Simsalabimmusclesforsewin
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het enige dat ik tweedehands koop is een auto en een huis.Ik koop soms 2de hands kleding bijvoorbeeld bij episode in amsterdam. Dat past vaak beter dan nieuwe pasvormen. Overhemden, polos, broeken alles past net wat beter en zit nergens te strak voor mij. In ieder geval dat is wat me opviel bij de items die ik heb gekocht.
Rijke tatta.Het enige dat ik tweedehands koop is een auto en een huis.
Pas jij die broeken daar? Laatste keer dat ik daar was zag ik alleen skinny jeans lol.Ga gewoon 2xper jaar langs de primark, heb je gelijk alles![]()
Ik vind het gewoon sonde om zo vaak nieuwe kleren te kopen. Haal ik het liever goedkoper tweedehands, en als ik dan eenmaal een grootte heb bereikt dat ik niet meer groei dan koop ik nieuwe kwaliteit kleren.Het enige dat ik tweedehands koop is een auto en een huis.
Zelfs zonder sportschool heb ik nooit skinny jeans gepast. Dat gaat echt nergens over die broeken.Pas jij die broeken daar? Laatste keer dat ik daar was zag ik alleen skinny jeans lol.
Het enige dat ik tweedehands koop is een auto en een huis.
Koop gewoon een paar joggingbroeken, hoodies en you goodIk koop soms 2de hands kleding bijvoorbeeld bij episode in amsterdam. Dat past vaak beter dan nieuwe pasvormen. Overhemden, polos, broeken alles past net wat beter en zit nergens te strak voor mij. In ieder geval dat is wat me opviel bij de items die ik heb gekocht.
Ik ben een slecht mens.ik dacht dat je tegen overmatige consumptie /verspilling was BB

Inderdaad.Skinny jeans![]()
![]()
![]()
Zo debiel, alsof ze de broek van hun kleine zusje geleend hebben.
Koop gewoon een paar joggingbroeken, hoodies en you good

Zelfs als ze zou passen vind ik het compleet achterlijk eruit zien. Net als broeken met gaten. Alsof het mode is er als een zwerver bij te lopen.Zelfs zonder sportschool heb ik nooit skinny jeans gepast. Dat gaat echt nergens over die broeken.
in enkele normale modelletjes met genoeg stretch welPas jij die broeken daar? Laatste keer dat ik daar was zag ik alleen skinny jeans lol.

Ja, die broeken met gaten zijn geheel debiel.Zelfs als ze zou passen vind ik het compleet achterlijk eruit zien. Net als broeken met gaten. Alsof het mode is er als een zwerver bij te lopen.
Doet me hieraan denken.
Jullie klinken als opa. Vroeger, toen ze nog broeken zonder gaten hadden.
Vroeger toen die draak shirtjes en broeken in waren.Jullie klinken als opa. Vroeger, toen ze nog broeken zonder gaten hadden.

Broeken met gaten is juist retro, hippie tijdperk, Woodstock, m'n vaders generatie liep er vroeger zo bij. Mij opa liep altijd met z'n tot aan z'n oksels opgetrokken broek. Korte broek met sandalen en geitenwollensokken.Jullie klinken als opa. Vroeger, toen ze nog broeken zonder gaten hadden.
heerlijk geen f**k geven om hoe het eruit ziet.Toch niet ook toevallig bamboo silk? Ben ook uit mijn pak gegroeid helaas. Als je wil kan ik wel die namen voor je opvissen voor 60 euro per hemd.Heb ik gedaan, in Hoi An uiteraard. Maatpak. Perfect. Ben er allang uitgegroeid.
60 voor maatwerk is niet duur? Ik koop dingen in de uitverkoop of de VS. Nette overhemden vind ik Hugo Boss, Tommy Hilfiger en Calvin Klein fijn. Casual PME, G-Star, Levi's, Scotch & Soda etc.
N
Zit niet in NL, maar zal eens kijken in de VS.