MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

20200707 Legs

- Front Squat:

Opwarmsets
5 x 100
Set 1 100 kg easy

4 x 5 x 110 kg
Lekker

- SLDL:
4 x 10 x 140 kg
:zweet:

- Small-Stance Incline Squat Machine: (soort Hack Squat, maar niet helemaal)
12, 12, 13, 14 x 120 kg
Leegpompen
Filmpje laatste set.

En deze keer geen emoticons maken, anders ga ik naar de popo, AVG enzo je weet toch. :scold:
Op dit filmpje is copyright (c) enzo van toepassing; niets van deze beelden mag worden gebruikt, bewerkt of gedeeld zonder toestemming eigenaar, blablabla.

- Lying Leg Curl:
4 sets 20 kg/side
Dropset 15 kg/side

- Seated SS Standing Calf Raise:
4 sets 60-50 kg (dropset 40 kg) SS 75 kg

- Leg Extension:
4 sets 50 kg
Dropset 40 kg

- Abductor Machine:
3 x 15 x 80 kg met hold

- Cardio: 25 minuten crosstrainer
(En fietsen van/naar gym)

- Machine Abs:
4 sets 50 kg zonder/met leg support

Armen zien er goed droog/shredded uit. Netjes

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Maakt niet uit. Overigens vind ik dat anders. Het ging mij er meer om dat mijn naam niet zo snel te herleiden is NAAR het forum. Mensen op het forum weten toch wel hoe ik heet en bekenden herkennen mij in het filmpje wel (maar daarvoor meot je eerst op het forum terechtkomen).

Heb je naam weggehaald.

Wat specifieker? Ik zou of er mee kappen tot je rechtop kan blijven of drastisch naar beneden gaan in gewicht. Je klapt naar voren toe en je knieen klappen nog steeds gelijk naar binnen.
Dat herken ik niet (niet rechtop blijven), mogelijk vertekent het beeld. Op een lichter gewicht is mijn uitvoering niet anders. Ik klein beetje voorover heb ik altijd wel, met Back Squat heel erg. Met Front Squats veeeel minder (één van de redenen dat ik deze doe + quad focus) en ik denk dat de BB onmogelijk blijft liggen (ik heb mijn handen niet eens nodig) als je ver voorover buigt. Ik heb nog lichte knee caving, maar kan het tijdens de set corrigeren. Als je weet hoe het was, zou je de verbetering duidelijk zien. Per maand kan ik ook duidelijke verbetering zien en regelmatig doe ik deloading. Ik vind het nu best meevallen en de diverse malen dat ik in de gym feedback heb gevraagd krijg ik dezelfde terugkoppeling dat er nog 'lichte' knee caving is, maar niet zo extreem meer. In ieder geval bedankt voor je feedback, ik blijf eraan werken. :thumbs:

Ze hebben hier geen normale Hack Squat. De eerste keer vond ik 'm echt kut. Nu doe ik 'm enkel als soort van assistance, dus naast Squats of Leg Presses (in dit geval close stance, voeten tegen elkaar). Met squatschoenen is de hoek wel oke, ik kom diep genoeg en duw mezelf niet 'uit het bankje', wat je misschien zou verwachten.
Ik gebruik deze machine vooral voor de kuitjes 👌

• Like
Reden trouwens van mijn filmpjes was omdat ik het gewoon leuk vind om te delen. :)
Niet zozeer voor feedback, dan had ik wel uit een andere hoek gefilmd. Indien ik feedback wil, weet ik bij wie ik terecht kan. Ik krijg liever IRL feedback (van een coach), aangezien filmpjes niet heel goed te beoordelen zijn en het totaalplaatje niet te overzien. In het verleden heb ik hier weleens feedback op Deadlifts gevraagd en ondanks dat het allemaal goed bedoeld was, heeft dat averechts gewerkt (tips omtrent lager houden van mijn kont werkte averechts). Daarom post ik geen filmpjes meer voor feedback, puur ter motivatie en om progressie te delen. Nu ik de laatste fase van de cut in ga, zal het soms ook wat meer 'zombiemodus' zijn en vermijd ik de discussie. Weinig energie voor enzo. :P
Nu gaat het overigens nog wel prima, maar er gaan nog wat low-dagen aankomen. :p

Ik gebruik deze machine vooral voor de kuitjes 👌
Hij heet inderdaad Incline Squat / Calf Raise. Ik prefereer andere voor kuiten, maar kan het nog een proberen. Oogt dan een beetje als die Calf Raise van Techogym, die vind ik niet fijn.

Lekker bezig man! :thumb:

Flinke gains gemaakt B

• Heart
20200708

- Incline BP:

10, 10, 10, 9+1 x 100 kg

- Low Incline DB Press:
4 sets 42 kg

- Seated DB Shoulder Press:
4 sets 36 kg

- Bayesian Flye (Cable, kneeling):
4 sets 15 kg
Extra strikt, ik had nog wat goed te maken.;)

- Machine Side Raise SS Bent Over Side Raise:
4 sets 10 kg/side SS 7.5 kg/side

- Cable Rope Triceps Pushdown:
4 sets 60-70 kg

- Cable Triceps Overhead Extension:
4 sets 55 kg

Cardio: Fietsen van en naar gym en notaris (35 minuten)
50 minuten wandelen van/naar salsales. Vanavond weer voor het eerst salsa. :cheer:
Ben alles verleerd.

Hypotheek vandaag overgesloten: 1.29%, 20 jaar, lineair. :)

Ik was al blij dat ik aan 2% kon lenen 😲

Wauw, ik dacht dat ik drie jaar geleden met 1,79% voor 10 jaar echt de hoofdprijs te pakken had. :roflol:
Wel goede voorwaarden? Kun je de hypotheek meeverhuizen etc?

Daar zit geen opslag voor boete in denk ik? Betaal je die nu ineens? Je hebt het ongetwijfeld goed uitgerekend en het zal rendabel zijn maar toch benieuwd wat je dit onderaan de streep gaat opleveren. Had altijd de indruk dat de boete (en kosten notaris/bank) ongeveer gelijk was aan het rentevoordeel in de toekomst.

Daar zit geen opslag voor boete in denk ik? Betaal je die nu ineens? Je hebt het ongetwijfeld goed uitgerekend en het zal rendabel zijn maar toch benieuwd wat je dit onderaan de streep gaat opleveren. Had altijd de indruk dat de boete (en kosten notaris/bank) ongeveer gelijk was aan het rentevoordeel in de toekomst.

Ik heb me er ook in verdiept en volgens mij is het vooral aantrekkelijk als je nieuwe looptijd beduidend langer is dan je huidige.

Terug
Naar boven