- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt toch niet uit? Is toch hetzelfde gewoon op glucose, fructose verhouding na?Fanta’s bevatten wel altijd de suikers die van nature in de gebruikte vruchtensappen zitten.
Maar liefst 1,7 gram per blikje.Fanta’s bevatten wel altijd de suikers die van nature in de gebruikte vruchtensappen zitten.
Monster Zero bevat ook 10-15 kcal per blik.Maakt ook niet uit, maar het is dus niet als ”zero” te maken.
Dat is nieuw voor mij, een paar jaar geleden bestond dat echt nog niet.
Laatste jaren zijn er meerdere zero's bijgekomen. Sommige tijdelijk. Strawberry-kiwi, exotic, watermelon, pomelo, lemon (laatste 2 bestonden al). Echt lekker en weer eens wat anders dan Coca-Cola of Pepsi Max.Dat is nieuw voor mij, een paar jaar geleden bestond dat echt nog niet.
Ja niet te drinkenJumbo heeft nu ook huismerk Cola met aparte smaken!
Dit
Voorheen ging t nog wel wat verder dan supporter, maar hoe ouder ik word, des te minder ik er eigenlijk om geef en denk "wtf deed ik voor gekke shit voor een potje voetbal"ik wist niet dat jij Ajax supporter was
tenminste, zag op IG dat we een aantal account van supportersgroeperingen volgden