Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga een 10 stemmen indien je een filmpje post van je salsamoves
Er wordt niet gefilmd tijdens de les. We mogen soms filmen dat een koppel een nieuwe aangeleerde combinatie doet, maar enkel om dit binnen de groepsapp te delen. Delen van filmpjes daarbuiten en op social media is (contractueel) niet toegestaan. Ik wil bovendien geen stemmen ronselen en gewoon beoordeeld worden op mij fysiek, progressie, transformatie , posing etc.

Wauw, ik dacht dat ik drie jaar geleden met 1,79% voor 10 jaar echt de hoofdprijs te pakken had. :roflol:
Wel goede voorwaarden? Kun je de hypotheek meeverhuizen etc?
Ik had 5 jaar geleden voor 2,75% afgesloten voor 10jaar, maar besloten nu over te sluiten. Die boete heb ik zo terugverdiend.

Daar zit geen opslag voor boete in denk ik? Betaal je die nu ineens? Je hebt het ongetwijfeld goed uitgerekend en het zal rendabel zijn maar toch benieuwd wat je dit onderaan de streep gaat opleveren. Had altijd de indruk dat de boete (en kosten notaris/bank) ongeveer gelijk was aan het rentevoordeel in de toekomst.
Zeker, ik heb de boete betaald, maar zelfs als dit zou meefinancieren zou het lonen. Ik heb de berekening niet bij de hand en geen hypotheekadviseur genomen. Het is niet alleen het lage rentepercentage, ook de termijn, 20 jaar.

Ook? Ik heb lineair, onder de streep veel voordeliger.

Ook? Ik heb lineair, onder de streep veel voordeliger.
Excuus, verkeerd gelezen. :p
Klopt inderdaad, over de hele looptijd ben je niet kwijt, en je maandlasten dalen structureel in tegenstelling tot die van mij..
Lineair was helaas op het moment van afsluiten van mijn hypotheek geen optie, want dat had ook zeker mijn voorkeur.

• Like
Waarderingen: BB_
Er wordt niet gefilmd tijdens de les. We mogen soms filmen dat een koppel een nieuwe aangeleerde combinatie doet, maar enkel om dit binnen de groepsapp te delen. Delen van filmpjes daarbuiten en op social media is (contractueel) niet toegestaan. Ik wil bovendien geen stemmen ronselen en gewoon beoordeeld worden op mij fysiek, progressie, transformatie , posing etc.

Ah je hebt je moraalridderpak weer aan vandaag :)

On a verrie serious note; ik zal proberen te stemmen adhv jouw progressie en die dm van je niet mee te laten tellen in mijn beoordeling.

20200709 Pull

- Landmine Row V-Grip
- Low Row (Machine)
- Semi-Supinated Wide-Grip Lat Pulldown
- Hammer Strength MTS Front Pulldown
- Cable Shrugs
- Sumo DL
- Rotating Bar Biceps Curl
- Standing DB Hammer Curl
- Abs (Machine)
- Cardio: 20 minuten crosstrainer

(Tussen-de-middag op werk 40 minuten gewandeld.)

Vet bussie, moet nog eten. :meal:

Had jij nou de flexcup of de Enercup gedaan? Welk jaar was dat en wanneer ga je weer het podium op?

Had jij nou de flexcup of de Enercup gedaan? Welk jaar was dat en wanneer ga je weer het podium op?
Gold's Gym Classic, september 2018. Ik beschouw deze contest als soort 'generale' en als ik mijn fysiek goed genoeg vind, wil ik over één jaar een wedstrijd doen. Dan heb ik nog een jaar om te bouwen en aan mijn zwakke punten (m.n. massa op mijn benen) te werken.

