering: 27 mrt. 2020 - 10 mei 2020. Ik was toen nog optimistisch en hoopte ze eind maart te hebben. Uiteindelijk leverdatum: 10 juni. Mooi op tijd. :roflol:
IMG_20200614_160425.jpg

Hoi. :wave2:

Ik zie dat er her er der (in andermans log, helaas zelfs in het log van nieuwkomers) nogal wat discussie is over mijn naam en dingen spannender gemaakt worden dan dat ze zijn. Ik wil er daarom nog wat laatste woorden aan richten voor zij die geïnteresseerd zijn (in de spoiler).

Laat ik voorop stellen dat ik hier altijd open ben geweest over alles en mijzelf en over wat ik heb gezegd en gedaan neem ik dan ook natuurlijk 100% de verantwoordelijkheid. Er is echter een privéreden waarom ik recent heb besloten mijn naam te wijzigen in BB_. Ik weet dat mijn echt naam hier op het forum nog vaak genoeg genoemd is (ook door mijzelf) en dat draai ik niet terug. Mijn enige vraag was om vanaf heden mij bij mij nieuwe naam, BB_, te noemen. Niets meer, niets minder; niets spannends dus. Ik had even niet voorzien dat dat voor een enkeling hier bezwaarlijk was (90% van de mensen vond het overigens geen probleem om m’n naam niet meer te noemen) en tot zoveel ophef zou leiden. Ik snap best dat het raar overkomt dat ik ineens zo’n ommekeer maak, maar er is een privéreden die ik niet had voorzien en ik verwacht behalve het mij BB_ noemen ook niets meer of minder van iemand. Dat er foto’s of filmpjes hier staan, is niet zo’n issue (anders zou ik ook geen contestfoto’s maken en updates geven).

Ik nog even kwijt dat de reden voor mijn naamswijziging niets met AAS te maken heeft en ook niets mijn werk(gever). Ik heb met mijn volle verstand de afweging gemaakt en besloten AAS te gaan gebruiken. Ik ben hier naar mijn omgeving, ook buiten het forum, open over geweest en ben dat nog steeds. Ik ga het niet rondbazuinen, maar als iemand er mij naar vraagt, was en ben ik er nog steeds gewoon open over. Ik heb een prima band met collegae (die er dus van af weten), m.n. mijn leidinggevende, zowel zakelijk als privé. Ik voel er dan ook niets voor hier oneerlijk over te zijn. Als ik bang geweest zou zijn voor mogelijke consequenties van dit gebruik voor werk of privé, is het antwoord heel simpel: dan moet ik niet gebruiken. (Of dit tegen iedereen ontkennen, maar dat zit niet in mijn aard.) Dat AAS is absoluut geen issue.

O, en tot slot, over het verlaten van het forum. Dit heeft niet zozeer met deze ophef te maken, want ik heb hier reeds eerder (in o.a. dit log over gesproken). Ik ben een tijdje terug een maandje weggeweest en moest zeggen dat dat best goed beviel. Ik wilde mij wat meer focussen op andere prioriteiten en privézaken en wat minder afleiding van het forum. Om mijn contestdeelname en –log af te maken, ben ik teruggekomen. Wellicht blijf ik actief, wellicht besluit ik weg te gaan of eventueel enkel nog mee te lezen in de secties die ik interessant vind (bodybuildinggerelateerd of evt. andere secties zoals politiek, wetenschap, actualiteiten etc.), maar dat heeft niet zozeer met mijn anonimiteit te maken. Wat meer focussen op werk, carrière, ambities, sport, boeken lezen en af en toe wat ontspanning buiten dit forum. :)

Er is dus niet heel veel spannends aan de hand en er wordt van alles achter gezocht en gespeculeerd door een aantal mensen. Mochten mensen wat vinden van mijn gewijzigde visie omtrent mijn naamgebruik en hier iets over kwijt richting mij, zijn zij daar uiteraard helemaal vrij in; iedereen mag een mening hebben. Bij voorkeur via PM, want de meeste openbare discussies hier leiden alleen maar tot stemmingmakerij en dienen niet echt een doel (of ‘rellen’ moet je doel zijn, maar dat is één van de redenen dat ik soms een beetje gehad heb met dit forum; er is al genoeg gezeik in de wereld).
Tot slot: stay positive :thumbs: :whiteknight:

Training 20200615

Squatrack bezet, dus eerst maar bankjes doen :lifter:

- Bench Press:
10 x 120 kg
4 x 8 x 125 kg net aan laatste sets

- Front Squat:
10, 10, 10, 8 x 100 kg
Lang geleden dat ik weer eens boven de 5 reps ging. Pittig. Had m’n handdoek nodig met dit zweetweer om te voorkomen dat de bar ging glijden. :zweet: Vies benauwd.

- Seated DB Shoulder Press:
4 x 10-12 x 36 kg

- Seated Leg Curl SS Seated Leg Extension:
4 sets 50 kg

- Seated Calf Raise:
4 sets 50 kg + dropset

Prima training. Morgen UB met rugfocus.

