XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
@BB_ beta-alanine is alleen juist weer iets waarbij je geen rustperiode moet nemen. Daar waar je met creatine na een paar dagen verzadigd bent, gaat dat bij beta-alanine tenminste 4 maanden door. (Het is zelfs onbekend waar het limiet daarvoor ligt, de onderzoeken hebben daar nog niet lang genoeg voor geduurd.)
Thanks! :)

---

Ik werd vanochtend ruim voor mijn wekker uitgerust wakker (zeldzaam) en zat vol energie, dus ben wat vroeger aan het werk gegaan. :cool: De laatste 1-2 weken slaap ik sowieso beter; ik moet wel elke nacht 2x pissen, maar daarna val ik vrij vlot weer in slaap (dat had ik in het verleden niet). :p

Vandaag had ik echt veel energie en voelde me goed. :pressing: Gisteren was dus een uitzondering; zo zie je maar weer, 1 slechte dag zegt niets (maar 1 goede natuurlijk ook niet, 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar het glas is natuurlijk altijd halvol).

20200723 Push

- Bench Press:

12, 10, 9, 10 x 110 kg

- OHP:
12, 11, 10, 10 x 60 kg

- Incline DB Press:
12, 9, 8, 8 x 42 kg

- Seated Bayesian Cable Flye:
4 x 15 x 20 kg/side

- Machine Side Raise SS Bent-Over Raise (Rear Delt):
4 sets 11.25 kg SS 7.5 kg
Dropsets na laatste set totdat ik zonder gewicht stuk ging :fire:

- Verzwaarde Bench Dips:
4 sets met dropsets BW+75-50-25-0 kg :)

- Cable Rope Triceps Pushdown:
4 sets 55 SS 65 kg (Normal SS Close Grip)

- Cable Crunches (abs):
4 sets ca. 12-15 reps x 120 kg, oef

- Cardio: 24 minuten crosstrainer (+ tussen-de-middag op het werk al 40-45 gewandeld)

Training ging erg lekker, zo mag heb komende weken wel blijven gaan.:woot: Lang bezig geweest weer. Nu eten. :eating:

Ik ben zaterdag of zondag welkom bij mijn zus, kan niet wachten. Heb vandaag een mutsje besteld met de naam erop. :)

Als collega's met hun pasgeborene even op bezoek komen op kantoor ben ik ook diegene die er niet smeltend rond gaat hangen :roflol:
Haha maar dat heb ik ook hoor! Familie-eigen baby's vind ik dan wel heel leuk (behalve als ze gaan huilen, daar word ik zenuwachtig en agressief van). Maar baby's van vriendinnen/collega's etc heb ik he-le-maal niks mee...

• Like
Waarderingen: BB_
Haha maar dat heb ik ook hoor! Familie-eigen baby's vind ik dan wel heel leuk (behalve als ze gaan huilen, daar word ik zenuwachtig en agressief van). Maar baby's van vriendinnen/collega's etc heb ik he-le-maal niks mee...
Dat inderdaad. Al is dat nu ik zwanger ben anders (iets met hormonen :roflol: ). Alleen heeft mijn kerel dat nu ook haha. Eigen kinderen is heel wat anders.

Ik heb mij trouwens nooit beperkt gevoeld (ondanks dat ik nog piepjong was en het niet gepland was). We hadden wel een beetje geluk qua oppas en natuurlijk maar 1 kind. Nog steeds is mijn dochter hun enige kleinkind dus ze hebben wederom aangeboden veel te willen oppassen:p Inmiddels is mijn dochter een extra "moeder" zodra de baby er is:p

Ik snap dat gevoel wel. Ik merk dat een kinderwens pas gaat leven als alles in je leven op zijn plek valt. Althans, niet voor iedereen natuurlijk:)

Laatst bewerkt:
Dat inderdaad. Al is dat nu ik zwanger ben anders (iets met hormonen :roflol: ). Alleen heeft mijn kerel dat nu ook haha. Eigen kinderen is heel wat anders.

Ik heb mij trouwens nooit beperkt gevoeld (ondanks dat ik nog piepjong was en het niet gepland was). We hadden wel een beetje geluk qua oppas en natuurlijk maar 1 kind. Nog steeds is mijn dochter hun enige kleinkind dus ze hebben wederom aangeboden veel te willen oppassen:p Inmiddels is mijn dochter een extra "moeder" zodra de baby er is:p

Ik snap dat gevoel wel. Ik merk dat een kinderwens pas gaat leven als alles in je leven op zijn plek valt. Althans, niet voor iedereen natuurlijk:)
Heel herkenbaar! (behalve dat wij niet meer piepjong (maarja, wat is piepjong) waren en alles gepland was)
Gelukkig hebben wij ook genoeg oppas, dat maakt het leven wel makkelijker!

Baby's/kinderen zeggen mij gewoon helemaal niets. Of ze nu van familie, vrienden of collega's zijn :roflol: .

Baby's/kinderen zeggen mij gewoon helemaal niets. Of ze nu van familie, vrienden of collega's zijn :roflol: .

Hahahaha heerlijk! Eindelijk een vrouw die precies hetzelfde gevoel heeft bij kinderen als ik, namelijk geen. Merk dat ik daar vaak raar op word aangekeken door anderen, die dat meestal volstrekt onbegrijpelijk vinden.

