AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
20200622

- Front Squat:

Opwarmsets
5 x 100 kg
5 x 110 kg
3 x 5 x 115 kg
3½ x 120 kg, 3 dus
Die derde voelde alsof er nog wel een vierde in zat en ik kwam ook voorbij het diepste punt, maar halverwege de weg omhoog viel ik stil en ineens viel de bar. Toch wel tevreden, want 120 kg had ik niet eerder gehaald, en goed op diepte ook. :)

- Guillotine Press:
(werd hier op het idee gebracht, vind m'n upper chest ook echt klein / niet aanwezig)
10, 10, 8, 8 x 100 kg
Voelde lekker, goeie contractie

- Seated DB Shoulder Press:
4 x 10 x 36 kg

- Seated Leg Curl
3 sets 55 kg (derde set met dropset 50 kg met hold)
1 sets 50 kg - dropset 40 kg met hold

- Leg Extension:
2 sets 55 kg
2 sets 50 kg - drop 40 kg met hold

- Seated Calf Raise:
2 sets 60 kg
2 sets 60 kg met dropsets 50 kg - 40 kg

Morgen UB met rugfocus

Of kuurlog in een soort van hidden sectie zodat het niet via Google gevonden kan worden.
Dit is de contestlog en mijn ene (eerste) kuurlog is al verwijderd. Ik snap best dat mijn naam in het verleden vaak genoemd is en dit niet zomaar aan te passen is, maar als ik probeer vanaf nu wat anoniemer te zijn, zal mijn naam vanaf nu in ieder geval iets minder gemakkelijk naar dit fourm te herleiden zijn.

Training gaan lekker door zo te zien. :)
Nice!

• Heart
Waarderingen: BB_
Dit is de contestlog en mijn ene (eerste) kuurlog is al verwijderd. Ik snap best dat mijn naam in het verleden vaak genoemd is en dit niet zomaar aan te passen is, maar als ik probeer vanaf nu wat anoniemer te zijn, zal mijn naam vanaf nu in ieder geval iets minder gemakkelijk naar dit fourm te herleiden zijn.
Je volledige naam heb je toch nooit gebruikt? In ieder geval voor zover ik weet, dus dan ben je toch niet echt makkelijk hier naar toe traceerbaar?

Hij heeft weleens een foto van zijn adres geplaatst, of zijn achternaam er bij stond weet ik niet meer zeker, maar straatnaam en nummer wel.

Hij heeft weleens een foto van zijn adres geplaatst, of zijn achternaam er bij stond weet ik niet meer zeker, maar straatnaam en nummer wel.
Die is al verwijderd.

Verder wil ik het hier gewoon lekker bij loggen en de contest houden. :)

Heel veel succes nog, op naar de top
Thanks. :thumbs:

---
Good busy geweest vandaag, net klaar met werken. Wel getraind uiteraard.

20200623

- Incline DB Press:

10, 10, 8, 8 x 46 kg

- Landmine/Meadows Row met V-Grip (2 handed):
4 sets 75 kg + dropset 70 kg
:zweet: shirt doorweekt, glimmende armen

- Machine Abs:
4 sets 55 kg (superset zonder/met benen)

- Wide-Grip Lat Pulldown:
4 sets 90 kg (vrij rechtop zittend deze keer)

- Seated DB Shoulder Press:
4 x 10 x 36 kg

- Preacher Curl:
4 sets 55-45 kg met dropset

- Cable Rope Triceps Pushdown:
4 supersets 60 kg normal 75 kg voorovergebogen close-grip

Morgen beenfocus. Zo, nu douchen, koken en eten en nog ff chillen (heb eindelijk Netflix). :meal:

Ruffneck heeft inderdaad zijn beste tijd gehad, maar wat ik postte is ook op een crossbreed Industrial techno/hardcore feest. Wordt ook naar gedraaid natuurlijk, DJ's zoals TOA en andere industrial hardcore DJs zie je ook steeds meer in die crossbreed omgeving.

Dit is mijn echte voorkeur qua "hardcore" overigens. Niet voor de zwakke maag :cool:

Dat komt omdat The Outside Agency crossbreed letterlijk gecreeerd hebben. Sterker nog, zelfs de naam "crossbreed" hebben zij zelf bedacht. Andere producers volgden snel, helaas een enkeling doet het precies zoals het is bedoeld :thumb:

20200624

- Leg Press

8, 8, 8, 8, 7 x 300 kg
Laatste set 8e rep gefaild, maar toch tevreden, want niet eerder dit gehaald. :flex:

- Seated Leg Curl

4 sets 50 kg met dropset 40 kg + hold

- Leg Extension

4 sets 55 kg met dropset 45 kg + hold

- Seated Calf Raise

4 sets 60-50 kg met dropset

- BOR SS BB Shrugs:

4 x 10 x 110 kg SS ? x 110 kg

Morgen en overmorgen vrij genomen i.v.m. het weer en dit jaar nog geen vrije dag gehad. :cool:

Nu even stofzuigen, afwasmchine leeghalen, vloer dweilen. Dan naar de gym, boodschappen doen en dan heel de vrije middag voor me. Lekker met de krant en een goed boek in de zon liggen. :cool:

Laatst bewerkt:
Nu even stof zuigen, afwasmchine leeghalen, vloer dweilen. Dan naar de gym, boodschappen doen en dan heel de vrije middag voor me. Lekker met de krant en een goed boek in de zon liggen. :cool:
Nice! Geniet er van!
Welk boek ben je aan het lezen?

Terug
Naar boven