- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Geen dingen zeggen die ik niet wil horen maat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen dingen zeggen die ik niet wil horen maat.
Binnen trainen en niet tijdgebonden. En PPL (ander schema). Afgelopen maanden focuste ik mij meer op de essentieelste dingen .
Haha sorry bro
Ik ben benieuwd wat je denkt voor voordelen te behalen met een sumo DL?Binnen trainen en niet tijdgebonden. En PPL (ander schema). Afgelopen maanden focuste ik mij meer op de essentieelste dingen .
Bedoel je het voordeel van Sumo DL t.o.v. conventionele DL of het voordeel van DL überhaupt (aangezien ik meer bodybuilding gericht train en niet PL-gericht)?Ik ben benieuwd wat je denkt voor voordelen te behalen met een sumo DL?
) extra enzo, kon me niet inhouden, maar dus allemaal low kcal. Uiteindelijk in de middag lang gaan trainen en boodschappen doen, was zo laat terug dat ik een meal had gemist. Daarmee ben ik dus uiteindelijk nog lager dan m'n schema uitgekomen, dus dat is mooi. Er moet echt nog wat van af, gewicht daalt nauwelijks.

Het gaat om de naam appelflap. Als ik nu zoek op **** krijg ik gelijk weer hits. De mening van een IT'er vind ik niet relevant.Volgens de it'er is hij onherkenbaar voor buitenstaanders.
De naam kan altijd aangepast worden en de emoticon eventueel verwijderd ()
roid rageHet gaat om de naam appelflap. Als ik nu zoek op **** krijg ik gelijk weer hits. De mening van een IT'er vind ik niet relevant.

Spuit 11 is er ook weer.
meer gespoten dan jij
en niet eens in een pocket p*ssyIk begrijp dat ik mij nergens druk om hoef te maken, want ik ben niet herkenbaar. Als dat mijn issue was, zou ik ook geen foto's en filmpjes posten. Zijn we net zo ver dat mijn naam niet meer gebruikt wordt...De naam van de emoticon is letterlijk zn naam wie bedenkt dit![]()
@BB_ heeft aangegeven dat hij liever niet meer heeft dat zijn naam hier genoemd wordt. Aub rekening mee houden.
Ik heb hier zojuist berichten met zijn naam verwijderd. En verder is er genoeg over gezegd nu![]()
bibi jij lijkt mij een snuggere gozer. Waarom heb je dit niet gelijk gedaan voordat je on ging? Of is er privé iets gebeurt waardoor je het niet meer wil?Het gaat om de naam appelflap. Als ik nu zoek op **** krijg ik gelijk weer hits. De mening van een IT'er vind ik niet relevant.