- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@wovano let je even op?Nog steeds goed bezig! Wanneer ben je klaar met de contest?
Bedankt voor de alertheid. Betreffende personen zijn aangesproken. Ik heb ook bij @BB_ aangegeven dat hij het even moet melden indien mensen ergens bewust zijn naam gebruiken.
Ik snap je punt. BB heeft aangegeven dat hij vanaf heden niet meer bij naam genoemd wil worden en dan is zijn goed recht. Wij moderators willen hier ieder zijn privacy gunnen dus willen wij dat dit gerespecteerd wordt. We gaan zoals je vast wel begrijpt geen oude posts meer editen, maar het lijkt me toch geen moeite om er vanaf heden rekening mee te houden.Loop dan ook even alle reacties na in dit topic. Succes met editen!

Edit
Ruffneck is geweldig, maar, met alle respect, heeft z'n beste tijd gehad. Althans, laten we het erop houden dat smaken verschillen.
Nostalgie:
Ja oké als je niet ingelogd bent?Inhoud is afgeschermd. Ik kan het log ook niet bekijken.
Gaat om een ander. Die is reeds weggehaald. Never mind. Snap 'm al.In ... zijn log? Ik kon die nog wel bekijken uurtje terug
Is het een algemene regel dat je elkaar niet meer bij voornaam noemt? Of alleen mensen die dit aangegeven hebben?
Bedankt! Mijn BW is de laatste 2 weken niet afgenomen, dus die kcal zijn blijkbaar wel nodig. Lager wil ik eigenlijk niet gaan, dan doe ik liever wat meer cardio. Momenteel doe ik in het weekend vrij veel, omdat de sportscholen dicht zijn (doordeweeks momenteel 0 cardio, maar dat komt wel; vanaf 1 juli ga ik dagelijks wat cardio pakken). Daarnaast vind ik wandelen maar semi-cardio. Met dit lekkere weer vind ik het overigens ook echt verkeerd om buiten actief te zijn. Tot slot denk ik dat cardio voor je hart, bloedvaten, cardiovasculaire systeem, conditie en zowel fysiek als mentaal best goed en gezond voor de lichaam is. Zeker met AAS, aangezien dat toch een negatieve impact op je LDL/HDL-ratio heeft, is cardio denk ik (naast natuurlijk gezond eten en Omega suppleren) de beste manier om je waarden zo gezond mogelijk te houden. Ik vind trouwens sporten sowieso geen waste of timeJe vindt mijn 2300kcal(ik zit de hele dag en doe nul minuten cardio) indrukwekkend maar jij eet er 2900kcal met een stuk meer bodyweight en meer cardio dan Lance Armstrong.
Good busy, al vind ik cardio zonde van je tijd.
.Bedankt voor al je medewerking. In principe wil ik zelf ook echt niet de nazi uithangen en mensen kaarten aannaaien. Sinds mijn naamverandering heb ik gewoon de eerste keer dat iemand mijn naam gebruikte een nette PM gestuurd dat ik liever vanaf nu niet meer zo genoemd werd. Over het algemeen was dat geen probleem. Helaas waren er 2 of 3 mensen die dit wel bezwaarlijk vonden en 2 mensen die vrij abnormaal reageerden op mijn verzoek.Bedankt voor de alertheid. Betreffende personen zijn aangesproken. Ik heb ook bij @BB_ aangegeven dat hij het even moet melden indien mensen ergens bewust zijn naam gebruiken.
Ruffneck heeft inderdaad zijn beste tijd gehad, maar wat ik postte is ook op een crossbreed Industrial techno/hardcore feest. Wordt ook naar gedraaid natuurlijk, DJ's zoals TOA en andere industrial hardcore DJs zie je ook steeds meer in die crossbreed omgeving.
Dit is mijn echte voorkeur qua "hardcore" overigens. Niet voor de zwakke maag