AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Je vindt mijn 2300kcal(ik zit de hele dag en doe nul minuten cardio) indrukwekkend maar jij eet er 2900kcal met een stuk meer bodyweight en meer cardio dan Lance Armstrong.

Good busy, al vind ik cardio zonde van je tijd.

Dit was niet bewust jankerds maar oke sure :)

Even zonder dollen, stel gewoon die filter in dat als iemand het verboden woord zegt het automatisch BB_ wordt? Jullie hadden toch een tijd geleden als 1 april grap dat gedaan met woorden.. problem solved. Al blijft het China niveau censuur.

Loop dan ook even alle reacties na in dit topic. Succes met editen!
Ik snap je punt. BB heeft aangegeven dat hij vanaf heden niet meer bij naam genoemd wil worden en dan is zijn goed recht. Wij moderators willen hier ieder zijn privacy gunnen dus willen wij dat dit gerespecteerd wordt. We gaan zoals je vast wel begrijpt geen oude posts meer editen, maar het lijkt me toch geen moeite om er vanaf heden rekening mee te houden.;)

Ruffneck is geweldig, maar, met alle respect, heeft z'n beste tijd gehad. Althans, laten we het erop houden dat smaken verschillen.

Nostalgie:

Ruffneck heeft inderdaad zijn beste tijd gehad, maar wat ik postte is ook op een crossbreed Industrial techno/hardcore feest. Wordt ook naar gedraaid natuurlijk, DJ's zoals TOA en andere industrial hardcore DJs zie je ook steeds meer in die crossbreed omgeving.

Dit is mijn echte voorkeur qua "hardcore" overigens. Niet voor de zwakke maag :cool:

Is het een algemene regel dat je elkaar niet meer bij voornaam noemt? Of alleen mensen die dit aangegeven hebben?

giphy.gif

Laatst bewerkt:
Of kuurlog in een soort van hidden sectie zodat het niet via Google gevonden kan worden.

Laatst bewerkt:
giphy.gif

Laatst bewerkt:
giphy.gif

Laatst bewerkt:
In bb zijn log? Ik kon die nog wel bekijken uurtje terug

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Je vindt mijn 2300kcal(ik zit de hele dag en doe nul minuten cardio) indrukwekkend maar jij eet er 2900kcal met een stuk meer bodyweight en meer cardio dan Lance Armstrong.

Good busy, al vind ik cardio zonde van je tijd.
Bedankt! Mijn BW is de laatste 2 weken niet afgenomen, dus die kcal zijn blijkbaar wel nodig. Lager wil ik eigenlijk niet gaan, dan doe ik liever wat meer cardio. Momenteel doe ik in het weekend vrij veel, omdat de sportscholen dicht zijn (doordeweeks momenteel 0 cardio, maar dat komt wel; vanaf 1 juli ga ik dagelijks wat cardio pakken). Daarnaast vind ik wandelen maar semi-cardio. Met dit lekkere weer vind ik het overigens ook echt verkeerd om buiten actief te zijn. Tot slot denk ik dat cardio voor je hart, bloedvaten, cardiovasculaire systeem, conditie en zowel fysiek als mentaal best goed en gezond voor de lichaam is. Zeker met AAS, aangezien dat toch een negatieve impact op je LDL/HDL-ratio heeft, is cardio denk ik (naast natuurlijk gezond eten en Omega suppleren) de beste manier om je waarden zo gezond mogelijk te houden. Ik vind trouwens sporten sowieso geen waste of time:P.

Bedankt voor de alertheid. Betreffende personen zijn aangesproken. Ik heb ook bij @BB_ aangegeven dat hij het even moet melden indien mensen ergens bewust zijn naam gebruiken.
Bedankt voor al je medewerking. In principe wil ik zelf ook echt niet de nazi uithangen en mensen kaarten aannaaien. Sinds mijn naamverandering heb ik gewoon de eerste keer dat iemand mijn naam gebruikte een nette PM gestuurd dat ik liever vanaf nu niet meer zo genoemd werd. Over het algemeen was dat geen probleem. Helaas waren er 2 of 3 mensen die dit wel bezwaarlijk vonden en 2 mensen die vrij abnormaal reageerden op mijn verzoek.

Ruffneck heeft inderdaad zijn beste tijd gehad, maar wat ik postte is ook op een crossbreed Industrial techno/hardcore feest. Wordt ook naar gedraaid natuurlijk, DJ's zoals TOA en andere industrial hardcore DJs zie je ook steeds meer in die crossbreed omgeving.

Dit is mijn echte voorkeur qua "hardcore" overigens. Niet voor de zwakke maag :cool:

Haha, ja, smaken verschillen. Toen ik een beetje stopte met actief volgen en naar festivals gaan, kwam dit een beetje op (maar wel underground/alternatief). Vroeger waren het op zo'n feest vaak de laatste 2 uur (tussen 05.00-0.7.00 uur) Drokz, Tails, Noisekick etc. die even herrie kwamen maken. Ik was één keer zo moe, dat ik op de tribune in slaap viel tijdens terror/speedcore. Vervolgens kom ik om 09.00 uur thuis, ga ik in bed liggen en heb ik plafonddienst. :roflol:

Ik vond de early rave altijd wel relaxed en nu is het ook beetje nostalgie voor mij. Op de basisschool liepen we al met kettinkjes van ID&T en Forze DJ Team-beertjes rond. Paul Elstak en Neophyte draaien ook echt in lokale uitgaansgelegenheden, want dat was een beetje de regio waar ze vandaan kwamen. Vroeger was er op Nightmare in R'dam in eerste instantie een Main Stage met wat nu Early Rave / Gabber is en later een Early Stage en Main Stage (en de Main Stage is wat nu volgens mij Millennial Hardcore wordt genoemd). Na 2005/2006 heb ik eigenlijk nooit meer wat nieuws gevolgd en ben pas jaren later m'n oude hardcore weer gaan draaien puur voor tijdens de training.

Ik moet zeggen dat als ik soms filmpjes zie, ik best wel weer zin krijg om nog eens naar een festival te gaan. Ik weet niet of de sfeer nog een beetje hetzelfde is, vroeger was het best relaxed.

Terug
Naar boven