MuscleMeat

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

bij ons in de gym hadden we ook een paar van die naieve figuren ,die liepen bij zo'n goeroe uit Rotterdam,deze vogel maakte ze wijs dat een onvoorstelbaar lage vet% hadden ,lees 3,1% en 3,7% en dat kwaakten ze elke training luidkeels tegen alles en iedereen en enige tegenspraak of openlijke twijfel dulden ze niet want dan was je gewoon jaloers :roflol:

Denk toch aan meerdere factoren dan enkel motivatie.
Kennis inderdaad. Dus kennis + motivatie. Wat zijn de anderen dan?

Waarom hebben voetbalteams en alle andere sporters op deze planeet een of zelfs meerdere coaches? Wat maakt (wedstrijd)bodybuilding zo anders dat je geen coach nodig denkt te hebben?
Wie heeft het over voetbalteams? We zitten hier toch op een dbb forum of wat?

Ik neem aan dat je een bb coach neemt omdat je denkt die kennis bezit waar jij niet vanaf weet toch? Buiten dat zou ik alleen motivatie kunnen bedenken, maar als je dat al niet hebt dan ga je het sowieso nooit volhouden. Iedereen weet dat continuïteit
key is voor bb.

Ik neem aan dat je een bb coach neemt omdat je denkt die kennis bezit waar jij niet vanaf weet toch? Buiten dat zou ik alleen motivatie kunnen bedenken, maar als je dat al niet hebt dan ga je het sowieso nooit volhouden. Iedereen weet dat continuïteit
key is voor bb.
Qua kennis kan iedereen het denk ik leren. Alleen kunnen dingen zoals een peakweek toch ingewikkeld zijn. Ik denk dat een coach vooral een toegevoegde waarde heeft omdat hij alles vanaf de zijlijn bekijkt, veel van die competitors gaan mentaal naar de klote wanneer ze diep in de cut zitten. Ze denken allemaal dat ze er shit bij staan, dat dingen fout gaan en aan de hand daarvan willen ze meteen van alles aanpassen.

key is voor bb.
Vind het zelf wel fijn dat iemand meekijkt, kan namelijk nog wisselen dat ik me dik en groot voel of klein en smal :o die kijkt objectief mee maar verder vind ik dat je gelijk hebt idd

key is voor bb.
Enige reden dat ik een coach heb is omdat ik totaal niet objectief naar mijn eigen fysiek kan kijken vooral niet in prep.

Ja, maar weet jij hoelang je je nog rundvlees mag eten voor je wedstrijd? En kip, eigeel, witvis? En wanneer je een appeldag moet inplannen?
Dat valt toch onder kennis? Jij denkt dat die coaches dat uit hun duim gezogen hebben? Of bezitten zij een kristallen bol die hun die geheime kennis deelt waar niemand vanaf weet?

Mijn punt is dat die kennis die zijn bezitten niet speciaal is. Het is niet alsof zij het wiel opnieuw uitvinden.

Dus dan houd je alleen nog motivatie over. Als je iemand nodig hebt om je te motiveren dan moet je toch even achter je oren gaan krabben en af vragen of dit wel de juist sport voor je is.

Vind het zelf wel fijn dat iemand meekijkt, kan namelijk nog wisselen dat ik me dik en groot voel of klein en smal :o die kijkt objectief mee maar verder vind ik dat je gelijk hebt idd
Enige reden dat ik een coach heb is omdat ik totaal niet objectief naar mijn eigen fysiek kan kijken vooral niet in prep.
Daar kan ik me op zich in vinden, maar je weet dat iemand zoals William Bonac momenteel geen coach heeft en toch Arnold classic heeft gewonnen? In welk opzicht heeft het dan een meerwaarde gehad vraag ik me af.

Uiteraard heeft hij voorheen wel coaches gehad, maar toch heeft hij zonder een coach weten te winnen.

key is voor bb.

Vooral bij wedstrijdbodybuilding komt er heeeel wat meer kijken. Het gaat denk ik ook niet zozeer om kennis maar meer om ervaring, objectiviteit, relativeringsvermogen etc. etc.

Vooral bij wedstrijdbodybuilding komt er heeeel wat meer kijken. Het gaat denk ik ook niet zozeer om kennis maar meer om ervaring, objectiviteit, relativeringsvermogen etc. etc.
Ervaring valt dan toch ook onder kennis?

En zoals ik zei: William Bonac heeft zonder een coach de Arnold Classic gevonden.

Dat valt toch onder kennis? Jij denkt dat die coaches dat uit hun duim gezogen hebben? Of bezitten zij een kristallen bol die hun die geheime kennis deelt waar niemand vanaf weet?

Mijn punt is dat die kennis die zijn bezitten niet speciaal is. Het is niet alsof zij het wiel opnieuw uitvinden.

Dus dan houd je alleen nog motivatie over. Als je iemand nodig hebt om je te motiveren dan moet je toch even achter je oren gaan krabben en af vragen of dit wel de juist sport voor je is.

