- Waardering
- 10.935
Misverstandje? Volgens mij gaat het hier niet over pure cocaïne, maar een pre-workout onder die naam.Eerste keer dat ik zoiets hoorHoe gaat het trainen daarop?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misverstandje? Volgens mij gaat het hier niet over pure cocaïne, maar een pre-workout onder die naam.Eerste keer dat ik zoiets hoorHoe gaat het trainen daarop?
Trainen onder invloed van coke kan ik je niet aanradenB. een beetje kennende zal het wel om echte cocaine gaan.
Trainen onder invloed van coke kan ik je niet aanraden
Is dat veilig te doen?

Heb vroeger, heel lang geleden, een keer s'ochtends een paar punten op voordat ik naar m'n werk ging. Na werktijd ging ik cardio doen. Na 2,5 uur kwam er een trainer naar me toe om te vragen of ik niet een keertje klaar was. Hij maakte zich zorgen

Ik raad dit af als je niet ergens een tweede hart hebt liggen.

Definieer veilig

Misverstandje? Volgens mij gaat het hier niet over pure cocaïne, maar een pre-workout onder die naam.
Hahaha als ik t ooit doe, is t als ik ga trainen voordat ik naar een festival of feestje ga.Heb vroeger, heel lang geleden, een keer s'ochtends een paar punten op voordat ik naar m'n werk ging. Na werktijd ging ik cardio doen. Na 2,5 uur kwam er een trainer naar me toe om te vragen of ik niet een keertje klaar was. Hij maakte zich zorgen
Echt next level performance enhancer lol.

Mijn hart is wel wat gewend ondertussenIk raad dit af als je niet ergens een tweede hart hebt liggen.
Zeker niet met tren![]()

Ik was pas net 2 maandjes voor het eerst lid van een gym, ik had geen flauw benulHahaha als ik t ooit doe, is t als ik ga trainen voordat ik naar een festival of feestje ga.
Maar cardio tho
Mijn hart is wel wat gewend ondertussen![]()