Ik zie dat er her er der (in andermans log, helaas zelfs in het log van nieuwkomers) nogal wat discussie is over mijn naam en dingen spannender gemaakt worden dan dat ze zijn. Ik wil er daarom nog wat laatste woorden aan richten voor zij die geïnteresseerd zijn (in de spoiler).

Laat ik voorop stellen dat ik hier altijd open ben geweest over alles en mijzelf en over wat ik heb gezegd en gedaan neem ik dan ook natuurlijk 100% de verantwoordelijkheid. Er is echter een privéreden waarom ik recent heb besloten mijn naam te wijzigen in BB_. Ik weet dat mijn echt naam hier op het forum nog vaak genoeg genoemd is (ook door mijzelf) en dat draai ik niet terug. Mijn enige vraag was om vanaf heden mij bij mij nieuwe naam, BB_, te noemen. Niets meer, niets minder; niets spannends dus. Ik had even niet voorzien dat dat voor een enkeling hier bezwaarlijk was (90% van de mensen vond het overigens geen probleem om m’n naam niet meer te noemen) en tot zoveel ophef zou leiden. Ik snap best dat het raar overkomt dat ik ineens zo’n ommekeer maak, maar er is een privéreden die ik niet had voorzien en ik verwacht behalve het mij BB_ noemen ook niets meer of minder van iemand. Dat er foto’s of filmpjes hier staan, is niet zo’n issue (anders zou ik ook geen contestfoto’s maken en updates geven).

Ik nog even kwijt dat de reden voor mijn naamswijziging niets met AAS te maken heeft en ook niets mijn werk(gever). Ik heb met mijn volle verstand de afweging gemaakt en besloten AAS te gaan gebruiken. Ik ben hier naar mijn omgeving, ook buiten het forum, open over geweest en ben dat nog steeds. Ik ga het niet rondbazuinen, maar als iemand er mij naar vraagt, was en ben ik er nog steeds gewoon open over. Ik heb een prima band met collegae (die er dus van af weten), m.n. mijn leidinggevende, zowel zakelijk als privé. Ik voel er dan ook niets voor hier oneerlijk over te zijn. Als ik bang geweest zou zijn voor mogelijke consequenties van dit gebruik voor werk of privé, is het antwoord heel simpel: dan moet ik niet gebruiken. (Of dit tegen iedereen ontkennen, maar dat zit niet in mijn aard.) Dat AAS is absoluut geen issue.

O, en tot slot, over het verlaten van het forum. Dit heeft niet zozeer met deze ophef te maken, want ik heb hier reeds eerder (in o.a. dit log over gesproken). Ik ben een tijdje terug een maandje weggeweest en moest zeggen dat dat best goed beviel. Ik wilde mij wat meer focussen op andere prioriteiten en privézaken en wat minder afleiding van het forum. Om mijn contestdeelname en –log af te maken, ben ik teruggekomen. Wellicht blijf ik actief, wellicht besluit ik weg te gaan of eventueel enkel nog mee te lezen in de secties die ik interessant vind (bodybuildinggerelateerd of evt. andere secties zoals politiek, wetenschap, actualiteiten etc.), maar dat heeft niet zozeer met mijn anonimiteit te maken. Wat meer focussen op werk, carrière, ambities, sport, boeken lezen en af en toe wat ontspanning buiten dit forum. :)

Er is dus niet heel veel spannends aan de hand en er wordt van alles achter gezocht en gespeculeerd door een aantal mensen. Mochten mensen wat vinden van mijn gewijzigde visie omtrent mijn naamgebruik en hier iets over kwijt richting mij, zijn zij daar uiteraard helemaal vrij in; iedereen mag een mening hebben. Bij voorkeur via PM, want de meeste openbare discussies hier leiden alleen maar tot stemmingmakerij en dienen niet echt een doel (of ‘rellen’ moet je doel zijn, maar dat is één van de redenen dat ik soms een beetje gehad heb met dit forum; er is al genoeg gezeik in de wereld).

Training 20200615

- Bench Press:
10 x 120 kg

- Front Squat:
10, 10, 10, 8 x 100 kg
Lang geleden dat ik weer eens boven de 5 reps ging. Pittig. Had m’n handdoek nodig met dit zweetweer om te voorkomen dat de bar ging glijden. :zweet: Vies benauwd.

4 x 10-12 x 36 kg

4 sets 50 kg

- Seated Calf Raise:
4 sets 50 kg + dropset

Wat is je 5 rep max ~ Kaassaus.

Liquid grip is wel een aanrader voor de warme zomermaanden!

Zelf overal steken uitdelen om het vervolgens op proberen te lossen via p.m.
alles stemmingsmakerij noemen wat je niet aanstaat maar zelf steeds zielige kaarten trekken.
Mijn sympathie ben je volledig kwijt, gedraag je eens als vent.
Meer heb ik hier niet over te zeggen, voor de rest moei ik mij niet.

Training 20200615

- Bench Press:
10 x 120 kg

- Front Squat:
10, 10, 10, 8 x 100 kg

4 x 10-12 x 36 kg

4 sets 50 kg

- Seated Calf Raise:
4 sets 50 kg + dropset

Hoe is het met de schouder met bankdrukken? Nog last van of totaal niet meer?

• Like
Die seated DB shoulder press :eek: Lekker zwaar!

• Like
Terug
Naar boven