Daar kan ik me op zich in vinden, maar je weet dat iemand zoals William Bonac momenteel geen coach heeft en toch Arnold classic heeft gewonnen? In welk opzicht heeft het dan een meerwaarde gehad vraag ik me af.

Uiteraard heeft hij voorheen wel coaches gehad, maar toch heeft hij zonder een coach weten te winnen.

Dat hij geen coach had die de eer op komt strijken en 20% van zijn prijzengeld pakt betekent niet dat er in zijn omgeving niemand was die hem adviseerde/bijstuurde. Hij is toch dikke vrienden met die ene Jeffrey Suikerbuijk of hoe die ook mag heten? Die was er zelfs bij in Columbus dit jaar.
100% zeker dat hij hem heeft geholpen met een en ander

Alsof iedereen ook zin heeft om alles zelf uit te zoeken

Dat hij geen coach had die de eer op komt strijken en 20% van zijn prijzengeld pakt betekent niet dat er in zijn omgeving niemand was die hem adviseerde/bijstuurde. Hij is toch dikke vrienden met die ene Jeffrey Suikerbuijk of hoe die ook mag heten? die was er zelfs bij in Columbus dit jaar.
We hebben hier toch over het hebben van een coach? Jij bevestigt alleen wat ik al zei: die kennis bezitten andere mensen net zo goed ook. Dus waarom moet je een coach nemen.

Alsof iedereen ook zin heeft om alles zelf uit te zoeken
Dat valt onder motivatie? Dan ben je gewoon te lui om shit uit te zoeken.

Ja Thomas heeft gelijk en doooor

We hebben hier toch over het hebben van een coach? Jij bevestigt alleen wat ik al zei: die kennis bezitten andere mensen net zo goed ook. Dus waarom moet je een coach nemen.

Dat valt onder motivatie? Dan ben je gewoon te lui om shit uit te zoeken.

Jeffrey Suikerbuijk is toch ook een coach?

Ja Thomas heeft gelijk en doooor
Ik ben hier niet om mijn gelijk te halen. Ik ben alleen benieuwd waarom je voor een coach zou kiezen, buiten het feit dat je te lui bent om shit zelf uit te zoeken of je niet weet hoe een dumbbell van de vloer moet krijgen etc.

Jeffrey Suikerbuijk is toch ook een coach?
Jij was daar bij? Hoe weet je dit?

Jij gaat ook vanuit dat Dorian Yates etc cycles van 500 test-e namen terwijl dat zo onrealistisch is als wat. Dus in hoeverre moeten we die speculaties van jou dan geloven?

Het is niet dat ik het niet zonder kan maar ik ben geneigd soms om veel te snel me calorieën te droppen omdat ik (denk) dat ik stil sta. Eenmaal shredded is mijn zelfbeeld echt verneukt :P

Ik ben hier niet om mijn gelijk te halen. Ik ben alleen benieuwd waarom je voor een coach zou kiezen, buiten het feit dat je te lui bent om shit zelf uit te zoeken of je niet weet hoe een dumbbell van de vloer moet krijgen etc.

Jij was daar bij? Hoe weet je dit?

Jij gaat ook vanuit dat Dorian Yates etc cycles van 500 test-e namen terwijl dat zo onrealistisch is als wat. Dus in hoeverre moeten we die speculaties van jou dan geloven?

Jeffrey Suikerbuijk is best een bekende coach in de Nederlandse bodybuilding scène EN hij is goed bevriend met William Bonac EN hij was zelfs mee met hem naar de Arnold Classic gegaan. Waarom denk je dat hij daar was??? Om zijn haar mee helpen in te vlechten? Of denk je dat hij hem hier en daar toch wat adviezen gaf met zijn objectieve kijk op de situatie? Dat is dan toch ook een soort coaching?

Het is niet dat ik het niet zonder kan maar ik ben geneigd soms om veel te snel me calorieën te droppen omdat ik (denk) dat ik stil sta. Eenmaal shredded is mijn zelfbeeld echt verneukt :P
Dit lijkt me het enige legitieme punt inderdaad.

Jeffrey Suikerbuijk is best een bekende coach in de Nederlandse bodybuilding scène EN hij is goed bevriend met William Bonac EN hij was zelfs mee met hem naar de Arnold Classic gegaan. Waarom denk je dat hij daar was??? Om zijn haar mee helpen in te vlechten? Of denk je dat hij hem hier en daar toch wat adviezen gaf met zijn objectieve kijk op de situatie? Dat is dan toch ook een soort coaching?
Dan heeft hij toch niet bewust ervoor gekozen om een coach te nemen? Dat zie ik meer als iets uit vriendschapsverband. Wat tevens ook precies is waar ik op doel: een coach nemen omdat zij zogenaamd ''speciale'' kennis bezitten lijkt mij gewoon onzin.

Het feit blijft dat hij niet bewust voor een coach heeft gekozen om mee te doen aan Arnold classic(die hij gewonnen heeft). Dat is toch de reden waarom mensen een coach nemen of wat?

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Waarom leven als je toch dood gaat.

Terug
Naar boven