MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Bedankt voor je advies.
Oke, ik dacht dat het gebruikelijk was op het eind alles eruit te gooien i.v.m. vocht enzo maar kan mij vergissen .

Hmm ja voor de peak-week kan ik je geen advies geven. Dan zul je wel echt de rest moeten afwachten. Dat zou best kunnen dat je bepaalde middelen dropt van tevoren.

Was meer dat je best door kan blijven gaan mocht je nog 6-8 weken nodig hebben. Zijn genoeg die 20 week preps doen ook.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Met jouw stack houd je toch niet zo veel vocht vast? Desnoods gebruik je wat ai.
Zou dan wel voor arimidex gaan ipv aromasin.
Ik houd altijd ziek veel vocht vast. Op 8% nog geen abs.

Maar dat komt wel goed laatste weken. Vochtafdrijven heb ik wel ervaring mee.

Ai zie ik niet zo zitten. Meer dan wat ik nu gebruik , vind ik met mijn fysiek en voor de contest het niet waard.

Veel mannen doen overigens geen ruk v.b.w. huishouden, maar dat was overigens geen aanleiding het te vermelden.

ho ho, wacht eens even. Mijn vrouw en ik hebben een zeer goed verdeeld takenpakket. Kan anders ook niet met 2 kleine kinderen en beide werken. Ik doe soms wel eens meer dan zij (vind ik niet erg ofso).

ho ho, wacht eens even. Mijn vrouw en ik hebben een zeer goed verdeeld takenpakket. Kan anders ook niet met 2 kleine kinderen en beide werken. Ik doe soms wel eens meer dan zij (vind ik niet erg ofso).
Voel je niet aangevallen. Ik zei 'veel' , niet alle. :P

Misschien dan gewoon de test droppen 1-2 weeks out en de hardeners erin laten. Weet niet meer precies wat je zet overigens. Weet dat je test en tren zet maar meer niet.

Zo vaak als ik wil.

Ik post gewoon mijn bezigheden en voor mij is een vrij dag doordeweeks wel uniek. Je bent niet verplicht mijn log te volgen als je geen interesse hebt. Vind het wel lekker eerst zo even het huis op orde t hebben en dan te trainen en chillen. :cool:

Ik zal m'n voeding ook niet posten, want havermout , kip en rijst zijn immers niet echt uniek. :P
Ach @Camelus kan niet met je, maar zeker ook niet zonder je.

• Haha
Zo vaak als ik wil.

Ik post gewoon mijn bezigheden en voor mij is een vrij dag doordeweeks wel uniek. Je bent niet verplicht mijn log te volgen als je geen interesse hebt. Vind het wel lekker eerst zo even het huis op orde t hebben en dan te trainen en chillen. :cool:

Ik zal m'n voeding ook niet posten, want havermout , kip en rijst zijn immers niet echt uniek. :P

een vrij dag is voor jou uniek, oh really???

ja voor mij ook bro :(

Heb zojuist wat afwas weggewerkt, tuin gesproeid, wasje gedaan en keuken gepoetst. Ik ga nu douchen en dan nog ff met de honden, daarna kwarkje eten rukken en slapen.

een vrij dag is voor jou uniek, oh really???

ja voor mij ook bro :(

Heb zojuist wat afwas weggewerkt, tuin gesproeid, wasje gedaan en keuken gepoetst. Ik ga nu douchen en dan nog ff met de honden, daarna kwarkje eten rukken en slapen.
Doordeweeks dan he, eerste vrije dag van het jaar. Goed bezig, maar zou je je bezigheden in je eigen log kunnen vermelden? Daar ben je vrij te vertellen wat je heel de dag hebt gedaan. :thumbs:
Tip: koop een afwasmachine en, o ja, vergeet ook de baby niet.

Doordeweeks dan he, eerste vrije dag van het jaar. Goed bezig, maar zou je je bezigheden in je eigen log kunnen vermelden? Daar ben je vrij te vertellen wat je heel de dag hebt gedaan. :thumbs:
Vrouw=afwasmachine en babyzorg

Misschien dan gewoon de test droppen 1-2 weeks out en de hardeners erin laten. Weet niet meer precies wat je zet overigens. Weet dat je test en tren zet maar meer niet.
Dat staat letterlijk hierboven in de post waar je op reageert.:P (Alles E)
1593107328834.png

Dat staat letterlijk hierboven in de post waar je op reageert.:P (Alles E)
1593107328834.png
Ideaal gesproken laat je gewoon alles er in tot aan het eind, laatste week meestal niet meer prikken ivm kan lumps,pip.

Eerste weken prep gewoon wat test, laatste weken wat tren/mast/ai + oral

• Like
Ideaal gesproken laat je gewoon alles er in tot aan het eind, laatste week meestal niet meer prikken ivm kan lumps,pip.

Eerste weken prep gewoon wat test, laatste weken wat tren/mast/ai + oral
Als je gewoon in je kont prikt is er toch niks te zien van lumps ervan uitgaand dat bb gewoon een onderbroek draagt in z'n foto’s?

Afwasmachine heb ik,.maar pannen doe ik met de hand. En oja, ik was vergeten dat het hier alleen om jou mag gaan.

Nou laten we het weer over B hebben dan... Vertel eens B...

Terug
Naar boven