MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Vraagje voor de mensen met (wedstrijd)ervaring (@wovano @Camelus @Strive4muscle ):

Ik zit nu bijna op 12 weken blasten (100 mg Tren, 200 mg Mast, 200 mg Test). Ik denk dat ik nog zo'n 6 weken moet/ga cutten. Hoe lang zou het verstandig zijn nog te blasten. Ik zat zelf te denken aan 3 weken, want vind 15 weken wel behoorlijk. Dit betekent dus dat ik de laatste 3 weken cut gedurende de cruise en daarna de fotoshoot doe voor de contest.

Wat zou het meest wijs zijn als ik over 6 weken wil pieken (als in fotoshoot)? Wellicht had ik iets later moeten gaan blasten.

Geen idee, ik was altijd al enkele weken off voor een wedstrijd.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Afwasmachine heb ik,.maar pannen doe ik met de hand. En oja, ik was vergeten dat het hier alleen om jou mag gaan.

Nou laten we het weer over B hebben dan... Vertel eens B...
Grapjas blijf je toch ook hè,je snapt wel wat ik bedoel.

De één kiest ervoor enkel z'n trainingen te loggen (en evt. voeding) , de ander haar / zijn complete dag , werk, studie etc. Laat iedereen daar lekker vrij in zijn.

Geen idee, ik was altijd al enkele weken off voor een wedstrijd.
Oke, dat is toch ook een advies dan. Ging je shape niet achteruit? Ik dacht dat je wel orals nam, maar kan mij vergissen. Weet ook niet hoe lang je je shape vasthoudt wanneer je off gaat..

Fast in, fast out. Snel de drogende en hardende effecten die je wil richting een peak.
Oke thanks. Zal het overwegen.
Ideaal gesproken laat je gewoon alles er in tot aan het eind, laatste week meestal niet meer prikken ivm kan lumps,pip.

Eerste weken prep gewoon wat test, laatste weken wat tren/mast/ai + oral
Als je gewoon in je kont prikt is er toch niks te zien van lumps ervan uitgaand dat bb gewoon een onderbroek draagt in z'n foto’s?
Ik prik ik m'n quads, kont bij mijzelf lijkt me kunt. Je ziet niet veel en ik heb 0 pip. Nu is het trouwens een fotoshoot voor de contest, geen echte wedstrijd op podium .

Orals zijn voor mij dus nu een stap te ver.

Oke, dat is toch ook een advies dan. Ging je shape niet achteruit? Ik dacht dat je wel orals nam, maar kan mij vergissen. Weet ook niet hoe lang je je shape vasthoudt wanneer je off gaat..
Met enanthaat zit er zeker nog genoeg gear in je 2/3 weken na je laatste injectie.

• Like
Grapjas blijf je toch ook hè,je snapt wel wat ik bedoel.

De één kiest ervoor enkel z'n trainingen te loggen (en evt. voeding) , de ander haar / zijn complete dag , werk, studie etc. Laat iedereen daar lekker vrij in zijn.

Oke het is weer te serieus hier.

• Like
Hahaha daar ben je echt van onder de indruk he ;)

Maar ik zal je wat eerlijks vertellen. Eigenlijk ben ik 1m60. Maar mn ego is zo groot ;). Niet verder vertrellen he :p
Mijn p**mel is ook eigenlijk niet zo heel groot, maar dankzij m'n kleine benen lijkt het nog wat.

Vandaag te lui om te loggen, maar een heerlijke beentraining gehad eind v.d. ochtend. Wel even weinig energie 's ochtends, maar e.e.a. pwo genomen, muziekje op en de knop om en knallen.

5x5 x 110 kg Front Squat, 3x15 x 20 kg DB's Bulgarians, Leg ext. , Leg Curl, Calves, Abs, tijd om. 1 uur 35 min.

laten droomvrouwen nou juist op spannende maar onbetrouwbare en luie mannen vallen

Uitzonderingen bevestigen de regel. Waarom zie ik trouwens je spoiler enkel als je reply / je citeer?

---
20200627

Wielrennen 2 uur 2 minuten. Droog gehouden. :)

20200628

2 uur 6 minuten wandelen
1 uur 45 minuten bomen snoeien in de tuin bij m'n moeder. Biedt m'n moeder aan om even Chinees af te halen. Toch maar niet gedaan.

Dit weekend is gewicht eindelijk weer gedacht. Gisteren en vandaag beneden de 2800 kcal gebleven. Komende week weer op 2900.
Morgen beentraining. Vanaf woensdag is de gym weer elke dag open en waarschijnlijk geen tijdslimiet. ben van plan dan weer 6 dagen per week krachttraining te doen en na elke training 20 minuten crosstrainer. Dag 7 wielrennen (2 uur) houd ik erin denk ik. Ik schat nog zo'n 5-6 weken tot de gewenste shape/VP.

Terug
Naar boven