AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Veel volume eten. Vetten en kh’s beperken. Ik kan je wel een kijkje geven in mn PSMF dagen als je wilt.
Ja graag, ik zit voornamelijk met het ontbijt...dan krijg ik echt niks hartigs weg.
Zat te denk om dan kwark met Griekse yoghurt te mengen maar in zuivel zit altijd wel iets melksuiker dus of dat nou een goed idee is

Ja graag, ik zit voornamelijk met het ontbijt...dan krijg ik echt niks hartigs weg.
Zat te denk om dan kwark met Griekse yoghurt te mengen maar in zuivel zit altijd wel iets melksuiker dus of dat nou een goed idee is

Die hoeveelheid koolhydraten zijn te verwaarlozen. Ontbijten doe ik rond 12:00. Stuur mij even een pb, dan kan ik aangeven hoe ik het aanpak. Dan bevuil ik BB zijn topic niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
Ik ontbijt niet als ik PSMF. Waarschijnlijk eet ik enkel witvis, groenten , eieren , ei-eiwit en caseïne whey voor het slapen. Bouillon en blikje tonijn (zout) voor het trainen. Kwark past niet in m'n schema wegens de carbs. Ik doe het maar voor 1 of 2 dagen.

• #1.184
Die hoeveelheid koolhydraten zijn te verwaarlozen. Ontbijten doe ik rond 12:00. Stuur mij even een pb, dan kan ik aangeven hoe ik het aanpak. Dan bevuil ik BB zijn topic niet.
Nee dat zijn ze niet voor een PSMF- dieet, het is net als keto(niet voor vetten). Beter haal je die beetje carbs uit groenten.
Een kleine hoeveelheid kwark kan wel, maar dan is je ruimte gauw op.

• #1.185
Cottage cheese kan trouwens wel. 100 of 200 gram.

Ik wou het ook alleen in het weekend proberen als ik thuis ben en verder niet al teveel verplichtingen heb. Mocht het niet lekker vallen is er niet veel aan de hand . Door de week als ik moet werken eet ik gewoon gezond incl fruit en brood of havermout.

• #1.194
Ben in gym, ik log straks. Net klaar met een heerlijke training op een PSMF-dieet.:flexing:

Volgens mij is er al aangegeven dat het om een misverstand ging dus rellen mag lekker in dm.

Wat is trouwens de meerwaarde van een coach? Het is niet alsof de kennis die zij bezitten nergens te verkrijgen is.

Als je iemand nodig hebt om je te motiveren dan kun je maar beter gaan dammen.

Nou dat is dus eigenlijk nog niet duidelijk heb ik begrepen.

Wat is trouwens de meerwaarde van een coach? Het is niet alsof de kennis die zij bezitten nergens te verkrijgen is.

Denk toch aan meerdere factoren dan enkel motivatie.

Waarom hebben voetbalteams en alle andere sporters op deze planeet een of zelfs meerdere coaches? Wat maakt (wedstrijd)bodybuilding zo anders dat je geen coach nodig denkt te hebben?

Terug
Naar boven