---
20200710 Legs

- Front Squat:

5 x 5 x 100 kg
@Bokito niet te zwaar gegaan en goed gelet op rechtop bijven en knee caving (knikken). Dat laatste had ik redelijk goed onder controle, ik voel en zie het met de week beter gaan.:)

- Small-Stance Incline Squat Machine:
12 x 120 kg
10, 10, 10 x 140 kg pffff

Rekken/strekken tussendoor

- Lying Leg Curl:
4 sets 20 kg/side
Dropset 15 kg met hold

- Standing Leg Curl:
4 sets 35 kg

- Leg Extension:
4 sets 50 kg met hold
Dropset 40 kg met hold

- Seated SS Standing Calf Raise:
4 sets 60-50 kg SS 75 kg
Dropset

- Abductor Machine:
4 sets 75 + band/elastiek

---

Bij m'n zus op bezoek geweest. Nog wat praktische dingen gegeven:
bla.JPGIMG_20200710_164954.jpg
Over 10 dagen is zij uitgerekend. :heart: Ze is nog steeds superfit en amper aangekomen, op de babybuik na. Nog steeds doet ze iedere dag een spinningles en is ze superactief. :roflol:
Ze had echt leuke zelfgemaakte rompertjes (met vriendinnen tijdens de babyshower), deze was geweldig. :roflol:
IMG_20200710_165041.jpg
Niemand (nou ja, enkel de verloskundige dan) weet of het een jongen of meisje wordt. Ik zat vanaf het begin op meisje, maar vrijwel iedereen zit nu in het jongetjekamp; je schijnt het te kunnen zien ofzo. :dunno:
IMG_20200710_162423.jpgIMG_20200710_164945.jpg

Laatst bewerkt:
Dat rompertje, moest lachen:roflol:

Gold's Gym Classic, september 2018. Ik beschouw deze contest als soort 'generale' en als ik mijn fysiek goed genoeg vind, wil ik over één jaar een wedstrijd doen. Dan heb ik nog een jaar om te bouwen en aan mijn zwakke punten (m.n. massa op mijn benen) te werken.

---
20200710 Legs

- Front Squat:

5 x 5 x 100 kg
@Bokito niet te zwaar gegaan en goed gelet op rechtop bijven en knee caving (knikken). Dat laatste had ik redelijk goed onder controle, ik voel en zie het met de week beter gaan.:)

- Small-Stance Incline Squat Machine:
12 x 120 kg
10, 10, 10 x 140 kg pffff

Rekken/strekken tussendoor

- Lying Leg Curl:
4 sets 20 kg/side
Dropset 15 kg met hold

- Standing Leg Curl:
4 sets 35 kg

- Leg Extension:
4 sets 50 kg met hold
Dropset 40 kg met hold

- Seated SS Standing Calf Raise:
4 sets 60-50 kg SS 75 kg
Dropset

- Abductor Machine:
4 sets 75 + band/elastiek

---

Bij m'n zus op bezoek geweest. Nog wat praktische dingen gegeven:
bla.JPGIMG_20200710_164954.jpg
Over 10 dagen is zij uitgerekend. :heart: Ze is nog steeds superfit en amper aangekomen, op de babybuik na. Nog steeds doet ze iedere dag een spinningles en is ze superactief. :roflol:
Ze had echt leuke zelfgemaakte rompertjes (met vriendinnen tijdens de babyshower), deze was geweldig. :roflol:
IMG_20200710_165041.jpg
Niemand (nou ja, enkel de verloskundige dan) weet of het een jongen of meisje wordt. Ik zat vanaf het begin op meisje, maar vrijwel iedereen zit nu in het jongetjekamp; je schijnt het te kunnen zien ofzo. :dunno:
IMG_20200710_162423.jpgIMG_20200710_164945.jpg
Leuk rompertje, mooie kat!

Gefeliciteerd ome BB_.