Hahahaha heerlijk! Eindelijk een vrouw die precies hetzelfde gevoel heeft bij kinderen als ik, namelijk geen. Merk dat ik daar vaak raar op word aangekeken door anderen, die dat meestal volstrekt onbegrijpelijk vinden.
Helemaal prima toch! Ik heb het altijd raar gevonden dat mensen een mening over bewust kindloze mensen hebben...
Ondanks dat ik zelf kids heb (of misschien juist :p) snap ik heel goed dat mensen hier anders in staan. En dat je niks met kinderen (van anderen of van jezelf) hebt.

Ik heb met mijn man afgesproken dat, als onze kids niet meer meegaan op vakantie, we naar kindvrije locaties op vakantie gaan :p

Er zijn er hier nog hoor, @HillR bijvoorbeeld :). Een discussie die al in vele topics voorbij is gekomen haha!
Maar in het algemeen word je wel als "abnormaal" gezien ja.
Toen ik net veranderd was van job (ik was toen bijna 27) en zei dat ik geen kinderen had en ook geen wilde, kreeg ik alleen "dat zal nog wel veranderen, je bent nog jong" te horen.
Intussen weten ze dat ze die commentaar voor zichzelf mogen houden :p.
Ik heb gewoon he-le-maal geen kinderwens, so what?

Helemaal prima toch! Ik heb het altijd raar gevonden dat mensen een mening over bewust kindloze mensen hebben...
Ondanks dat ik zelf kids heb (of misschien juist :p) snap ik heel goed dat mensen hier anders in staan.

Ik heb met mijn man afgesproken dat, als onze kids niet meer meegaan op vakantie, we naar kindvrije locaties op vakantie gaan :p

Wat een goede afspraak!

Iedereen moet vooral doen waar hij/zij gelukkig van wordt. Leven en laten leven. Mijn vriend is nog veel meer "anti-kind" dan ik, maar voor mijn gevoel wordt dat bij mannen meer geaccepteerd. Als een vrouw zegt dat ze bewust geen kinderen wil, dan leidt dat over het algemeen, althans dat is mijn ervaring, tot veel meer verbaasde gezichten dan wanneer een man (lees: mijn vriend) exact hetzelfde zegt.

Toen ik net veranderd was van job (ik was toen bijna 27) en zei dat ik geen kinderen had en ook geen wilde, kreeg ik alleen "dat zal nog wel veranderen, je bent nog jong" te horen.

Dat heb ik dus jarenlang gehoord. Inmiddels ben ik halverwege de dertig. Dan zou je toch denken dat dit soort opmerkingen niet meer gemaakt worden, want dat "jonge' is er (helaas) wel een beetje af. Nu kreeg ik laatst de nieuwe variant erop te horen: "ja ik heb vroeger ook heel lang gezegd geen kinderen te willen tot ik midden dertig was en opeens mijn eierstokken gingen rinkelen. Misschien dat jou dit ook nog overkomt..." Ik adem dan maar weer eens diep in en tel ondertussen een paar keer tot 10.

Dat heb ik dus jarenlang gehoord. Inmiddels ben ik halverwege de dertig. Dan zou je toch denken dat dit soort opmerkingen niet meer gemaakt worden, want dat "jonge' is er (helaas) wel een beetje af. Nu kreeg ik laatst de nieuwe variant erop te horen: "ja ik heb vroeger ook heel lang gezegd geen kinderen te willen tot ik midden dertig was en opeens mijn eierstokken gingen rinkelen. Misschien dat jou dit ook nog overkomt..." Ik adem dan maar weer eens diep in en tel ondertussen een paar keer tot 10.
Ach, je hebt nog een paar jaar, mijn vrouw was ook rum 38 toen ze beviel van ons eerste kind. :p

Mijn god, dat staat me dus ook nog te wachten binnen een paar jaar :suicide:.

Er zijn er hier nog hoor, @HillR bijvoorbeeld :). Een discussie die al in vele topics voorbij is gekomen haha!
Maar in het algemeen word je wel als "abnormaal" gezien ja.
Intussen weten ze dat ze die commentaar voor zichzelf mogen houden :p.
Ik heb gewoon he-le-maal geen kinderwens, so what?
Is ook prima toch:)
Ik snap ik die opmerkingen wel (al zou ik dat zelf nooit zeggen). Ik heb vrienden die absoluut geen kinderen wilden maar toch begint dat nu ineens wel te komen. Al ken ik er ook zat die +40 zijn en het helemaal prima vinden om kinderloos door het leven te gaan.

Ik vind het zelf hartstikke gezellig. Ik denk serieus dat als ik mijn dochter niet had gehad dat ik er ook nu pas aan toe was:p Ik had zelf eigenlijk geen kinderwens, maar het is inmiddels 1 vd dingen in mijn leven waar ik het meest gelukkig van word:D

Laatst bewerkt:
@BB_ beta-alanine is alleen juist weer iets waarbij je geen rustperiode moet nemen. Daar waar je met creatine na een paar dagen verzadigd bent, gaat dat bij beta-alanine tenminste 4 maanden door. (Het is zelfs onbekend waar het limiet daarvoor ligt, de onderzoeken hebben daar nog niet lang genoeg voor geduurd.)

Stel je stopt tijdelijk met creatine om vochtretentie tegen te gaan, dan is het daarna toch effectief om een laadfase in te lassen waarbij je 10-20g dagelijks consumeert voor beperkte tijd? Dacht dat jij hier al eens wat over gepost had.

Stel je stopt tijdelijk met creatine om vochtretentie tegen te gaan, dan is het daarna toch effectief om een laadfase in te lassen waarbij je 10-20g dagelijks consumeert voor beperkte tijd? Dacht dat jij hier al eens wat over gepost had.
Een laadfase is altijd effectief nadat de creatinewaardes weer zijn genormaliseerd.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven