- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
*Tweifelen
Grapje 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*Tweifelen

Dat doe ik morgen dus maar.

Mooi kindje B20200725 Legs
- Cardio: 10 minuten fietsen
- Lying Leg Curl:
2 opwarmsets
4 sets 20 kg/side
1 dropset
Tussendoor hamstring stretches
- Front Squat:
Rekken/strekken + opwarmsets
5 x 5 x 100 kg
- SLDL:
4 x 10 x 140 kg
- Squat Machine:
4 x 8 x 150 kg met constante spanning (benen niet strekken)
- Leg Extension:
2 sets 55 kg
2 sets 50 kg
1 dropset
- Abductor Machine:
3 x 15 x 75 kg + band
- Seated Calf Raise:
4 sets met dropsets
- Cardio: 11 minuten crosstrainer
En toen had ik helaas geen tijd meer, moest weg. Ik zat wel lekker in de flow en had nog wel even door willen gaan met cardio en nog abs willen pakken.Dat doe ik morgen dus maar.
![]()
Lekker rustig, heeft alleen maar geslapen
Wel lief

Wie?
Roelvink
droeft**ter topic ban gevenLogvervuiling! Geen paupers in mijn log. Grrr
Dit soort BS graag in de spoiler. Of helemaal niet.![]()
Fixed
20200725 Legs
- Cardio: 10 minuten fietsen
- Lying Leg Curl:
2 opwarmsets
4 sets 20 kg/side
1 dropset
Tussendoor hamstring stretches
- Front Squat:
Rekken/strekken + opwarmsets
5 x 5 x 100 kg
- SLDL:
4 x 10 x 140 kg
- Squat Machine:
4 x 8 x 150 kg met constante spanning (benen niet strekken)
- Leg Extension:
2 sets 55 kg
2 sets 50 kg
1 dropset
- Abductor Machine:
3 x 15 x 75 kg + band
- Seated Calf Raise:
4 sets met dropsets
- Cardio: 11 minuten crosstrainer
En toen had ik helaas geen tijd meer, moest weg. Ik zat wel lekker in de flow en had nog wel even door willen gaan met cardio en nog abs willen pakken.Dat doe ik morgen dus maar.
![]()
Lekker rustig, heeft alleen maar geslapen
Wel lief
Haha. Vind ze wel chill, PME Legend, heb ze in 3 kleuren ofzo.

, ondanks dat ik overdag maar 600 kcal op had en het al 17:05 uur was na mijn training. De meeste kcal in de avond dus (ik schrap er wel een paar); dat komt goed uit, want morgen PSMF-dag.
Ik schaam me enkel echt voor mijn benen, die gewoon te klein zijn en waar te weinig massa en definitie op zit. Daarnaast vind ik mij richting het einde van de cut qua definitie/strepen/droogheid niet verkeerd, maar vind mezelf nu wel echt klein aan het worden. Voor een Classic Physique-wedstrijd volgend jaar, denk ik wel dat het goed genoeg is als ik komend jaar nog e.e.a. verbeter.Nee. Voor mij is het een extra boost om het laatste beetje stubborn vet weg te krjjgen en ik heb hier wel goeie ervaring mee (wel beperkt).Wat is het voornaamste doel van een PSMF dag? Vocht afdrijven?

Klopt. Ik wil zien wat het doet. Als ik geen wedstrijdambities had, had ik het overigens niet gedaan, want enkel voor een contest hier vind ik het de impact op je lever niet waard.Wat een kut smoes om winny te gaan gebruiken, je wilt gewoon wat harder staan daarom fl**ker je er winny bij![]()