MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
Was vandaag echter supermoe tijdens het werken. Had zit om te slapen, maar toen was het trainingstijd. Gelukkig deed ECA+PWO+Blik Monster wonderen. Na de eerste oefening kreeg ik een goeie pomp. :pressing:

20200629

- Front Squat:

Deload
5 x 5 x 100 kg
Normaal haal ik niet echt voldoening uit sub-maximaal trainen, maar nu voelde het lekker. Goed strikt, ATTG, iets minder rust nodig.

Telefoon niet bij me, koptelefoon wel. Kon met een maat meeluisteren naar hardstyle, dus dat was prima. :)

- Bench Press:
5 x 5 x 130 kg

- Seated DB Shoulder Press:
4 sets 36 kg

- Seated Leg Curl:
4 sets 60-50 kg
Dropset 40 kg met hold

- Leg Extension:
4 sets 55 kg
Dropset 45 kg met hold

- Seated Calf Raise:
4 sets 60-50 kg
Dropset 40 kg

Tijd om. Niet erg, was wat echt leeg op het einde en concentratie nam af.

Morgen is de gym één dag dicht, maar kan bij @SandJ terecht (waarvoor dank:thumbs:). 's Middags weer naar kantoor voor vergadering; er even tussenuit gelukkig.

Vanaf woensdag kunnen we weer 7 dagen per week, onbeperkt, zonder reservering, ouderwets in de gym terecht, dus dat is helemaal top! :D

Was vandaag echter supermoe tijdens het werken. Had zit om te slapen, maar toen was het trainingstijd. Gelukkig deed ECA+PWO+Blik Monster wonderen. Na de eerste oefening kreeg ik een goeie pomp. :pressing:

20200629

- Front Squat:

Deload
5 x 5 x 100 kg
Normaal haal ik niet echt voldoening uit sub-maximaal trainen, maar nu voelde het lekker. Goed strikt, ATTG, iets minder rust nodig.

Telefoon niet bij me, koptelefoon wel. Kon met een maat meeluisteren naar hardstyle, dus dat was prima. :)

- Bench Press:
5 x 5 x 130 kg

- Seated DB Shoulder Press:
4 sets 36 kg

- Seated Leg Curl:
4 sets 60-50 kg
Dropset 40 kg met hold

- Leg Extension:
4 sets 55 kg
Dropset 45 kg met hold

- Seated Calf Raise:
4 sets 60-50 kg
Dropset 40 kg

Tijd om. Niet erg, was wat echt leeg op het einde en concentratie nam af.

Morgen is de gym één dag dicht, maar kan bij @SandJ terecht (waarvoor dank:thumbs:). 's Middags weer naar kantoor voor vergadering; er even tussenuit gelukkig.

Vanaf woensdag kunnen we weer 7 dagen per week, onbeperkt, zonder reservering, ouderwets in de gym terecht, dus dat is helemaal top! :D
Die bench is wel lekker Geworden de afgelopen maanden :)

Die bench is wel lekker Geworden de afgelopen maanden :)
Nee, mijn bench is nu eindelijk weer op het niveau van een jaar geleden ofzo en 5 kg boven mijn natty bench:(
Wegens klachten en terugval is mijn bench dus nauwelijks vooruit gegaan. Armen zijn overigens ook bijna hetzelfde als natty.

Nee, mijn bench is nu eindelijk weer op het niveau van een jaar geleden ofzo en 5 kg boven mijn natty bench:(
Wegens klachten en terugval is mijn bench dus nauwelijks vooruit gegaan. Armen zijn overigens ook bijna hetzelfde als natty.
Dan was je bench als natty wel bijzonder sterk. Ooit je 1rm getest?

Je zet geen hcg toch? Zijn je ballen al gekrompen?

• Haha
Waarderingen: BB_
Druk dagje. Vanochtend getraind @SandJ , daarna vergaderd, net klaar. Nog even wat werk afronden en dan naar huis als de files voorbij zijn. Wat weinig geslapen, dus komende nacht even compenseren.:yawn:

20203006

- OHP

10 x 60 kg
3 x 10 x 70 kg

- Guillotine Press:
4 x 10 x 100 kg

- BOR SS BB Shrugs:
4 sets 110 kg

- Wide-Grip Lat Pulldown:
4 sets 70 kg

- Seated DB Curl:

4 sets 20 kg (beetje zwaar, maar het was 15 of 20)

- Cable Rope Triceps Pushdown:
4 sets 30 kg

DBB’en onder werktijd. :eek:

Doe je tegenwoordig nog wel eens cable shrugs?

• Like
Waarderingen: Apw
Terug
Naar boven