AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Nu heb ik zin in appelflappen :mad:

Appelflap got me like

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
bibi jij lijkt mij een snuggere gozer. Waarom heb je dit niet gelijk gedaan voordat je on ging? Of is er privé iets gebeurt waardoor je het niet meer wil?
Privé. En het staat los van AAS-gebruik (daar ben ik open over, dat vind ik niet zo'n issue), dus het moment van on gaan speelt niet zo zeer een rol hierin. Achteraf is altijd gemakkelijk praten. Overigens is daar genoeg over gezegd en ik wil hier niet opnieuw over beginnen.

Laat ons nu maar verder gaan met ons leven en bb met loggen.

• Like
Waarderingen: BB_
Heb de bewuste tags verwijderd BB

• Like
: BB_ :

:BB_:

Oude doet nie meer

20200706 Pull

- Cardio: 11 minuten homotrainer

@hoxyz wees mij er terecht op dat onlangs bij een oefening mijn uitvoering slecht was. Dat was voor mij een goede trigger weer even goed op strikte uitvoering te letten. Tijdens het cutten als ik vermoeider ben willen er weleens wat slordigheden insluipen.

Ik merk dat ik redelijk in zombiemodus begin te raken, maar als ik een PWO neem en eenmaal een tijdje aan het trainen ben, kom ik redelijk in de flow en kan ik lang doorgaan; déjà vu van m'n prep. :)
Spierpijn in benen, dus geen (Sumo) DL.

- Wide-Grip Lat Pulldown:
10 x 70 kg
10 x 80 kg
3 x 10 x 85 kg
Strikt en langzaam, maximale TUT en MMC, je weet toch.

- V-Grip (Small) Lat Pulldown:
10, 10, 9, 9 x 105 kg
(andere pulldown, deze is minder zwaar dan degene hierboven)

- Hammer Strength Low Row (Plate Loaded):
8 x 100 kg
4 x 10 x 110 kg

- Wide-Grip Chest-Supported T-Bar Row:
12 x 50 kg
3 x 12 x 55 kg (oef)

- Hyperextension:
2 x 20 x BW+20 kg

- Straight-Arm Lat Pulldown:
2 x 20 x 75 kg

- Preacher Curl:
2 sets 55 kg
1 set 50 kg
1 set 50 kg drop 40 kg

- Standing DB Hammer Curl:
4 sets 20 kg
1 dropset 18 kg

- Cable Pulley Shrugs: (erg fijn, thanks to @hoxyz & Bell Coaching)
4 sets 90 kg

- Cardio: 21 minuten crosstrainer

Geen tijd meer voor abs, moest op tijd iemand terugbellen. Sowieso doe ik vanaf nu minstens 5 x p/w abs, morgen dus wel weer.

Die shrug heb ik er ook weer in sinds afgelopen week. Alleen doe ik hem unilateraal. Heb je maar een cable nodig en kan je net iets meer squeeze krijgen.

• Like
Beetje druk gehad deze week met werk en vrij moe, nu pas eten.
IMG_20200702_222114.jpg

Gelukkig bijna weekend. Wel lekker getraind, vanaf vandaag weer PPL, voelde goed. :)
Niet gelogd want druk/moe/lui, dus dan maar een filmpje om het goed te maken.

haha wat is deze uitvoering brada

Je schouders lijken te ver naar achter te schieten

20200707 Legs

- Front Squat:

Opwarmsets
5 x 100
Set 1 100 kg easy

4 x 5 x 110 kg
Lekker

- SLDL:
4 x 10 x 140 kg
:zweet:

- Small-Stance Incline Squat Machine: (soort Hack Squat, maar niet helemaal)
12, 12, 13, 14 x 120 kg
Leegpompen
Filmpje laatste set.

En deze keer geen emoticons maken, anders ga ik naar de popo, AVG enzo je weet toch. :scold:
Op dit filmpje is copyright (c) enzo van toepassing; niets van deze beelden mag worden gebruikt, bewerkt of gedeeld zonder toestemming eigenaar, blablabla.

- Lying Leg Curl:
4 sets 20 kg/side
Dropset 15 kg/side

- Seated SS Standing Calf Raise:
4 sets 60-50 kg (dropset 40 kg) SS 75 kg

- Leg Extension:
4 sets 50 kg
Dropset 40 kg

- Abductor Machine:
3 x 15 x 80 kg met hold

- Cardio: 25 minuten crosstrainer
(En fietsen van/naar gym)

- Machine Abs:
4 sets 50 kg zonder/met leg support

Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van zo'n squat machine maar vind de angle er altijd zo bagger uit zien tegenover een normale hacksquat.

Je fysiek gaat goed.

Ik vind je uitvoering wel echt spuuglelijk op de fly en de frontsquat, ik zou er wat aan doen.

Laatst bewerkt:
  • Wow
Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van zo'n squat machine maar vind de angle er altijd zo bagger uit zien tegenover een normale hacksquat.
Ze hebben hier geen normale Hack Squat. De eerste keer vond ik 'm echt kut. Nu doe ik 'm enkel als soort van assistance, dus naast Squats of Leg Presses (in dit geval close stance, voeten tegen elkaar). Met squatschoenen is de hoek wel oke, ik kom diep genoeg en duw mezelf niet 'uit het bankje', wat je misschien zou verwachten.

Je fysiek gaat goed BB

Ik vind je uitvoering wel echt spuuglelijk op de fly en de frontsquat, ik zou er wat aan doen.
Cable Crossover mee eens, dat heb ik toegegeven (ander topic) (dat is trouwens geen Flye, Flyes doe ik liggend met DB's of op de machine). V.w.b. Front Squats mag je blij zijn dat je mij niet 1 of 2 jaar geleden hebt zien Front Squatten, want ik heb mezelf echt 200% verbeterd en het gaat steeds beter. Motoriek en knee caving is altijd een zwak punt geweest (van kinds af aan al issues mee gehad) en ik werk hier hard aan en ben best content over de vooruitgang. Het gaat steeds beter. Knee caving is veel minder dan het was en diepte veel beter dan het was. Kun je v.w.b. Front Squat wat specifieker zijn? Daarnaast heb ik liever dat mijn echte naam niet meer gebruikt wordt, maar dat was je vast niet ontgaan. :thumbs:

Opbouwende kritiek/feedback is prima, zo'n reactie als hierboven voegt niet heel veel toe en kan ik weinig mee. Wat ik eraan heb gedaan is een goede squatles van een PL-coach genomen (die was niet zo negatief over de uitvoering) en extra oefeningen voor abductors, rek- en strekoefeningen en verder het gebruik van een elastiek, zoals te zien.

Laatst bewerkt:
Niiiceee die front squat :D

• Heart
Sorry, verkeerd gezien, had niet door dat het ondertussen veranderd is, mijn excuses :duh:

Heb je naam weggehaald.

Wat specifieker? Ik zou of er mee kappen tot je rechtop kan blijven of drastisch naar beneden gaan in gewicht. Je klapt naar voren toe en je knieen klappen nog steeds gelijk naar binnen.

• Like
Terug
Naar boven