• Heart
20200711 Push

- Incline DB Press:

12, 10, 10, 9 x 46 kg

- Seated DB Shoulder Press:
5 sets 36 kg

- Incline Machine Press:
12, 12 x 80 kg
10, 10 x 90 kg

- Bayesian Cable Flye:
(geknield, strikt)
1 set 15 kg/side
3 sets 20 kg/side

- Reverse Cable Flye:
4 sets 15 kg/side

- Machine Side Raise:
4 sets 10 kg/side

- Bench Dips:
4 sets met dropsets BW+75-50-25-0 kg

- Cable Rope Triceps Pushdown:
4 sets 55-65 kg (normal-close grip)

Cardio: 10 minuutjes maar op de crosstrainer, want zou nog gaan fietsen.
Was te leeg voor abs, maar dat maak ik morgen wel goed.

Eind v/d middag gefietst. Moest even een overhemd/blouse omruilen, had ik via internet besteld bij Only for Men. XXL bleek toch wat te krap voor de chest en biceps. :roflol: Dichstbijzijnde winkel was 14 km fietsen, dus dat was een mooi stukje (heen-terug dus 28 km). Ik was er niet eerder geweest, maar echt een goede winkel. Deze voeg ik toe aan m'n lijstje favorieten naast Just Brands, PME Legend, Levi's Store en G-Star (en Hudsons Bay... o nee, daar was wat mee:duh:). Goeie merken en uitverkoop. Twee paar herenschoenen gekocht, want had ik nodig. Ik moet binnenkort ook eens een nieuw (maat)pak kopen, want ben overal uitgegroeid. Heb alleen geen zin om megaveel aan maatwerk uit te geven, als ik het over twee jaar toch niet meer pas.:roflol:

Iemand ervaringen/tips v.w.b. overhemden/colberts/pantalons? Laatst in de VS wel goed geslaagd (Calvin Klein en Hugo Boss, en ook nog voor een goeie prijs). Nou heb ik nog wel het 'geluk' dat mijn taille vrij breed is en ik heb geen hele grote benen, maar toch zijn m.n. overhemden al een issue.

Op de terugweg kreeg ik lichte hongerklop tijdens het fietsen. Wel gewoon in staat naar huis te fietsen, maar ik zit nu nog te trillen, niet normaal, haha. :P
Heb net een blikje zero energiedrink genomen en kopje bouillon, met kalium + natrium(chloride). Niets gegeten verder, maar heb dadelijk gelukkig nog een m'n grootste meal (50 gram rijst, 300 gram kabeljauw/panga en 800 gram groenten) en pre-bed m'n kwark (ik wilde ik daar op in moeten leveren en daar nu al kcal van verbruiken).

Zit op 2900 kcal; BW vandaag was 105.4 kg.

Pakken hebben ze volgens mij niet, maar regan grimes draagt vaak father sons. Imo mooie kleding, miss moeite waard om te kijken

• Like
Pakken hebben ze volgens mij niet, maar regan grimes draagt vaak father sons. Imo mooie kleding, miss moeite waard om te kijken
Waar niet? Ik was er net, en ze hadden er veel pakken en deden ook maatwerk.
Bedankt!

Als je in de buurt van een outlet woont, is dat ook nog de moeite waard!

• Like
Vakantie naar Vietnam boeken en een bolledig maatpak voor 160 euro. Maarja, das ff lastig. Haal mijn pakken altijd bij suitsupply.
Qua overhemden zijn er tegenwoordig best wel veel die maatoverhemden maken voor 60 euro per stuk.

• Like
Vakantie naar Vietnam boeken en een bolledig maatpak voor 160 euro. Maarja, das ff lastig. Haal mijn pakken altijd bij suitsupply.
Qua overhemden zijn er tegenwoordig best wel veel die maatoverhemden maken voor 60 euro per stuk.
Heb ik gedaan, in Hoi An uiteraard. Maatpak. Perfect. Ben er allang uitgegroeid. :roflol:

60 voor maatwerk is niet duur? Ik koop dingen in de uitverkoop of de VS. Nette overhemden vind ik Hugo Boss, Tommy Hilfiger en Calvin Klein fijn. Casual PME, G-Star, Levi's, Scotch & Soda etc.

Bedoelde geen pakken bij father sons ;)
N
Zit niet in NL, maar zal eens kijken in de VS.

Terug
Naar boven