- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Thanks!@BB_ beta-alanine is alleen juist weer iets waarbij je geen rustperiode moet nemen. Daar waar je met creatine na een paar dagen verzadigd bent, gaat dat bij beta-alanine tenminste 4 maanden door. (Het is zelfs onbekend waar het limiet daarvoor ligt, de onderzoeken hebben daar nog niet lang genoeg voor geduurd.)

---
Ik werd vanochtend ruim voor mijn wekker uitgerust wakker (zeldzaam) en zat vol energie, dus ben wat vroeger aan het werk gegaan.
De laatste 1-2 weken slaap ik sowieso beter; ik moet wel elke nacht 2x pissen, maar daarna val ik vrij vlot weer in slaap (dat had ik in het verleden niet). 
Vandaag had ik echt veel energie en voelde me goed.
Gisteren was dus een uitzondering; zo zie je maar weer, 1 slechte dag zegt niets (maar 1 goede natuurlijk ook niet, 1 zwaluw maakt nog geen zomer, maar het glas is natuurlijk altijd halvol).20200723 Push
- Bench Press:
12, 10, 9, 10 x 110 kg
- OHP:
12, 11, 10, 10 x 60 kg
- Incline DB Press:
12, 9, 8, 8 x 42 kg
- Seated Bayesian Cable Flye:
4 x 15 x 20 kg/side
- Machine Side Raise SS Bent-Over Raise (Rear Delt):
4 sets 11.25 kg SS 7.5 kg
Dropsets na laatste set totdat ik zonder gewicht stuk ging

- Verzwaarde Bench Dips:
4 sets met dropsets BW+75-50-25-0 kg

- Cable Rope Triceps Pushdown:
4 sets 55 SS 65 kg (Normal SS Close Grip)
- Cable Crunches (abs):
4 sets ca. 12-15 reps x 120 kg, oef
- Cardio: 24 minuten crosstrainer (+ tussen-de-middag op het werk al 40-45 gewandeld)
Training ging erg lekker, zo mag heb komende weken wel blijven gaan.
Lang bezig geweest weer. Nu eten.
Ik ben zaterdag of zondag welkom bij mijn zus, kan niet wachten. Heb vandaag een mutsje besteld met de naam erop.

.