Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
Zelf overal steken uitdelen om het vervolgens op proberen te lossen via p.m.
alles stemmingsmakerij noemen wat je niet aanstaat maar zelf steeds zielige kaarten trekken.
Mijn sympathie ben je volledig kwijt, gedraag je eens als vent.
Meer heb ik hier niet over te zeggen, voor de rest moei ik mij niet.
Ik heb nooit om een kaart gevraagd en probeer het inderdaad gewoon netjes via PM op te lossen. Verder neem ik overal verantwoordelijkheid voor, voor alles wat ik heb gezegd. Mijn enige, kleine verzoek, was, bij vanaf nu bij mijn huidige forumnaam te noemen, niets meer, niets minder; that's all. Ik snap niet dat dit een issue kan zijn. :dunno: Overigens hoef je mijn log natuurlijk niet volgen als je mij niet mag; die keuze is aan jou. Ik waardeer in ieder geval je openheid richting mij. :thumbs:
Hoe is het met de schouder met bankdrukken? Nog last van of totaal niet meer?
Geen klachten meer gelukkig, gaat wel lekker. Ik ga ook niet te laag reps, ondanks dat de klachten juist niet zijn gekomen bij lage reps of 1RM, maar juist tussen de 5 en 10 reps. Het voelt nu weer prima. :) Als ik weer binnen kan trainen, ga ik mogelijk iets minder vaak benchen, maar vooralsnog voelt het goed.
Die seated DB shoulder press :eek: Lekker zwaar!
Vind het zelf nog wel meevallen, is niet veel meer dan mijn natty lifts :o maar toch bedankt. :thumbs:

Hele korte versie van bovenstaand betoog: ik vroeg enkel of mensen in het vervolg mij BB_ i.p.v. mijn echte naam wilde noemen. Niets meer, niets minder. Ik had niet voorzien dat dat discussies op zou leveren.

• Like
Waarderingen: Bubs
Ik wil op zich wel actief blijven hier, maar wellicht een pauze na de contest. Moet ook m'n vakantie nog ergens plannen. :)

Verder zit ik een beetje in dubio, want ik vind het leuk te blijven, maar als ik iets anoniemer wil blijven v.w.b. mijn naam, is dat natuurlijk lastig onder mijn huidige account. Ik besef mij dat ik daar zelf geheel debet/schuldig aan ben, aangezien ik daar in het verleden altijd open over ben geweest. Ik weet niet of onder een andere, wel anonieme, account, wel de juiste wijze is. Misschien toch maar dit account aanhouden, maar mij beperken tot de topics waar ik motivatie uit haal. :) Ik denk er nog even over na. Stoppen met de contest sowieso niet; wie A zegt, moet B zeggen.

Ik wil op zich wel actief blijven hier, maar wellicht een pauze na de contest. Moet ook m'n vakantie nog ergens plannen. :)

Verder zit ik een beetje in dubio, want ik vind het leuk te blijven, maar als ik iets anoniemer wil blijven v.w.b. mijn naam, is dat natuurlijk lastig onder mijn huidige account. Ik besef mij dat ik daar zelf geheel debet/schuldig aan ben, aangezien ik daar in het verleden altijd open over ben geweest. Ik weet niet of onder een andere, wel anonieme, account, wel de juiste wijze is. Misschien toch maar dit account aanhouden, maar mij beperken tot de topics waar ik motivatie uit haal. :) Ik denk er nog even over na. Stoppen met de contest sowieso niet; wie A zegt, moet B zeggen.

That’s the spirit!

Zolang je mij maar blijft supporten. :p

• Heart
Waarderingen: BB_
Hoewel die er helemaal niet toe doet wil ik toch mijn mening geven, als je niet wilt dat we je naam noemen prima, maar dat gaat niet gebeuren van het een op het andere moment, niet iedereen weet dat gelijk, al zal het bij 99% van de leden die jouw naam kennen nu wel bekend zijn. Het nadeel is dat jouw naam bij velen bekender is dan @BB_ (xyxyxyyzyzyzyx noemden we ook gewoon Jasper), BB_ is ook geen ludieke naam, had er TAFKAB van gemaakt (credits aan @neet61), of (B)erwt, Hijwiensnaamvergetenzalworden, Hwnvzw, of gewoon Ernie.

Mij was iig de hele discussie ontgaan, en ik snapte zwz niet of je nu serieus was met je 'ik vind dit echt niet leuk' :dunno:

Hoewel die er helemaal niet toe doet wil ik toch mijn mening geven, als je niet wilt dat we je naam noemen prima, maar dat gaat niet gebeuren van het een op het andere moment, niet iedereen weet dat gelijk, al zal het bij 99% van de leden die jouw naam kennen nu wel bekend zijn. Het nadeel is dat jouw naam bij velen bekender is dan @BB_ (xyxyxyyzyzyzyx noemden we ook gewoon Jasper), BB_ is ook geen ludieke naam, had er TAFKAB van gemaakt (credits aan @neet61), of (B)erwt, Hijwiensnaamvergetenzalworden, Hwnvzw, of gewoon Ernie.
Dat realiseer ik mij nu ook en heb je gelijk in enhet feit dat men weet hoe ik heet , is niet het probleem.

Het is wel jammer dat 95% laat weten het geen probleem te vinden en er maar 2 leden zijn die het expres wel doen, maar ach, ik laat het gaan.

Dat was meer omdat je zei dat ik de autist was die alleen met zichzelf bezig was. Kwam ff aan. :P
O sorry, niet kwaad bedoeld. Die viel dan niet goed. Mensen grappen de hele tijd over zichzelf dat de ze een autist zijn die in de zone kunnen verdwijnen als ze met hun sport bezig zijn (ik zelf ook). En jou was de hele story van @Bosco55555 blijkbaar dan weer ontgaan.

• Like
+1 voor Ernie

O sorry, niet kwaad bedoeld. Die viel dan niet goed. Mensen grappen de hele tijd over zichzelf dat de ze een autist zijn die in de zone kunnen verdwijnen als ze met hun sport bezig zijn (ik zelf ook). En jou was de hele story van @Bosco55555 blijkbaar dan weer ontgaan.
Mij geheugen is aangetest. Ik heb geen idee wat daar de oorzaak van kan zijn. :dunno:

Lekker druk dagje, genoeg werk. :)

20200616

- Low Incline DB Press:

4 sets 46 kg

- Landmine/Meadows Row V-Grip:
1 set 70 kg
3 sets 75 kg
Pomp en zweten.

- Wide-Grip Lat Pulldown:
4 sets 95 kg

- Seated DB Shoulder Press:
4 sets 36 kg

- Preacher Curl:
4 sets 55 kg

- Cable Rope Triceps Pushdown (normal SS close-grip):
4 sets 60 kg SS 75 kg

- Leg Raises / Knee Raises (abs):
Beetje aanklooien, mag geen naam hebben. Bar hing te laag.

Sterke preacher curl :cool:

• Like
Leek vandaag wat moe te zijn tijdens het werk en iets minder te kunnen concentreren (nieuwe buren met huisverbouwing), maar was toch heerlijk productief. Werk gaat echt lekker at the moment. Veel achterstanden bijgewerkt, goeie cursusssen gehad en meer bevoegdheden. :woot:

ECA-stack en PWO hielpen goed voor de training.

Gewicht zit al 2 weken rond 107,5 kg (1 dagje 106,5, maar was slechts één dag). Toch word ik wel droger en ik zit nu steady op 2900 kcal. Eet wel vrij veel volumevoedsel in de avond, dus wellicht deels vocht. Enkel rondom de navel en onderrug moeten er nog wat mm's af. Andere plaatsen gaan al richting papierdun. :P

20200617

- Leg Press:

Opwarmsets
10 x 280 kg
8, 8, 8 x 300 kg
Net aan, viel zwaar vandaag, maar had echt een heerlijke pomp om tot failure te gaan. Ik zweette nu echt al hard. :grinny:

- Machine Abs:

4 sets 55 kg zonder leg assistance (benen laten zweven), bij failure lichtjes klemmen en doorgaan. Nog harder zweten. :zweet:

Sprak hier nog een gast die van dezelfde atletiekvereniging lid is als ik ben geweest. Een wat oudere man, maar toch nog sprinter. Was tof; hij was megashredded. :roflol:

- Seated Leg Curl:
4 sets 55 kg + dropset met hold

- Leg Extension:
4 sets 50 kg + dropset met hold :fire:

- Seated Calf Raise:
4 sets slowly met hold 40-50 kg, heerlijk :fire:

- BOR SS BB Shrugs:
4 x 10 x 110 kg SS ? x 110 kg

Time is up! :D

Trainingsmuziekje: Thunderdome 1995 :cool:

Takkeherrie

• Like