Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
Als ik mijn droomvrouw ontmoet, heb ik het er graag voor over het huishouden te doen. :heart:

20200625

- Bench Press:

10, 10, 8, 8 x 120

- OHP:
4 x 10 x 60 kg

- V-Grip (Small) Lat Pulldown:
4 sets 105 kg

- Machine Side Raise:
4 sets 10 kg/side

- Chest-Supported T-Bar Row:
4 sets 55 kg

- Cable Crossover:
4 sets 45-40 kg

- Rotating Bar Biceps Curl:
4 sets 38 kg

Tijd om. Morgen dan maar triceps- en absoefening bij de beentjes.

Vraagje voor de mensen met (wedstrijd)ervaring (@wovano @Camelus @Strive4muscle ):

Ik zit nu bijna op 12 weken blasten (100 mg Tren, 200 mg Mast, 200 mg Test). Ik denk dat ik nog zo'n 6 weken moet/ga cutten. Hoe lang zou het verstandig zijn nog te blasten. Ik zat zelf te denken aan 3 weken, want vind 15 weken wel behoorlijk. Dit betekent dus dat ik de laatste 3 weken cut gedurende de cruise en daarna de fotoshoot doe voor de contest.

Wat zou het meest wijs zijn als ik over 6 weken wil pieken (als in fotoshoot)? Wellicht had ik iets later moeten gaan blasten.

Heb geen wedstrijdervaring maar ik zou denk ik gewoon de blast doorzetten. Zijn hier genoeg die ook 16-20 weken blasten. Zo hoog zijn je doseringen nou ook niet.

beetje zonde om voor 3 weken eerder te stoppen en er niet helemaal optimaal bij te staan.

desnoods stop je nu met blasten, terug naar Cruise en dan laatste ( 1 of 2?) weken nog met snelle esters blasten om er weer snel hard en droog bij te staan. Roep maar wat hoor, de namen die jij noemt zullen vast beter advies hebben.

Nu even stofzuigen, afwasmchine leeghalen, vloer dweilen. Dan naar de gym, boodschappen doen en dan heel de vrije middag voor me. Lekker met de krant en een goed boek in de zon liggen. :cool:

Man hoevaak ga je nog je huishoudelijke taakjes posten, denk je dat je uniek bent ofzo

Heb geen wedstrijdervaring maar ik zou denk ik gewoon de blast doorzetten. Zijn hier genoeg die ook 16-20 weken blasten. Zo hoog zijn je doseringen nou ook niet.

beetje zonde om voor 3 weken eerder te stoppen en er niet helemaal optimaal bij te staan.

desnoods stop je nu met blasten, terug naar Cruise en dan laatste ( 1 of 2?) weken nog met snelle esters blasten om er weer snel hard en droog bij te staan. Roep maar wat hoor, de namen die jij noemt zullen vast beter advies hebben.
Bedankt voor je advies.
Oke, ik dacht dat het gebruikelijk was op het eind alles eruit te gooien i.v.m. vocht enzo maar kan mij vergissen .

Bedankt voor je advies.
Oke, ik dacht dat het gebruikelijk was op het eind alles eruit te gooien i.v.m. vocht enzo maar kan mij vergissen .
Met jouw stack houd je toch niet zo veel vocht vast? Desnoods gebruik je wat ai.
Zou dan wel voor arimidex gaan ipv aromasin.

Man hoevaak ga je nog je huishoudelijke taakjes posten, denk je dat je uniek bent ofzo
Zo vaak als ik wil.

Ik post gewoon mijn bezigheden en voor mij is een vrij dag doordeweeks wel uniek. Je bent niet verplicht mijn log te volgen als je geen interesse hebt. Vind het wel lekker eerst zo even het huis op orde t hebben en dan te trainen en chillen. :cool:

Ik zal m'n voeding ook niet posten, want havermout , kip en rijst zijn immers niet echt uniek. :P

Blast doortrekken, laatste twee weken 100 mg ace ed of miss nog wat mast-p erbij en winstrol

Wat houd je tegen niet langer te blasten? Gezondheid? Je kan natuurlijk bloedonderzoek doen en daar van af laten hangen..

• Like
Waarderingen: BB_
Veel mannen doen overigens geen ruk v.b.w. huishouden, maar dat was overigens geen aanleiding het te vermelden.

Blast doortrekken, laatste twee weken 100 mg ace ed of miss nog wat mast-p erbij en winstrol

Wat houd je tegen niet langer te blasten? Gezondheid? Je kan natuurlijk bloedonderzoek doen en daar van af laten hangen..
Bedankt voor je advies.

Ik ga geen orals gebruiken, dat zou ik heel misschien voor een wedstrijd op niveau overwegen. Bloedonderzoek overweeg ik al inderdaad. Ik was niet direct van plan andere middelen te gebruiken, maar zal het overwegen.

Wat zie jij als het voordeel van ace t.o.v. e?

Terug
Naar boven