Fitness Seller

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje!

Oh hahahaa ik dacht al :p

B. een beetje kennende zal het wel om echte cocaine gaan.

Wel eens op een kwart gram getraind. Niet voor herhaling vatbaar.

Wil ooit nog wel keer trainen op paar punten pep

Wil ooit nog wel keer trainen op paar punten pep
Heb vroeger, heel lang geleden, een keer s'ochtends een paar punten op voordat ik naar m'n werk ging. Na werktijd ging ik cardio doen. Na 2,5 uur kwam er een trainer naar me toe om te vragen of ik niet een keertje klaar was. Hij maakte zich zorgen :roflol:

Echt next level performance enhancer lol.

Bijlagen

• pure-cut-supps-cocaine-pre-workout-466g-juicy-watermelon-workouts_562_1024x1024.jpg
    pure-cut-supps-cocaine-pre-workout-466g-juicy-watermelon-workouts_562_1024x1024.jpg
    77 KB · Weergaven: 40
Heb vroeger, heel lang geleden, een keer s'ochtends een paar punten op voordat ik naar m'n werk ging. Na werktijd ging ik cardio doen. Na 2,5 uur kwam er een trainer naar me toe om te vragen of ik niet een keertje klaar was. Hij maakte zich zorgen :roflol:

Echt next level performance enhancer lol.
Hahaha als ik t ooit doe, is t als ik ga trainen voordat ik naar een festival of feestje ga.
Maar cardio tho :(
Ik raad dit af als je niet ergens een tweede hart hebt liggen.

Zeker niet met tren :roflol:
Mijn hart is wel wat gewend ondertussen :roflol:

Hahaha als ik t ooit doe, is t als ik ga trainen voordat ik naar een festival of feestje ga.
Maar cardio tho :(

Mijn hart is wel wat gewend ondertussen :roflol:
Ik was pas net 2 maandjes voor het eerst lid van een gym, ik had geen flauw benul :roflol:

De PED's zoals wij die kennen (AAS etc) zijn vergeleken met pep echt hun naam niet waardig. Het is letterlijk eindeloze energie, te bizar voor woorden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.258
Jezus wat een drugsmisbruikers hier

Terug
Naar boven