Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Snap de gedachtegang maar switch je tren (100mg nog steeds?) dan gewoon naar ace op 50mg ED als je harder wilt ogen.
Nu : blend van 200 Test E + 2 Mast + 100 Tren E.

Het idee is om te switchen naar 200g Tren Ace + 200 mg Mast (gelijk) + winstrol. Advies is welkom, ik wil komende week nog wat verder inlezen en dan definitief besluiten.

De levering is wel iets vertraagd wegens coronashit en ik heb het nog niet binnen. Ik verwacht het volgende week maandag uiterlijk (niet morgen, week erna), dus het hangt er nog even om.

Advies is geen blend gebruiken, zelfs niet van het merk wat jij gebruikt. Als je echt snel ace nodig moet hebben zou ik het gewoon van het generieke Nederlandse ug merk waar half het forum op zit halen. Tren wordt toch niet gefaked. Verhouding tren/mast heb ik geen verstand van.

Klopt. Ik wil zien wat het doet. Als ik geen wedstrijdambities had, had ik het overigens niet gedaan, want enkel voor een contest hier vind ik het de impact op je lever niet waard.

Zonder wedstrijdambities had ik mogelijk überhaupt geen AAS gebruikt.

Dus je gaat in je prep exact dezelfde hoeveelheden en middelen gebruiken die je nu doet?

• #1.165
Dus je gaat in je prep exact dezelfde hoeveelheden en middelen gebruiken die je nu doet?
Hoeveelheden niet, maar ik heb nog een jaar. Middelen in overleg met coach (en hoeveelheden ) en wat het waard is. Ik vind dat mijn huidige fysiek en kuurervaring tot op heden geen doseringen boven de 600 mg rechtvaardigde, maar komend jaar zal dat wel veranderen.

Is het wellicht niet verstandig om ook wat AI te nemen in je laatste week? Non suicidal ai natuurlijk.

• #1.168
Haha. Vind ze wel chill, PME Legend, heb ze in 3 kleuren ofzo. :P

---
Lekker uitgeslapen en daarna productief in huis geweest. Eind van de middag gesport. Als ik fysiek bezig ben, vind ik het gemakkelijk eten uit te stellen / te vermijden.

20200726 Push

- Low Incline DB Press:

10, 8, 10, 10 x 46 kg

- Seated DB Shoulder Press:
4 sets 36 kg, laatste set zaten er niet veel reps meer in
1 set 32 kg

- Incline Machine Press:
4 sets 90 kg
Dropset 80 kg

- Seated Bayesian Cable Flye:
15 x 20 kg/side
3 sets 25 kg/side

- Standing Machine Side Raise SS Bent-Over Raise (Rear Delt):
4 supersets 11.25 kg SS 7.5
Na laatste sets dropset 5 kg - 0 kg SS 5 kg - 0 kg
Heerlijk leeg gaan zonder gewicht :fire:

- Cable Rope Triceps Pushdown (Normal SS Small):
3 sets 55 kg SS 65 kg
Dropset

- Cable Rope Overhead Triceps Extension (Standing, niet naar voren, maar omhoog):
3 sets 35 kg
Dropset 30 kg

- Cable Crunches (Abs):
3 sets 120 kg
Dropset 107.5 kg met partials tot failure

- Cardio: 25 minuten crosstrainer en toen ging de gym dicht. Nog wel fietsen naar huis.:)

Echt weer een heerlijke training :grinny:, ondanks dat ik overdag maar 600 kcal op had en het al 17:05 uur was na mijn training. De meeste kcal in de avond dus (ik schrap er wel een paar); dat komt goed uit, want morgen PSMF-dag.

Morgen dus even echt laag (50 gram carbs, 50 gram vet, hoog in eiwit). Ik denk vnl. eieren, ei-eiwit, veel witvis en de nodige groenten (broccoli, paprika, ui, champignons), zoalang ik maar beneden de 50 gram carbs blijf. Als ik iets afwijk van het traditionele PSMF is ook niet erg. Kijken hoe het gaat. Als het nodig is de week erna nog 1 of 2 PSMF-dagen om het laatste beetje stubborn/hardnekkig vet weg te krijgen. Het is eigenlijk enkel de onderrug waar echt nog wat vanaf moet. Het lijkt alsof ik de laatste dagen alleen maar meer energie krijg; wellicht speelt het mentale aspecten een rol, aangezien het einde in zicht is, m'n shape droger wordt en privé en met werk alles lekker gaat. :) Ik schaam me enkel echt voor mijn benen, die gewoon te klein zijn en waar te weinig massa en definitie op zit. Daarnaast vind ik mij richting het einde van de cut qua definitie/strepen/droogheid niet verkeerd, maar vind mezelf nu wel echt klein aan het worden. Voor een Classic Physique-wedstrijd volgend jaar, denk ik wel dat het goed genoeg is als ik komend jaar nog e.e.a. verbeter.

Ik overweeg mijn kuur de laatste paar weken aan te passen. Wellicht toch een oral (winstrol). Eerder heb ik gezegd dit niet zo gauw te doen, enkel voor een wedstrijd. Ik heb echter ook gezegd deze contest als een wedstrijd te beschouwen en als testmoment. Als ik het podium op ga, is de kans groot dat ik dit wel ga gebruiken. Het lijkt mij goed in de wedstrijdprep geen dingen te doen of nemen waar je nog helemaal geen ervaring mee hebt en niet weet hoe je erop reageert. Daarom is dit een goed testmoment en generale repetitie voor mijn wedstrijd. Het enige waar ik wel mee kan leven is als ik nu misschien 1-2% hoger sta dan een wedstrijdshape en dat ik nu geen poseerles heb genomen en geoefenend.
Wil je als je tijd hebt het uiteindelijke dagmenu van de psfm dag plaatsen ?
Voor inspiratie , gezien mijn vetpercentage moet ik dag ook maar eens in het weekend proberen maar ik weet niet goed hoe. Alvast bedankt

• Like
Waarderingen: BB_
  • #1.176
Voor inspiratie , gezien mijn vetpercentage moet ik dag ook maar eens in het weekend proberen maar ik weet niet goed hoe. Alvast bedankt
Doe ik morgen, ik sleutel er mogelijk gedurende de dag nog aan.

1 vd 2 die jij in gedachten hebt, kan ik je van vertellen dat hij een first-timer 3 weken voor zijn 1e wedstrijd in de kou heeft laten staan (aka niks meer van zich laten horen) toen het duidelijk was dat er geen podiumplaats behaald zou worden

wie

Veel volume eten. Vetten en kh’s beperken. Ik kan je wel een kijkje geven in mn PSMF dagen als je wilt.

Terug
Naar boven